Mikä sinusta on kaikkein paras haju, jos saa valita vain yhden?
Kommentit (73)
Kielo minustakin.
Toinen on koivunlehti.
Pellavaisen pöytäliinan silityksen tuoksu on myös ihana. Siitä tulee mieleen lapsuudenkotini juhlapäivien valmistelut aamulla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En vaihtaisi kolmen kärjestä yhtään pois:
Kreikkalainen kakstahtibensa yhdistettynä kadun taloista tulevaan hiiligrillin hajuun. Jokin siinä on kohdillaan.
Toinen on hetkellisesti koettava, linnanmäen vuoristoradan tunneliosuudella iskevä kreosootin haju.
Korpisuon suopursujen tuoksu.
Päädyn suopursuihin.
Ruotsinlaivoilla oli ennen sellainen lumoava tupakansavun ja hajuveden yhdistelmä mikä on jäänyt mieleen mutta en ole haistanut pitkiin aikoihin 😔
Tupakan savu kun se tulee jostain kauempaa. Välillä lenkillä ollessa haistaa, kun jossain terassilla joku polttaa tupakkaa. Lähellä ollessa haju ei ole hyvä.
Kun kesäsade osuu pölyiseen lämpimään asfalttiin. Se on ihana ja erityinen tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt hajuaistini, mutta surullisin olen siitä, että en haista enää joulukuusen tuoksua.
On muuten ikävää kun ei haista mitään. Tiedän tunteen varsin hyvin, mulla katosi koronan myötä todella pitkäksi aikaa hajuaisti. Palasi kyllä lopulta, mutta kauan siinä meni.
Itsellä on 6 vuotta ollut hajuaisti enemmän tai vähemmän kateissa, pääosin täysin kateissa. Alussa oli vaikeuksia tottua, mutta enää en niin asiaa mieti. Hajuaisti palailee välillä, yleensä hyvin lyhyeksi aikaa.
Joulu. Se kun asunnossa leijuu joulukuusen tuoksu sekoitettuna joulun leivonnaisten tuoksuun ja niistä muodostuu semmoinen jouluinen tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt hajuaistini, mutta surullisin olen siitä, että en haista enää joulukuusen tuoksua.
On muuten ikävää kun ei haista mitään. Tiedän tunteen varsin hyvin, mulla katosi koronan myötä todella pitkäksi aikaa hajuaisti. Palasi kyllä lopulta, mutta kauan siinä meni.
Itsellä on 6 vuotta ollut hajuaisti enemmän tai vähemmän kateissa, pääosin täysin kateissa. Alussa oli vaikeuksia tottua, mutta enää en niin asiaa mieti. Hajuaisti palailee välillä, yleensä hyvin lyhyeksi aikaa.
Polyypit. Fess-leikkaus.
Voi on monta
No mä sanon ,useamman
Terva, savusauna, vasta( eli vihta koivuvihta),
Kuusi , sen pihka
aamukaste,
Märkä metsä,
Raikas ilma ,
Joo mäntysoopa
syreeni, tuomi,
Pihlaja,
lampaan papanat tuoksuu minttu suklaalle😁.
mansikat, villat,
meri, järvet,
Puhdas ilma.
Tässä oli jo joitakin, kyllä vain yksi luki mutta hyviä tuoksuja on monta maailmassa!
Pakko tehdä sekoitus kolmesta hajusta, koska ne ovat täällä Pietarissa niin yleisiä:
Paska, mahorkka ja vodka, ne kun sekoittaa niin toveri Putinkin on kuin kotonaan!
T: Ivan
Juhannusruusujen kukinta, ah sitä tuoksua!