Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soitti yöllä että teini oksentaa ja kysyi voinko hakea hänet

Vierailija
12.05.2022 |

Tämä on niin tätä. Kuulema nuorempien lasten takia olisi parempi ettei hän jäisi sinne. Siis ettei tartu. Hain oksentavan pojan kotiin ja pysähdyttiin muutaman minuutin välein. Onneksi ei ollut paljoa liikennettä. Kaikista pahin olo taitaa olla onneksi jo ohi. Ihmetyttää vain miehen käytös. Oma lapsi ei saa sairastaa vaan lähetetään muualle... Mulla on tismalleen saman ikäinen kuopus kuin heilläkin. Typerää vedota toisten tartuttamiseen. Typerä ukko. Ei vain osaa olla sairaan tukena. Pelkää. Ihan luuseri äijä. Suututtaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikea myt sit sanoa noilla tiedoilla, että oliko tuo järkiratkaisu vai ei. Hänellä on ilmeisesti lapsi uuden puolison kanssa. Tiedätkö hänen asioistaan? Onko hän riskiryhmää? Onko miehellä tai uudella puolisolla suurempi syy välttää tauteja? Ajatteliko hän nuoren olevan parempi sairastaa luonasi esim. käytännön syistä? Halusiko nuori itse niin? Jne.

Enpä minä olisi käärmeissäni, mielelläni lapseni hoitaisin itse.

No ei ole mitään riskiryhmää kumpikaan, pieniä lapsia heilläkin, jotka tuovat varmasti taudin jos toisenkin päiväkodista ja koulusta mukanaan. Ilmeisesti se nyt oli vaan liikaa, että sairastunut oli vanhin, joka ei edes ole naisen oma. En tiedä. Mielelläni minäkin omani hoidan, ei ole siitä kiinni. Mutta ei varmaan tuntunut pojasta kivalta kun isi häätää muualle kun tulee sairaaksi. Muutenkin voi autossa pahoin niin kiva kun lisäksi on sairas... Olisi pojan kannalta ollut varmasti parempi jäädä sinne sairastamaan. Tiedän, että hänellä on oma huone yläkerrassa ja siellä oma vessa. Ei ollut käytännönasioista kyse. Ei varmaan vain huvittanut kantaa vastuuta ja hoitaa lasta. Että sellaista. Ap

Vierailija
22/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukka. Paranemisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän neuvo:

Naiset, älkää silotelko aikuisten miesten tietä. Oppikoot kovan kautta aikuisiksi.

Vierailija
24/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut ukolle että saa tuoda kotiin, mutta tuo itse autolla. (Toki jos tiesit, että iskä raivoaisi lapselle matkalla jos vaikka kävisi vahinko, on parempi hakea itse)

Vierailija
25/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri äijä

Vierailija
26/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ero-uusperhe-kuvio. Kaikkien pitää puskea lapsia joka suhteesta. Onnea ja menestystä vaan kaikille.

Vierailija
27/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, että naisten on vaikea pyytää apua, kun heti haukutaan avunpyytäjä.

Vierailija
28/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikea myt sit sanoa noilla tiedoilla, että oliko tuo järkiratkaisu vai ei. Hänellä on ilmeisesti lapsi uuden puolison kanssa. Tiedätkö hänen asioistaan? Onko hän riskiryhmää? Onko miehellä tai uudella puolisolla suurempi syy välttää tauteja? Ajatteliko hän nuoren olevan parempi sairastaa luonasi esim. käytännön syistä? Halusiko nuori itse niin? Jne.

No ei ole mitään riskiryhmää kumpikaan, pieniä lapsia heilläkin, jotka tuovat varmasti taudin jos toisenkin päiväkodista ja koulusta mukanaan. Ilmeisesti se nyt oli vaan liikaa, että sairastunut oli vanhin, joka ei edes ole naisen oma. En tiedä. Mielelläni minäkin omani hoidan, ei ole siitä kiinni. Mutta ei varmaan tuntunut pojasta kivalta kun isi häätää muualle kun tulee sairaaksi. Muutenkin voi autossa pahoin niin kiva kun lisäksi on sairas... Olisi pojan kannalta ollut varmasti parempi jäädä sinne sairastamaan. Tiedän, että hänellä on oma huone yläkerrassa ja siellä oma vessa. Ei ollut käytännönasioista kyse. Ei varmaan vain huvittanut kantaa vastuuta ja hoitaa lasta. Että sellaista. Ap

Kurja iskä hänellä, olen pahoillani.

Vierailija
29/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sit en ymmärrä lainkaan. Pikaista paranemista sinne!

Vierailija
30/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin sanonut ukolle että saa tuoda kotiin, mutta tuo itse autolla. (Toki jos tiesit, että iskä raivoaisi lapselle matkalla jos vaikka kävisi vahinko, on parempi hakea itse)

Tuo ukko kuulostaa just siltä. Lapsi parka olisi varmasti joutunut yrittää pidätellä oksennusta matkan ajan (olisiko tuo mies ymmärtänyt pysähtyä?) ja ehkä vahingossa oksentanut autoon. Siitä riemu varmaan olisikin revennyt.

Vierailija
31/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sit jo huomiselle uusi typerä ukko tarina valmiina!

Vierailija
32/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsella on sentään välittävä äiti

Vierailija
33/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että vatsa- ja muut oksennustaudit luovat helposti melkoisen kaaoksen. Ennenkuin homman oppii. Tietämättä onko ukolla kokemusta mutta nyt olisi ollut paikka oppia. Naurettavaa lähettää oksennustautinen johonkin toisaalle.

Vierailija
34/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kannattaa heti kun teini vatsataudista toivuttuaan laittaa menemään isälleen. Jos ei innostu asiasta on teini pahoittanut mielensä raskaasti. Ja asiasta on keskusteltava!

Vierailija
35/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen omien lasteni isä ei ole pyytänyt lapsia luokseen kertaakaan. Erosta jo vuosia. Näitä on niin paljon, jotka ei oikeasti välitä. Oma napa tulee aina ensin.

Vierailija
36/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi sisaruksen on erotettu?jos isällä on samanikäinen lapsi kuin sulla (äidillä)

Eivät ole sisaruksia. Ovat meidän kuopukset, sattumalta saman ikäiset mutta eivät sisaruksia. Heillä on eri vanhemmat. Ap

What??

Vierailija
37/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti tarttuu yleensä sen verran tehokkaasti, että eiköhän siellä isän luona pikkusisarukset ala oksentaa vuorokauden sisään.

Vierailija
38/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja kannattaa heti kun teini vatsataudista toivuttuaan laittaa menemään isälleen. Jos ei innostu asiasta on teini pahoittanut mielensä raskaasti. Ja asiasta on keskusteltava!

Enkä ihmettele vaikka ei haluaisi mennä...

Vierailija
39/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se tässä luuserilta kuulostat. Pompit ukkosi pillin tahtiin.

40/40 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan vain huvittanut kantaa vastuuta ja hoitaa lasta. Että sellaista. Ap

Anteeksi vaan, mutta teini-ikäisiä ei käsittääkseni enää tarvitse "hoitaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä