Turkin presidentti: Turkki vastustaa Suomen jäsenyyttä natossa
https://yle.fi/uutiset/3-12440949
Minusta aika pelottava lause. Voiko ne estää
Kommentit (951)
Mä sanoin jo silloin kun tuota huonoa agenttielokuvaa tehtiin ja lähdettiin "pelastamaan" suomen kansalaisia leireiltä että tämä tulee vielä eteen. Muodossa tai toisessa. Olkaa hyvät.
Venäjä maksanut Turkille siitä että äänestää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi kannattanut roudata niitä mustakaapuja tänne al holista.
Turun teroilutkin painaa varmasti vaakakupissa.
Lisäksi neuvottelemaan Turkkiin lähetetään henkilö, joka mahdollisti tuon kaiken tapahtuvaksi.
Kiitti vaan, vihreät.
Tämä. Turkissa nuo Al-hol lennot uutisoitiin nimenomaan terojen palautuksina, jollaisia ne tietysti olivatkin. Suomi on myös sitoutunut YK:n päätöslauselmiin, mutta ei ole noudattanut niitä jättämällä nämä terot syyttämättä ja tuomitsematta.
Nyt se nousee ongelmaksi ja voisi sanoa, että vihdoinkin.
Haavisto voisi erota virastaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi neuvottelemaan Turkkiin lähetetään henkilö, joka mahdollisti tuon kaiken tapahtuvaksi.
Kiitti vaan, vihreät.
Mutku Pekka halus nuoria tummia miehiä tänne.
Paskamaa Turkki ulos NATO:sta ja kurdeille luotava Kurdistan NATO:on.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan, vihreät.
Kerrankin olisi jotain hyötyä persuista. Cousi vaikka Tynkkynen lähteä Turkkiin reissuun.
Suomalaiset ja ruotsalaiset peruvat nyt varmasti oikein urakalla mahdollisia Turkkin lomamatkojaan.
Kerran olen Turkissa ollut työmatkalla (Ankara), enkä toista kertaa mene.
Nonni. Mitäs sitten keksittäis, kun ei päästykään Natoon ja ollaan pilattu suhteet Venäjään...
Ehkä Edorgan toteaa Niinistölle, että katsokaa peiliin. Te aiheutitte tämän.
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Mitäs sitten keksittäis, kun ei päästykään Natoon ja ollaan pilattu suhteet Venäjään...
Aletaan vaan kaivamaan sitä poteroa jo valmiiks.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ja ruotsalaiset peruvat nyt varmasti oikein urakalla mahdollisia Turkkin lomamatkojaan.
Kerran olen Turkissa ollut työmatkalla (Ankara), enkä toista kertaa mene.
Pisara meressä. Turkki on jatkossakin täynnä saksalaisia, brittejä ja venäläisiä turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Edorgan toteaa Niinistölle, että katsokaa peiliin. Te aiheutitte tämän.
Kas näin. Nyt olisi ihan oikeasti se hetki kun omasta mielestään aina täydellisen Suomen tulisi nimenomaan osata katsoa siihen peiliin.
Iso käsi vihreille ja kaikille suomivalaille, jotka lähti kyltteineen näitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Redditissä todella monet turkkilaiset haistattelee pitkiä pohjoismaisille kansalaisille ja toivovat Venäjän hyökkäävän tänne.
Todella rasistisia ihmisiä. Turkin matkat boikottiin.
Voivat ihan hyvin olla venäjän masinoimia botteja. Saman huomaa ihan kansainvälisten medioiden Facebookiin postaamien uutisten kommenteista, jossa yllättävästi afrik*alaisnimiset henkilöt samanlaisin viestein toivovat venäjän hyökkäävän Suomeen ydinasein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskamaa Turkki ulos NATO:sta ja kurdeille luotava Kurdistan NATO:on.
Ja paskamaa Suomi voisi lopettaa terojen hyysäämisen. Ihan oma syy.
Ei täällä ole pakko olla jos ei kelpaa. Turkkiin pääsee vaikka lentämällä.
Koko operaatio al hol oli päättäjien onneksi unohdettu, mutta nousikin taas pinnalle, kiitos Turkin.
Olisiko nyt aika sen oikeudenkäynnin ja asianmukaisten tuomioiden?
Vierailija kirjoitti:
Koko operaatio al hol oli päättäjien onneksi unohdettu, mutta nousikin taas pinnalle, kiitos Turkin.
Olisiko nyt aika sen oikeudenkäynnin ja asianmukaisten tuomioiden?
Turkin kiukuttelu ei liity mitenkään al holiin. Ei turkki i s i s -mammoja terroristeina pidä, vaan esimerkiksi epätoivottuja artikkeleja kirjoittavia kurditoimittajia, jotka saavat hävyttömistä artikkeleistaan hyvin pitkiä vankeustuomioita terroristeina.
Erdo on lähtenyt iltalypsylle. Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta minun mielestäni Kurdit itse asiassa ansaitsisivat sen oman valtionsa, koska panivat meidän kaikkien puolesta kunnolla hanttiin ISIS:ille.
Onhan täällä sentään joku joka ymmärtää asioita. Juuri noin.