Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaako kukaan muu deittailua?

Vierailija
09.07.2026 |

En haluaisi olla yksin mutta vihaan deittailua. En tykkää että ihastunut ja opin uutta ihmisestä joka ei sitten olekaan kiinnostunut lopuksi minusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Nuoruudessa tutustuin vastakkaiseen sukupuoleen koulussa, baarissa yms. Nyt lähes nelikymppisenä on pakko mennä Tinderiin kun en tapaa miehiä luonnollisesti missään. Tympii mutta mikäs teet kun ei loppu ikää sinkkunakaan halua olla. En vaan saa fiilistä että olisi kiva tutustua siellä uusiin tyyppeihin vaan deittailu on välttämätön paha. 

Vierailija
2/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinallista puuhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Siksi en enää deittaile. Aina deittaillessa pitää pelätä, että  mikähän vaarallinen sekopää sieltä paljastuu. Ja pelätä, että kuinkahan pahasti on mädättänyt päänsä por nolla jne.

Vierailija
4/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu on Ameriikan hömpötystä. Ei kuulu meidän kulttuuriimme.

Vierailija
5/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Nyt juuri sellaisessa tilanteessa, että olen ihastunut, mutta mies haluaa vielä tapailla samanaikaisesti muitakin. Todella stressaavaa ja jätän varmaan tämän leikin kesken, mutta sitten mietin, että löytyykö sitten koskaan sellaista, joka haluaa tapailla vain minua tai yhtä kerrallaan.

Vierailija
6/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Nyt juuri sellaisessa tilanteessa, että olen ihastunut, mutta mies haluaa vielä tapailla samanaikaisesti muitakin. Todella stressaavaa ja jätän varmaan tämän leikin kesken, mutta sitten mietin, että löytyykö sitten koskaan sellaista, joka haluaa tapailla vain minua tai yhtä kerrallaan.

Löytyy heti kun jätät ne kaikkia naisia pyörittävät komeat jännikset rauhaan.

Vierailija
7/7 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kyllä, kun katselet eri miehiä kuin muut naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi