Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakenetko rappukäytävässä muita "et saa mua kiinni" tyylillä?

Vierailija
10.05.2022 |

Esimerkiksi vieraita ihmisiä ja naapureita. Kuuntelet askelia ja ääniä, ennen kuin astut rappuun. Painat hissin Kiinni nappia alhaalla ja "jännität" ehtiikö joku hissiin vai ei. Asunnon ovi äkkiä kiinni jos askeleet lähestyvät portaissa, sitä ennen harpoit kiireellä hissistä käytävän kautta sisälle. Ajattelet että tulija voisi olla vaikka rikollinen, vakooja tai ex-mies. ;) Mielikuvitus villiintyy vähän, kuka rapussa liikkuu. Ei tosikoille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta minä olenkin terve päästäni.

Vierailija
2/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuisille tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen just tollanen! Oikeasti.

Vierailija
4/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Nämä ovat ihan elämän perusasioita. Ei tarvi olla mikään rikollinen eikä ex. Halua keneenkään käytävässä törmätä.

Vierailija
5/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mä olen se, joka härnää näitä karkuun juoksijoita.

Jos kohdatessa ei tervehdi, niin saatan sitten hipsutella perään ja alkaa maanitella aivan jostain joutavasta tai kysellä tulevasta putkirempasta (josta ei ole ollut puhetta). Jännä, että putkiremppa on sana, joka aina pysäyttää karkulaisen. MITÄ ONKO SELLAINEN TULOSSA!?!  - Tiedän, että mulla on juorumuijan maine, muttei haittaa. Mieluummin se kuin tylytyyppi, joka juoksee karkuun tervehtimättä.

Toisinaan myös terhakkaasti askellan rappusissa ja välillä pysähdyn ykskaks. Välillä leikin tiettyjen ovien takana ja vähän tamppaan reippaammin askelia... sitten jään rappuselle nököttämään, että luulevat mun menneen. Ai, että sitä ilmettä, kun luulevat avaavansa oven tyhjään kerrokseen/rappuun. :D

Toisinaan seison pitkäänkin, että valot kerkee sammua. Sitä säihkähdyksen määrää, kun valot laittavat ja matami seisoo rappusella leveästi tervehtien. :D

N50

Vierailija
6/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kohdatessa ei tervehdi, niin saatan sitten hipsutella perään ja alkaa maanitella aivan jostain joutavasta tai kysellä tulevasta putkirempasta (josta ei ole ollut puhetta). Jännä, että putkiremppa on sana, joka aina pysäyttää karkulaisen. MITÄ ONKO SELLAINEN TULOSSA!?!  - Tiedän, että mulla on juorumuijan maine, muttei haittaa. Mieluummin se kuin tylytyyppi, joka juoksee karkuun tervehtimättä.

Toisinaan myös terhakkaasti askellan rappusissa ja välillä pysähdyn ykskaks. Välillä leikin tiettyjen ovien takana ja vähän tamppaan reippaammin askelia... sitten jään rappuselle nököttämään, että luulevat mun menneen. Ai, että sitä ilmettä, kun luulevat avaavansa oven tyhjään kerrokseen/rappuun. :D

Toisinaan seison pitkäänkin, että valot kerkee sammua. Sitä säihkähdyksen määrää, kun valot laittavat ja matami seisoo rappusella leveästi tervehtien. :D

N50

Tylytyyppi > juorumuija

Vierailija
7/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole tylsää?

Vierailija
8/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa nähdä yhtä naapuriani. Sen takia vähän samalla tyylillä kuin sinä teet.

Vierailija
9/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50

Jos joku juoksisi perässä, juoksisi pakoon kahta kauheammin ja yrittäisi livahtaa sisään ovesta. Ja se näyttäisi oudolta. Joskus seisoin siksi tasanteella sivussa paikoillaan kun kuuntelin mihin hissi menee ja pääseekö siihen, joku säikähti kun tulikin samaan kerrokseen.

Vierailija
10/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin jutella jonkun randomin kanssa, jonka ainoa puheenaihe on sää?

Ennemmin juoksen, kuin kuuntelen ja itken.

Vierailija
11/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa nähdä yhtä naapuriani. Sen takia vähän samalla tyylillä kuin sinä teet.

En sanonut että itse teen noin, mutta pakko myöntää että pyrin tavallaan pakoon, kun taloyhtiössä ravaa paljon tuntemattomia ja erikoiset asukkaat, joiden kanssa ei ei yhteistä. :)

Vierailija
12/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla sillä tavalla nopea että naapuri ei ehdi katsoa kämppääni avoimesta ovesta. Jotkut naapurit katsovat aina sisään jos on tilaisuus, ja minä en halua näyttää sotkujani.

Vierailija
13/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole tylsää?

Ei. Pitäisikö minulla olla tylsää jos en pelkää joka helvetin rasahdusta?

Vierailija
14/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Tylytyyppi > juorumuija

Juuri näin! Tylytyyppi on suurempi pahe kuin juorumuija. :)

Vierailija
15/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Olen sitten ilmeisesti tosikko, kun en saanut aloittajan punaisesta langasta kiinni. Sehän on ihan yleistä, ettei haluta kohdata naapureita rappukäytävässä - eli jos kotoaan rappukäytävään astuessaan huomaa, että joku toinenkin on tulossa kotoaan rappukäytävään, niin yhtäkkiä löydetäänkin eteisestä jotain merkittävää puuhaa siihen asti, että naapuri on ehtinyt mennä. Tai keksitään rappukäytävässä jotain laukun kaivelua, ettei tarvitse tulla naapurin kanssa hissiin yhtä aikaa. Tällaisia olen huomannut meidänkin naapurustossa :) Mutta mitä nämä rikolliset, vakoojat ja ex-miehet nyt olivat? :D

Vierailija
16/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole tylsää?

No huumorintajua sinulla ei näköjään ainakaan ole.

Vierailija
17/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Olen varmaan se kauhunaapuri, joka juttelee kaikille. 

Vierailija
18/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Tylytyyppi > juorumuija

Juuri näin! Tylytyyppi on suurempi pahe kuin juorumuija. :)

Eli siis huomattavasti kannattavampi!

Vierailija
19/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole tylsää?

No jos tämä on olevinaan sinusta huumoria niin ei ole. Tämä ketju kyllä selittää paljon sitä että miksi jokainen hapannaamainen ämmä laittaa treffipalstoille kuvaukseensa "huumorintajuinen".

Vierailija
20/26 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole tylsää?

No jos tämä on olevinaan sinusta huumoria niin ei ole. Tämä ketju kyllä selittää paljon sitä että miksi jokainen hapannaamainen ämmä laittaa treffipalstoille kuvaukseensa "huumorintajuinen".

Ja sinun kommenteistasi välittyy suorastaan loisteliaasti tosikoiden klassinen itseironian puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi