Eron jälkeinen vainoaminen - kauanko kesti?
Itsellä exä jaksoi vainota vuoden, sitten taisi löytää uuden ja sain viimein rauhan. Mites muilla?
Kommentit (58)
En tiedä miksi sitä sanoisi mutta välillä vielä yhdeksän vuotta erosta tulee näitä "sinun käy huonosti" tai "et voi ikinä olla kenenkään kanssa" viestejä, jälkimmäinen pitää kyllä paikkansakkin tavallaan kun hänellä on tosi laaja kaveripiiri jonka kautta lähes koko kylä pitää minua jotenkin hulluna.
Asun siis pienellä paikkakunnalla mutta muuttamaan en hänen vuokseen ala, en anna sitä tyydytystä.
Kerran olen ollut poliisiinkin yhteydessä jos tälle olisi voinut lain puitteissa tehdä jotain mutta ei, sain sieltä lähinnä semmosta "aikuinen mies ja täällä naisesta itkee" asennetta vaikkei sitä niin suoraan sanottukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erosin exästä jotain 7 vuotta sitten puolenvuoden seurustelun jälkeen, nyt on vaimo, lapsia ja kiva talo sekä koira.
se vieläkin vainoo ja häiriköi. soittaa öisin, kerran viiltäny vaimon renkaat.
ja laittanut uhkaavia viestejä postitse. pelkään ainakin koiran puolesta et se heittää myrkkyä aidan yli.
En ihan tajua, miksi näitä ei vaan laiteta estolistoille, ilmoiteta poliisille ja vaihdeta numeroa.
Oletko tehnyt rikosilmoituksen?
Millä lailla kuvittelet kuvaamiesi toimenpiteiden hillitsevän päättäväistä vainoajaa?
Aina löytyy kaltaisiasi naiiveja uhrin syyllistäjiä.
Tuleekohan tässä ennätys. 30 vuotta. Miehen ex oli mukana jossain bisneksissä. Oli 90-luvun lama ja rahasotkuja, pankin konkurssi, valuttalainoja ja kaikenlaista.
Mies oli ulosotossa ja kävi säännöllisen epäsäännöllisesti töissä.
Jatkuvaa nahinaa ex-vaimon taholta.
Mies katsottiin jossain vaiheessa täysin varattomaksi ja ulosotto päättyi.
Velat vanhenivat, mutta ex sai ne nimiinsä.
Nyt kun mies jäi eläkkeelle ex iski jälleen. Eläke katsotaan jatkuvaksi tuloksi ja ulosotto alkoi taas. Yksityiselle kun voi olla velkaa 25 vuotta, ennekuin velat vanhenevat.
Nyt menee ainakin 3 vuotta, kun mies maksaa ex:lle velkoja, joita ei ole ollut olemassakaan kahteenkymmeneen vuoteen. Velkaa on melkein 300 000 euroa, siis kertynyt paljolti uo-maksuista ja koroista. Ei ehdi maksaa, kuolee ennen sitä.
Asiaa tutkinut oikeuspaumies ei ole kuullutkaan moisesta tapauksesta, mutta näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erosin exästä jotain 7 vuotta sitten puolenvuoden seurustelun jälkeen, nyt on vaimo, lapsia ja kiva talo sekä koira.
ja laittanut uhkaavia viestejä postitse. pelkään ainakin koiran puolesta et se heittää myrkkyä aidan yli.
En ihan tajua, miksi näitä ei vaan laiteta estolistoille, ilmoiteta poliisille ja vaihdeta numeroa.
En ole tuo jolta kysyt mutta on ihmisiä jotka eivät halua mennä vankilaan, mutta tekevät kaikkensa päästäkseen sinne uudestaan ja uudestaan.
Syy on uhreissa ja poliiseissa, tuomareissa ja vaikkapa naapurin kissassa. Syytön on hän ja jos ette usko niin niin hän ilmaisee sen uhkailemalla ja väkivallalla :D
Mua puolestaan ihmetyttää miksi tuollaiset tyypit saavat olla vapaalla jalalla. Odetellaan tuomiota vapaalla ja odetetaan vapaalla ennen lainvoimaista tuomiota. Sillä välillä on jo vainottu, uhkailtu, lyöty, hajoitettu paikkoja jne. Kun edellinen tuomio on lusittu niin terrorisoidaan raas samalla kun odotellaan tuomiota edellisistä terrorisoinneista.
Meillä suomessa on turvakoteja ja nää tyypit säntää sinnekin odottelemaan jos vaikka onnistais.
Mua on vainottu viesteillä, hakkeroimalla some ja suljettu myös pois. Kyse on vainoamisesta, kun yhteydenotoille ei ole järkevää syytä ja ne ovat luonteeltaan pelottavia. Vainoamiseen liittyy myös jatkuva ovelle ilmestyminen. T: mies
Oon tullut aikuiseksi ja annan miehenä takaisin saman mitä muija tekee. Eli jos someen pauikutetaan jotain draamaa suhteen loppumisesta. Kerron vastapainoksi vähän tosiaisoita naisen mt ongelmista ja muista. Kerroin mm uudelle miehelle facessa kuinka löysä ja sekopää se nainen on. Tasa-arvoa.
Pidät ihan normaalina että ex-mies vainoaa eron jälkeen vuosia? Normaalia varmaan teidän piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut aikuiseksi ja annan miehenä takaisin saman mitä muija tekee. Eli jos someen pauikutetaan jotain draamaa suhteen loppumisesta. Kerron vastapainoksi vähän tosiaisoita naisen mt ongelmista ja muista. Kerroin mm uudelle miehelle facessa kuinka löysä ja sekopää se nainen on. Tasa-arvoa.
Hyi helvetti, en koskisi sinuun pitkällä kepilläkään. Vastenmielinen mies.
Vainoaja jatkaa edelleen. Yrittää kai, etten näkisi itsessäni hyvää, ansaitsi ok elämää, ja tulisin itsetuhoiseksi tmv. Sadisti.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tässä ennätys. 30 vuotta. Miehen ex oli mukana jossain bisneksissä. Oli 90-luvun lama ja rahasotkuja, pankin konkurssi, valuttalainoja ja kaikenlaista.
Nyt kun mies jäi eläkkeelle ex iski jälleen. Eläke katsotaan jatkuvaksi tuloksi ja ulosotto alkoi taas. Yksityiselle kun voi olla velkaa 25 vuotta, ennekuin velat vanhenevat.
Nyt menee ainakin 3 vuotta, kun mies maksaa ex:lle velkoja, joita ei ole ollut olemassakaan kahteenkymmeneen vuoteen. Velkaa on melkein 300 000 euroa, siis kertynyt paljolti uo-maksuista ja koroista. Ei ehdi maksaa, kuolee ennen sitä.
Asiaa tutkinut oikeuspaumies ei ole kuullutkaan moisesta tapauksesta, mutta näin se vain menee.
Jos tarina on totta, olen järkyttynyt. Ei asioiden pitäisi noin mennä oikeusvaltiossa. Nyt kunnon lakimies peliin ja juttu julkiseksi, maksoi mitä maksoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosistajat ja minimi sata todella häiritsevää viestiä! Säkällä siten voi saada lähestymiskiellon.Puhelin estot pälle hänen numerosta. Jos kantia menkää häntä vaimon kanssa tapaamaan.Ehkä ymärtåä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nainen jaksoi noin 4 kk hyppiä oven takana, kirjoitella monisivuisia kirjeitä, tulla työpaikan pihalle seisomaan moneksi tunniksi ym. Tajusi sitten lopettaa kun en korvaani lotkauttanut enää. Työkaverit vähän ihmettelivät, että mikäs psykoosipotilas se siellä päivittäin hengailee.
Ouch, taisi olla kovasti rakastunut.
Mikä oli eron takana?
Ei ottanu poskeen :/
No nyt on mennyt 12 vuotta, ja hän ei edes ole exä.
Vierailija kirjoitti:
Noin teillä ihmeellisiä miehiä tai naisiakin pari kappaletta. Ei normaalimies noin toimi, normaalia näyttelevä psyyke tyyppi kyllä.
Mun mielestä on väärin normalisoida tuo käytös ihan luonnolliseksi miehen ominaisuudeksi.
Ei kai kukaan niin ajattele, että tämä on luonnollinen miehen ominaisuus. Osa miehistä nyt on sellaisia. Oliko se nyt kolmannes naisista kokenut lähisuhdeväkivaltaa ja liittyy myös usein vainoamiseen, kun suhde loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis miehen velat siirtyi eksälle ja eksä karhuaa niitä nyt miehen eläkkeestä? Ihan oikeinhan toi menee siinä mielessä, että ei ne eksän asia ole vaan sen joka velan teki. Mutta on myös mieletöntä, että näitä lamavelkoja ei ole saatu annettua anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten miesten kanssa te naiset hengaatte? Pitäiskö valita muita kuin jännämiehiä.
Voiko olla, että vakiorollipoika kyselee tällaista, hmm.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiseksi?
Ja mitä sä tästä nettosit?
Tuo nyt kertoo vaan, että ero on ottanut koville ja olet katkera edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen ex vain pari viikkoa kunnes löysi uuden.
Seuraava ei jäänyt vainoamaan, tai no kävijän se jopa vanhempieni ovella mua etsimässä pari viikkoa erosta. Mutta tämä jatkaa edelleen mun mustamaalaamista, levittelee valheita ja haukkuu mua, vaikka on itse ollut nyt useammassa suhteessa ja pettänyt kaikkia naisiaan.
Miten joku jaksaa pilata exäm elämää varsinkin jos on itse halunnut suhteesta eroon?
Väkivaltaisen suhteen jälkeen mä vaan annoin olla, ei mulla ollut tarve haukkua sitä (vaikka syytä olisi ollut), olin vaan onnellinen että pääsin eroon ja toivoin että on parempi seuraavalleen.
Narsistin perustoiminnot
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei niillä ole seksiä?
Olen, mutta ei niistä ole ennalta ehkäisevää hyötyä. ja sit ku on jotain tehty nii ei riitä resurssit tutkia.
tämä on suomi. ei mikään amerika.