Introvertit. Käyttekö työpaikan juhlissa esim pikkujouluissa?
Kommentit (18)
Yleensä osallistun alkuillasta, syön ja juon, sitten kun yleinen ördäys alkaa, loppuyöksi sulkeudun maksullisen naisen kanssa hotellihuoneeseen. Aamulla sitten aamustondiksen tainnutus tytön kanssa, hotelliaamupala, ja kotiin perheen luo.
T. Insinööri 44
Välillä olen käynyt ja ihan hauskaa on yleensä ollut. Ajatus pikkujouluista on tuntunut usein vaikeammalta kuin itse tapahtuma.
Käyn. Ryyppään pöydän ääressä yksinäni ja loppuillasta uskallan mennä juttelemaan.
Tietenkin käyn pikkujouluissa, vaikka olenkin erittäin introvertti! Olen introvertti, en ankeuttaja.
Itse tykkään rauhallisista pikkujouluista, jossa pääsee kivasti tutustumaan työkavereihin, varsinkin heihin joita ei pääse normaalina työaikoina näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä osallistun alkuillasta, syön ja juon, sitten kun yleinen ördäys alkaa, loppuyöksi sulkeudun maksullisen naisen kanssa hotellihuoneeseen. Aamulla sitten aamustondiksen tainnutus tytön kanssa, hotelliaamupala, ja kotiin perheen luo.
T. Insinööri 44
Ihana mieheni! Mutta minäpä en kerro mitä minä ekstroverttina firman juhlissa teen. Ilman että minun täytyy maksaa kenellekään seksistä.Terveisin vaimosi
Vierailija kirjoitti:
T. Insinööri 44
That's the spirit!
Yhden kerran olen elämäni aikana käynyt.
Töitä olen tehnyt yli 30v.
Olen käynyt. Parhaat on olleet sellaiset, jossa on saanut olla tuttujen kanssa, hyvää ruokaa, voi olla joku lyhyt ohjelma, jota voi katsella. Maksimikesto 2h.
Käyn aina ja kun saan alkoholia niin muutun sosiaaliseksi. Juttelen lähes kaikille ja laulan jopa karaokea. Sellainen jekyll&hyde taidan olla 😅
M38
Harvemmin nykyään. Samalla kaavalla yleensä mennään, en jaksa istua tuntikausia jossain ruokapöydässä kun pari tyyppiä pitää omaa showtaan. En kuulu joiukkoon. Vanhassa työpaikassa oli hyviä tyyppejä, silloin oli ihan hauskaa.
En koskaan edellisessä työpaikassa. Nykyisessä on mukavammat työkaverit, joten käyn joskus.
Nuorempana kävin vielä pikkujouluissakin. Ei oikein enää huvita, koska olen tosiaan melko introvertti. Niissä on niin paljon höpinää ja kälätystä ja juodakin vielä pitäisi. Ne on jo niin nähty. Ihan työstä nuo pikkujoulut jo minulle kävisivät. Säästän akkujani siihen oikeaan jouluun.
En pidä itseäni introverttina vaan olen joku välimuoto.
Mutta en mene, koska meidän työpaikan pikkujouluissa pukukoodi ja tunnen oloni hankalaksi juhlatamineissa. Olin toki kerran ja sekin oli raskasta, kun kaikki pöhisivät siellä ihan tohkeissaan, puhuivat toistensa päälle maanisesti ja kohottelivat meluisia maljoja. Se vei voimat pois.
En tietenkään. En halua nähdä työkavereita sen enempää kuin on pakko. En käytä alkoholiakaan, joten sekään ei houkuttele.
M47
Käyn, mutta meillä onkin hyvin pieni ja mukava työporukka, jonka pikkujoulun vietto ei koostu viinalla läträämisestä. Isommissa työpaikoissa en ole yleensä osallistunut.
Omassa työyhteisössä tuntuu, että näihin on vähän niin kuin pakkokin mennä ellei halua olla tosi juro ja epäkohtelias. Alkoholi onneksi muuttaa minut paljon sosiaalisemmaksi, että jaksan jutella ihmisille enkä vaivaannu yleisestä hälinästä. Juhlissa on yleensä ihan kivaa, mutta kun palataan arkeen, vetäydyn taas omaan rauhaani. Ystävällinen olen aina, mutta sosiaalinen vähemmän tuttujen ihmisten kanssa ainoastaan alkoholin voimin.
Meillä ei ole pikkujouluja, mutta jouluruokailu olis. En mene enää kun se tuli vapaaehtoiseksi. Ennen se oli pakollisen työkokouksen ohessa ja oli pakko mennä. Ylipäätään vältän kaikkia työyhteisön tilaisuuksia, en viihdy niissä. Menen vain jos on pakko. Koulutukset on ihan ok, niissä yleensä on ihan oikeaa ja mielenkiintoista asiasisältöä, mutta kaikki muut kokoukset on vain ajanhukkaa.
Sivari hiljaa