Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Vauvadubloja enää saa mistään? Paitsi huutonetistä?

10.10.2006 |

Kysyin BR-leluista muttei he edes melkeen tienneet mitä ne on. (Kysyin ekaksi Primoja).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nähnyt ihan tavallisten markettien hyllyssä ja muistaakseni myös Tarjoustalossa.

Vierailija
2/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parin viime viikon aikana metsästänyt Legoja 8 kk ikäiselle. Mistään missä olen katsonut ei ole olllut; Prisma, Cittari, BR, Vapaavalinta, yks pieni lelukauppa...Muutama kuukausi sitten oli vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatteko te nyt duploja vai quatroja? Molempia olen ostanut Forumin BR-lelukaupasta, mutta kylläkin viime syksynä. En tiedä, muuttiko ko. liike Kamppiin. Siellä sellainen ainakin on. Quatroja oli eri kokoisissa pakeissa. Tosin on sanottava, että ne pysyvät aika heikosti kiinni toisissaan ja jäävät meillä vähäiselle käytölle.

Vierailija
4/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quatrot ovat Duplon ja pikku-Legon näköisiä mutta isompia rakennuspalikoita, Primo-leluihin kuuluvissa paloissa (kuutioissa/lieriöissä) on päällä vain yksi iso pyöreä " nuppi" , joilla paloja voi yhdistää pinoon. [Miten voikin olla näin vaikea selittää... yksi kuva kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa.]

Primo-nimeä ei ainakaan Legon sivusto enää tunne; nimi taitaa nykyään olla Lego Baby. Tuotesarjat tuntuvat vaihtavan nimeä tiuhaan; Duploa ja Primoahan myytiin välillä myös nimellä " Lego Explore" .

Joka tapauksessa Legoja pitäisi edelleen löytyä kaikenikäisille " hyvinvarustetuista lelukaupoista" . :-) Tietysti valikoima vaihtelee, ja useimmissa kaupoissa on vain Duploa ja Legoa.

Vierailija
5/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jossain vaiheessa kiinnostunut myymään Quatro-legoja, niin olisin niistä kiinnostunut! Meillä niillä kovasti leikitään, joten voisin ostaa niitä lisää. Näitä ei vain oikein ole tarjolla käytettynä, ilmeisesti näitä myydään melko vähän...

Mutta alkuperäiseen aiheeseen:

Primo legoja olen nähnyt pk-seudulla mm. Tarjoustalossa, jossa oli sellaisia muotolaatikoita (pakkaus sisältää eri muotoisia primo-palikoita, joita voi kannessa olevista aukoista laittaa laatikkoon). Myös muita pakkauksia olen nähnyt (lentokone, ajoneuvoja), ainakin vielä kesällä näitä oli myynnissä.

Vierailija
6/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilijonkkis:

Jos olet jossain vaiheessa kiinnostunut myymään Quatro-legoja, niin olisin niistä kiinnostunut! Meillä niillä kovasti leikitään, joten voisin ostaa niitä lisää. Näitä ei vain oikein ole tarjolla käytettynä, ilmeisesti näitä myydään melko vähän...

Jos jossain vaiheessa luovumme quatroista, niin ilmoittelen. Tosin leikkijä on vasta 8 kk, joten ihan heti ei ole ajankohtaista eikä teilläkään taida enää silloin olla tarvetta. Tällä hetkellä siis isi ja äiti rakentavat ja tyttö pistää rakennelmat palasiksi. Meillä on kyllä enemmän leikitty duploilla, kun niissä on paljon kiinnostavia hahmoja ja kappaleita. Ne myös pysyvät koossa paremmin.

Oli mukava saada nimi Primoillekin. Olen niitä katsellut, mutta en ole tiennyt niiden nimeä. Kiitos siis tiedosta!