Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän työviikon tekijät joilla lapsia, oletteko välillä poissa töistä saadaksenne siivottua ja koska ette jaksa aina mennä töihin?

Vierailija
10.05.2022 |

Myöntäkää totuus. Itse oon tähän asti ollut tunnollinen, mutta jaksaminen meneekin töistä selviämiseen.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Vierailija
2/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf

Sinä varmaan et käy töissä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat välillä töistä pois sen takia koska he eivät jaksa tai heitä ei huvita mennä töihin. Joka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
4/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
5/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki rehellinen olisi oltava. Mutta en edes tiedä, voiko palkatonta vapaata hakea vain väsymystä ja siivousta varten.

Vierailija
6/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat välillä töistä pois sen takia koska he eivät jaksa tai heitä ei huvita mennä töihin. Joka muuta väittää, valehtelee.

Toi ei vaan ole totta, on paljon ihmisiä, jotka on mielummin työtään tekemässä kuin kotona.

Vierailija
7/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Ihan älytön ajatuskin. Joo, elämä on selviytymistä seuraavaan päivään. Aina väsyttää. Mutta sitä se on. Töissä on käytävä.

Vierailija
8/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko, että valehtelee saikkua vai että ottaa palkatonta SIIVOOMISTA varten? No joka tapauksessa en ole tehnyt kumpaakaan.

Vierailija
9/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä kotoa pois kun en siellä jaksa olla. 10h työpäivä auttaa aina vähän palautumaan ja muut saa siivota ja laittaa ruokaa.

Vierailija
10/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ?

Teen päivittäin pikasiivoukseb, jossa menee aikaa n 15-30 min. Yleensä se 15 min.

Kerran kk teen isomman siivouksen. Tällä hetkellä siihen menee ehkä n 6-8 h.

Tämä tarkoittaa meillä on aina siistiä.

Tykkään työstäni, esimieheni on tosi reilu ja työkaverit mukavia.

Vierailija
11/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi käyttää saldovapaita tarvittaessa.

Vierailija
12/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mä olen ollut töissä 25 vuotta, enkä ole kertaakaan ollut pois sen vuoksi, ettei huvittaisi mennä tai jaksaisi. Aina ei tosiaan huvita tai jaksa, mutta ei sen vuoksi voi pois töistä jäädä. Joku uupumus sitten erikseen.

Vierailija
13/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on tuollainen. Häntä vihaavatkin kaikki.

Lusmuilu on luotaantyöntävä ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
14/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että valehtelee saikkua vai että ottaa palkatonta SIIVOOMISTA varten? No joka tapauksessa en ole tehnyt kumpaakaan.

Onko kokemusta esim. täyttä työviikkoa tekevän köyhän yksinhuoltajan elämästä?

Vierailija
15/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no mikäs on sinun elämäntilanteesi? Joku helppo vai?

Vierailija
16/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menen töihin että pääsen välillä lepäämään orjaleiriltä jonka ylläpidon joudun vielä maksamaan. Eli menen ennemmin töihin kuin olen kotona

Vierailija
17/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat olla hoitaja

Vierailija
18/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no mikäs on sinun elämäntilanteesi? Joku helppo vai?

Olen huolehtinut ehkäisystä jotta minusta ei tulisi toisten kustannuksella lusmuilevaa uhriutujaa.

Helppoa ei ole kellään, työt hoidetaan silti kuten kuuluu.

Vierailija
19/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapseton mutta omat työkaverini harrastavat tätä omaa tai lasten "sairastelua" lähes tulkoon joka toinen viikko. Sitten on some täynnä kuvia "kotipäivän ihanasta auringosta" ja kuvia täysin terveenä leikkivistä lapsista ja kuvatekstit miten nyt ehti pestä talvivaatteet kaappiin ja käydä läpi kevät/kesävaatteet. Eli kotiin jäätiin viettämään vapaapäivää ja tekemään kotitöitä ja taas kerran kaikki kaatuu lapsettomien harteille. Näillä vapailla on koko ajan joku perhellinen, yleensä niin että ovat aina yhden viikon töissä ja sitten seuraavalla viikolla taas on otettava palkallista vapaata jota saa kun vaan ilmoittaa että lapsi kipeänä.

Vierailija
20/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemusta esim. täyttä työviikkoa tekevän köyhän yksinhuoltajan elämästä?

On kokemusta täyttä työviikkoa tekevän, ei köyhän, yh:n elämästä. Eikä todellakaan ole koskaan tullut edes mieleen. Sitä täyttä työviikkoa oon tehny yli 25 vuotta, en tosin suurinta osaa siitä yh:na tai edes äitinä, köyhänä kyllä joskus nuorempana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän