Eron jälkeinen vainoaminen - kauanko kesti?
Itsellä exä jaksoi vainota vuoden, sitten taisi löytää uuden ja sain viimein rauhan. Mites muilla?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut aikuiseksi ja annan miehenä takaisin saman mitä muija tekee. Eli jos someen pauikutetaan jotain draamaa suhteen loppumisesta. Kerron vastapainoksi vähän tosiaisoita naisen mt ongelmista ja muista. Kerroin mm uudelle miehelle facessa kuinka löysä ja sekopää se nainen on. Tasa-arvoa.
Luuletko, ettei niillä ole seksiä?
En luuletko että se seksi muuttui paremmaksi. Että naisesta tuli yhtäkkiä viisas. Se tekee just saman mitä teki minulle ja sehän tässä hauskaa onkin.
Suomessakin ihan normaalit miehet, isät, avipuolisot pettää, kyttää teineja kuola poskella, lähettelee giggelinkuvia lapsille, ahdistelee, käyttää hyväksi, painostaa seksiin ja kyllä, stalkkaa. Nämä on ihan normaaleja juttuja tavallisilta ukoilta.
Parasta oli kun opettajani alkoi stalkkaamaan ja iatu välillä tuntikausia oven takana. Tämmössiä on suomalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut aikuiseksi ja annan miehenä takaisin saman mitä muija tekee. Eli jos someen pauikutetaan jotain draamaa suhteen loppumisesta. Kerron vastapainoksi vähän tosiaisoita naisen mt ongelmista ja muista. Kerroin mm uudelle miehelle facessa kuinka löysä ja sekopää se nainen on. Tasa-arvoa.
Hyi helvetti, en koskisi sinuun pitkällä kepilläkään. Vastenmielinen mies.
No mutta ..sitä saa mitä tilaa. Miksi naislapset kuvittelee että saavat tehdä mitä vaan.
Tuota.. miksi sä tän naisen olet valinnut ja ollut hänen kanssaan suhteessa?
Tommonen asioiden julkisesti riepottelu ja haukkuminen on vaan lapsellista, ihan teiltä kummaltakin.
Sitäpaitsi se on aina red flag, jos joku haukkuu exäänsä. Varsinkin nää "se akka oli yks sekopää"-jutut exältä on varma merkki siitä, että ei ole päässyt yli suhteesta ja joku on jäänyt kaivelemaan. Se edellisen tavaran koon ja seksielämä muistelu on aina oksettavaa, oli se hyvällä tai pahalla.
Ne mt-ongelmatkin on varmaan kertonut sulle luottamuksellisesti ja nyt sä käytät katkeruutta niitä häntä vastaan.
Tuo ei todellakaan ole aikuista.
Sitäpaitsi. Ihmiset voi muuttua paljonkin kun hyvä ja sopiva kumppani osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei niillä ole seksiä?
Tämä katkera avautuminen se vasta sekopäistä on.
Ehkä sillä uudella on vaan isompi?
4 vuotta kohta mennyt ja vieläkin toi jaksaa syyttää meikäläistä kaikesta mahdollisesta. Lasten takia siis joudutaan jonkinlaista yhteyttä pitämään.
Hesarissa tänään 5.6 oli juttua tästä vainoamisesta ja kuinka siihen on hankala puuttua.
Vainoaminen/ kiusaaminen voi olla niin peiteltyä tai sitten ihan somekirjoitteluna valheita.
Jos niistä taas nostat syytteen , joudut entistä enemmän rypemään ja olemaan kiusaajan kanssa tekemisissä.
Ja kuinka kuluttavaa se on.
-
Yleensä pidetään meteliä siitä miehen kiusanteosta.
Entä kun asetelma on toisinpäin, siitä ollaan ihan hiljaa tai pidetään panetteluna.
Miksi olette seurustelleet mt-ongelmaisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette seurustelleet mt-ongelmaisten kanssa?
Kun alat seurustelemaan, niin pyydänkö mielentilatutkimukseen Vai onko sinulla kristallipallo nähdäksesi mitä tulee tapahtumaan jos. Eroatte ?
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa tänään 5.6 oli juttua tästä vainoamisesta ja kuinka siihen on hankala puuttua.
Vainoaminen/ kiusaaminen voi olla niin peiteltyä tai sitten ihan somekirjoitteluna valheita.
Jos niistä taas nostat syytteen , joudut entistä enemmän rypemään ja olemaan kiusaajan kanssa tekemisissä.Ja kuinka kuluttavaa se on.
-
Yleensä pidetään meteliä siitä miehen kiusanteosta.
Entä kun asetelma on toisinpäin, siitä ollaan ihan hiljaa tai pidetään panetteluna.
Olen joskus erehtynyt kertomaan täällä poikani vaikeasta tilanteesta.
Minä sain ikäviä kommentteja siitä että, puolustelee vätys poikaa ja panettelen minää.
Alkuun luulin miniäni kärsivän jostain raskausmasennuksesta, kun hän oli niin ilkeä.
Mutta ei voi erään vuosien jälkeen olla kyse siitä, koska asiat on vain pahentuneet.
Ja loppupelissä he muuttivat erilleen.
Jos kertoisin, niitä ei uskoisi kukaan,
tempaukset on niin uskomattomia .
Lähipiiri on vain ne nähnyt, ja lastensuojelu väki.
Kiusaamista ja haukkumista kesti jotain 14 vuotta kunnes sain tehtyä naristille melko paskan tempun takaisin, sen jälkeen ei ole kuulunut pihaustakaan. Loukkaantui mokoma.
Vainoaminen, jossa mies ajaa jopa 30 km päähän katsomaan parkkipaikalta, kun olen töissä, on kestänyt lähes 20 vuotta!!!!
Aktiivista, todella pelottavaa ja häiritsevää vainoamista noin vuoden. Hain ja sain lähestymiskiellon hänelle, sen jälkeenkin yritti vielä häiriköidä lähipiiriäni ja hajotti mm. erään lähipiiriini kuuluvan omaisuutta. Nyt erosta on yli 10 vuotta ja edelleen pari vuotta sitten viimeksi aktivoitui somen kautta häiritsemään.
Yhäkin pelkään. Jopa niin että se tietyissä asioissa rajoittaa minua, en esim. halua asioida lähelläkään niitä alueita joilla tiedän hänen oleilevan.
Ikuinen riesa ja pelko.
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen, jossa mies ajaa jopa 30 km päähän katsomaan parkkipaikalta, kun olen töissä, on kestänyt lähes 20 vuotta!!!!
Kyseessä siis teiniajan poikaystävä. Silloin en tiennyt millainen parisuhde pitäisi olla. Hän kuvitteli ilmeisesti, että olemme ikuisesti yhdessä. Kuulin vielä 10v jälkeen erostamme hänen ystäviltään, että kertoo meidän yhä olevan yhdessä. Alkoi ilmetä jo ennen eroamme, että hänellä oli mielenterveydellisiä ongelmia. Erittäin arka ja rajoittunut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamista ja haukkumista kesti jotain 14 vuotta kunnes sain tehtyä naristille melko paskan tempun takaisin, sen jälkeen ei ole kuulunut pihaustakaan. Loukkaantui mokoma.
Hyvä sinä! Minusta kuitenkin tuntuu, että narsisti ei loukkaannu, vaan näpeilleen saatuaan vain vetäytyy ja etsii uuden uhrin.
Erästä tällaista tapausta seurasin, ja tyyppi luuli olevansa kaikkein kovinta huippua, mutta tuli tiputetuksi alas. Katkera on, mutta ei uskalla enää samojen ihmisten kanssa ryhtyä mihinkään. Heistä kun ei enää saa haltioitunutta yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
erosin exästä jotain 7 vuotta sitten puolenvuoden seurustelun jälkeen, nyt on vaimo, lapsia ja kiva talo sekä koira.
se vieläkin vainoo ja häiriköi. soittaa öisin, kerran viiltäny vaimon renkaat.
ja laittanut uhkaavia viestejä postitse. pelkään ainakin koiran puolesta et se heittää myrkkyä aidan yli.
En ihan tajua, miksi näitä ei vaan laiteta estolistoille, ilmoiteta poliisille ja vaihdeta numeroa.
Oletko tehnyt rikosilmoituksen?Olen, mutta ei niistä ole ennalta ehkäisevää hyötyä. ja sit ku on jotain tehty nii ei riitä resurssit tutkia.
tämä on suomi. ei mikään amerika.
Ei sielä amerikassakaan apua saa näissä jutuissa.
No mutta ..sitä saa mitä tilaa. Miksi naislapset kuvittelee että saavat tehdä mitä vaan.