Vihaako kukaan muu deittailua?
En haluaisi olla yksin mutta vihaan deittailua. En tykkää että ihastunut ja opin uutta ihmisestä joka ei sitten olekaan kiinnostunut lopuksi minusta.
Kommentit (7)
Kyllä. Siksi en enää deittaile. Aina deittaillessa pitää pelätä, että mikähän vaarallinen sekopää sieltä paljastuu. Ja pelätä, että kuinkahan pahasti on mädättänyt päänsä por nolla jne.
Deittailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme.
Minä! Nyt juuri sellaisessa tilanteessa, että olen ihastunut, mutta mies haluaa vielä tapailla samanaikaisesti muitakin. Todella stressaavaa ja jätän varmaan tämän leikin kesken, mutta sitten mietin, että löytyykö sitten koskaan sellaista, joka haluaa tapailla vain minua tai yhtä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Nyt juuri sellaisessa tilanteessa, että olen ihastunut, mutta mies haluaa vielä tapailla samanaikaisesti muitakin. Todella stressaavaa ja jätän varmaan tämän leikin kesken, mutta sitten mietin, että löytyykö sitten koskaan sellaista, joka haluaa tapailla vain minua tai yhtä kerrallaan.
Löytyy heti kun jätät ne kaikkia naisia pyörittävät komeat jännikset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä, kun katselet eri miehiä kuin muut naiset.
Minä! Nuoruudessa tutustuin vastakkaiseen sukupuoleen koulussa, baarissa yms. Nyt lähes nelikymppisenä on pakko mennä Tinderiin kun en tapaa miehiä luonnollisesti missään. Tympii mutta mikäs teet kun ei loppu ikää sinkkunakaan halua olla. En vaan saa fiilistä että olisi kiva tutustua siellä uusiin tyyppeihin vaan deittailu on välttämätön paha.