Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko sinulla nimetön pidempi kuin etusormi?

10.10.2006 |

Suurimmalla osalla naisista kuulemma jonkun tutkimuksen mukaan on nimetön lyhyempi tai yhtä pitkä kuin etusormi.

Pidempi nimetön samaisen tutkimuksen mukaan kertoo (naisesta) paljon. He ovat urheilullisempia (monista tulee menestyneitä huippu- urheilijoita), he ovat useammin bi- seksuaaleja ja heillä on enemmän testosteronia (jonka vuoksi heillä voi olla vaikeuksia raskautumisessa) kuin vertailuryhmällä.

Onko sinun nimettömäsi pidempi kuin etusormi ja pätevätkö nämä tutkimusväitteet kohdallasi?

Itselläni nimetön on reilusti pidempi ja tutkimus pätee paitsi yhden väitteen kohdalla.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi väite ei pidä paikkaansa!

Vierailija
2/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimetön pitempi kuin etusormi, en ole kova urheilemaan, tietääkseni en ole lesbo taikka bi ja minulla on 5 lasta jotka ovat kaikki saaneet alkunsa alle 3 kuukauden yrityksellä. eli yksikään väite ei pidä paikkaansa kohdallani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (ainakin ollut) urheilullinen

Saattaa olla hiukan enemmän testosteronia... vaikeuksia raskautumisessa, erittäin miesvoittoisella/miehisellä alalla työssä

Erittäin hetero :oD

Vierailija
4/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, olen urheilullinen bi-seksuaali, vaikken huippu-urheilija kuitenkaan :)

Vierailija
5/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut urheilullinen, varsinkin lyhyet matkat on bravuurini (koulussa olin aina näissä 60 ja 100 metrin juoksuissa paras). Rakastun tosi helposti!!

Vierailija
6/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nimetön hieman pidempi kuin etusormi.

En ole erityisen urheilullinen, koulun liikuntatunnit olivat aina kauhistus. En ole kuitenkaan plösö vartaloltani, vaan hoikka ja lihaksiakin löytyy. Liikunta rajoittuu lähinnä vauvan nosteluun ja kävelyyn.

En ole bi-seksuaalinen tippaakaan.

Raskaaksi tulin ensimmäisestä kierrosta.

Poikkeus kai vahvistaa säännön ;)

Vierailija
7/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole urheilullinen, mutta kenties bi? Lapseni olen saanut helposti, mutta en ole perinaisellinen. Olen miehisellä alalla töissä ja vierastan monia " tyttöjen juttuja" .

Hassu juttu...lieköhän totta? Pitänee alkaa tarkkailemaan ihmisten käsiä enemmän :)

Vierailija
8/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös nimetön selvästi pidempi. En kovin urheilullinen, en ainakaan huippu sellainen, liikun kyllä omaksi iloksi muutaman kerran viikossa.

En myöskään ole koskaan kokenut olevani bi enkä myöskään lesbo. Raskaudun erittäin helposti, ainakin tähän asti olen raskautunut... siis suunnilleen kun vaan nään miehellä seisovan.;) Useampi lapsi on. Ja olen kolmekymppinen.

Vierailija
9/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jättääkö ne vastaamatta, joilla nimetön on lyhyempi?

Vierailija
10/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mieshormoneja on kyllä tutkitusti liikaa, ja maho olen kuin muuli.

Vierailija
11/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne mitataan?

Vierailija
12/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikään noista ei pidä paikkaansa, olen pullukka, joka tuli raskaaksi heti eka yrittämällä ja naiset ei todellakaan " siinä mielessä" kiinnosta!

Vierailija
13/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin hetero olen, raskaaksi tulin hyvin helposti. Olen kyllä karvainen kuin mies, mutten tiedä yhtään testosteronimääristäni. Urheilen hieman.

Ja siitä tutkimuksesta, luitko Pittinen siitä Hesarista? Minä luin, ja seuraavan päivän lehdessä oli oikaisu, että yleensä naisilla on kuitenkin nimetön pidempi kuin etusormi.

Vierailija
14/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään väitteet ei pidä paikkaansa.

Vierailija
15/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittinen:

Pidempi nimetön samaisen tutkimuksen mukaan kertoo (naisesta) paljon. He ovat urheilullisempia (monista tulee menestyneitä huippu- urheilijoita), he ovat useammin bi- seksuaaleja ja heillä on enemmän testosteronia (jonka vuoksi heillä voi olla vaikeuksia raskautumisessa) kuin vertailuryhmällä.

Onko sinun nimettömäsi pidempi kuin etusormi ja pätevätkö nämä tutkimusväitteet kohdallasi?

Väitteisiin.

-Olen liian mukavuudenhaluinen ollakseni huippukuntoinen, mutta kuntoliikunta on minulle tärkeää ja minulla on hyvä kestävyyskunto, pidän pitkistä ja tehokkaista pyörä-, kävely- uinti- ja hiihtolenkeistä sekä kuntosaliharjoittelusta.

-Olen utelias ja kokeilunhaluinen bi-seksuaalisuuden suhteen, mutta en vielä koskaan ole tavannut naista, jonka olisin kokenut puoleensavetävänä seksuaalisessa mielessä. Eli ilmeisesti en ole bi.

-Olen raskautunut kaksi kertaa erittäin helposti.

Pisteeni siis 1/3

Vierailija
16/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kova urheilemaan, en ole bi, mulla on 3 lasta jotka saanut kaikki alkunsa heti.

Vierailija
17/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotteko kämmenpuoli itseesi päin vai käden selkäpuoli? Mulla käden selkäpuoli itseeni päin nimetön on huomattavasti pidempi kuin kämmenpuolen ollessa eteenpäin.

Niin ja mittkään väitteet ei pidä paikkaansa.

Vierailija
18/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi väittämistä sopii minuun, ehkä.

Vierailija
19/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukoita helposti sikiäviä vai? Sopisi ainakin minuun.

Vierailija
20/25 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka olen ja voisin ehkä olla urheilija, jos olisin harrastanut urheilua pienenä. nyt harrastan bodypumpia yms. aika urheilullinen, hoikka kroppa. lapsia kolme, raskauduin helposti. en ole bi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän