Oletko koskaan ajatellut pyytää anteeksi
kiusaamaltasi henkilöltä? Vai onko sinulla omaatuntoa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen kiusaamista (vähintään sairasta), että antaa omalle lapselleen kiusatun kuolleen lapsen nimen?
Kuinka sairas päästään pitää ihmisen olla, että tekee jotain tuollaista? Psykologisesti toki mielenkiintoista, kuin kansanmurha, varkaus, ehkäpä jatkuva muistutus kiusatusta tai sitten kiusaajalla on ollut jotain tunteita kiusattua kohtaan. Silti todella sairasta, varsinkin jos hieman erikoisempi nimi kuin joku Anna tai Maija.
Sama lapsen nimen varastanut kiusaaja haukkui kiusattua varkaaksi ja hu0raksi 20 vuotta. Mielenkiintoista.
MiTÄH! Omalle lapselle varkaan ja prostituoidun kuolleen lapsen nimi??? Oliko lapsi vahinko vai miksi ihmeessä vanhemmat valitsivat sille tuollaisen ihmisen lapsen nimen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kiusaajassa ole vikaa, voi tuosta noin vain mustamaalata toista.
Siitä kun ei jää kiinni
Jos joku tässä ketjussa vaikuttaa kiusaajalta ja omatunnottomalta niin sinä.
Aihe oli anteeksipyytäminen. Kykenetkö itse pyytämään anteeksi vai käytätkö kenties muinaista kiusatuksi tulemistasi tekosyynä kostaa se kaikille, jotka lähelläsi ovat?
MInä en tietääkseni ole kiusannut ketään. Kykenen silti pyytämään anteeksi.
Minä pyysin ennen anteeksi kiusaajalta et olen olemassa. Nyt en pistän kaikki viimeiset voimani siihen et saan elää olla kuten muutkin täällä on paljon pahempia ihmisiä kun minä vaikka ei hymy ole korvissa ja enkä ole teidän mielestänne se hauska tyyppi. Terveisiä vain sille joka sanoi pilaan työ ilmapiirin kun naama aina norsunvi.. A. Ei ole sinunkaan käytöksessä paljon kehumista katso peiliin vaan pari tuntia jos alkais löytyä muualtakin virheitä kun mun naamasta ja käytöksestä.
Anteeksipyytäminen on mielestäni rohkeita mitä kiusaaja voi tehdä. Tunnen pari tällaista ihmistä, jotka ovat vuosien kuluttua keränneet rohkeutensa ja pyytäneet anteeksi.
Pyysinhän minä, "kiusattu" katseli mua vähän hoo moilasena, että puhut nyt varmaan väärälle henkilölle, koska en muista että sä tai kukaan muukaan olisi mua koulussa kiusannut. Oli aika outo tilanne...
En kiusaa, ja käytän "sori"-sanaa, joka on kansainvälisempää, ja luultavasti en käytä anteeksi sanaa, koska se assosioituu ikävään tunteeseen, joka on vastakkainen tarkoituksesta, ja väärinymmärryksestä kumpuava ilmaus. Taitaa olla synti olla niissä tunteissa.
En eikä kiinnosta. Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistaa
Sama lapsen nimen varastanut kiusaaja haukkui kiusattua varkaaksi ja hu0raksi 20 vuotta. Mielenkiintoista.