Mikä ihme minussa on vikana, kun en vain osaa olla miesten kanssa luontevasti?
Olen ihan kivan näköinen ja saan helposti aloitettua tapailuja miesten kanssa, mutta aina tyssää johonkin kolmansiin tai neljänsiin treffeihin. Olen vain niin jumalattoman tylsä ihminen, että yhtäkään miestä ei tunnu kiinnostavan yhdessäolo yhtään pidempään. Ensimmäisillä treffeillä tuntuu kipinöitä sinkoilevan sinne tänne, mutta sitten hyvin pian ei ole enää mitään puhuttavaa enkä saa mitään itsestäni irti. Olen äärettömän ujo ja vähän pelokaskin avaamaan itseäni kovin nopeasti. Miten tästä eteen päin? Mitä esimerkiksi voi viestitellä parien ensimmäisten treffien jälkeen. En edes tiedä haluaako mies enää nähdä, mutta vastaa kyllä viesteihin. Ei vain lähetä enää yhtä innokkaasti viestejä kuin ensitreffien jälkeen, mutta aloittaa kyllä itsekin viestejä. Mokasinko nyt tämänkin taas? En edes kehtaa kysyä, haluaako mies vielä nähdä.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet, että mitähän ne minusta ajattelee.
Vaikka nekin vain ajattelee, että mitähän se minusta ajattelee.Älkää ajatelko, olkaa oma itsenne.
Mutta kun se "oma itse" on mielenkiinnoton ja varautunut tuppisuu. Miten siitä voi koskaan päästä eteenpäin. Enhän minä tässä tilanteessa olisikaan, jos olisin luonteeltani jotenkin räiskyvä ja mielenkiintoinen.
ap
Ekat treffit kannattaa järjestää kahveilla, mutta jo toisille keksiä jotain tekemistä. Jos ei muuta niin menkää kävelylle. Ei kukaan jaksa jaaritella vieraan ihmisen kanssa jostain elokuvista määräänsä enempää.
Miehet ovat toiminnallisia ja saatte yhteisiä kokemuksia, joista tulee yhteisiä jutunaiheita. Kävely, elokuvat, kiipeily, taidenäyttely tai menkää vaikka ampumaan radalle, mikä sitten ikinä kumpaakin sattuu kiinnostamaan edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riipaise molo poskeen niin suhde etenee.
Mistäs päättelit, että en ole niin koskaan tehnyt? :D
ap
Tuossa on se ongelma. Olet liian helppo saalis ja miehet kyllästyvät ennalta-arvattavaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ekat treffit kannattaa järjestää kahveilla, mutta jo toisille keksiä jotain tekemistä. Jos ei muuta niin menkää kävelylle. Ei kukaan jaksa jaaritella vieraan ihmisen kanssa jostain elokuvista määräänsä enempää.
Miehet ovat toiminnallisia ja saatte yhteisiä kokemuksia, joista tulee yhteisiä jutunaiheita. Kävely, elokuvat, kiipeily, taidenäyttely tai menkää vaikka ampumaan radalle, mikä sitten ikinä kumpaakin sattuu kiinnostamaan edes vähän.
No entäs kolmannet ja neljännet treffit ja jutustelu niiden välillä. En minä nyt tässä varsinaisesti ole kysymässä treffitekemistä vaan miten ylipäätään voi kommunikoida niin, että mielenkiinto säilyy. Enkä oikein välittäisi siitäkään, että pitää väkisin vääntää jotain tekemistä, mikä ei tunnu kummastakaan luontevalta. Jos molemmat muutenkin vapaa-ajallaan lähinnä tekevät kotijuttuja ja katsovat telkkaria, miksi ihmeessä pitäisi vääntäytyä jonnenkin karting-radalle tai kiipeilyseinälle, joka ei ole kummallekaan luontevaa tekemistä.
ap
Kommentoi mitä tahansa, ap vaan inttää vastaan mutkumutkumutku... Mitähän v*ttua ap haluaa että hänelle sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuossa on se ongelma. Olet liian helppo saalis ja miehet kyllästyvät ennalta-arvattavaan naiseen.
Hohhoijaa, tähän en jaksaisi nyt lähteä. Tästäkin kun on kokemusta ihan erilaisina variaatioina. Ja jossain vaiheessahan siihen pisteeseen kuitenkin edetään. Minulle on ainakin ihan sama menettääkö mies mielenkiintonsa ensimmäisillä tai kuudensilla treffeillä, jos se joka tapauksessa siitä olisi kiinni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs kolmannet ja neljännet treffit ja jutustelu niiden välillä. En minä nyt tässä varsinaisesti ole kysymässä treffitekemistä vaan miten ylipäätään voi kommunikoida niin, että mielenkiinto säilyy. Enkä oikein välittäisi siitäkään, että pitää väkisin vääntää jotain tekemistä, mikä ei tunnu kummastakaan luontevalta. Jos molemmat muutenkin vapaa-ajallaan lähinnä tekevät kotijuttuja ja katsovat telkkaria, miksi ihmeessä pitäisi vääntäytyä jonnenkin karting-radalle tai kiipeilyseinälle, joka ei ole kummallekaan luontevaa tekemistä.
ap
Kaikkien välillä eivät vain kipinät sinkoile. Jotkut ihmisetvovat vaan "tylsempiå" seuramiehiä tai -naisia. Kokeile harrastaa vaikka teatteria ym., jotta rentoutuisit. Ja anna miehen viedä keskustelua eteenpäin.
Ei omasta itsestään ole tarkoitus puhuakaan enää kolmansilla treffeillä. Jos ei luonnostaan tule mitään hassuttelua, jutun juurta, huumoria, keskusteluita, niin miksi edes haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa. Ujokin voi rentoutua oikeanlaisessa seurassa.
Tuo on paljon yleisempää kuin uskot. Sen takia moni ei deittaile ollenkaan, koska se vaan ei itselle sovi. Pitäisi löytyä kumppani jotenkin luonnossa, että kaikki tapahtuu hitaasti ja luonnollisesti. Mutta sellaista voi joutua odottamaan vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hohhoijaa, tähän en jaksaisi nyt lähteä. Tästäkin kun on kokemusta ihan erilaisina variaatioina. Ja jossain vaiheessahan siihen pisteeseen kuitenkin edetään. Minulle on ainakin ihan sama menettääkö mies mielenkiintonsa ensimmäisillä tai kuudensilla treffeillä, jos se joka tapauksessa siitä olisi kiinni.
ap
Osa miehistä oikeasti menettää mielenkiintonsa, jos muuten hiljainen ja tylsä nainen on liian pian sakset auki. Miksi et ota vakavasti saamiasi kommentteja? Suhtaudutko samokn miehiinkin?
Vierailija kirjoitti:
Kommentoi mitä tahansa, ap vaan inttää vastaan mutkumutkumutku... Mitähän v*ttua ap haluaa että hänelle sanotaan?
Lähinnä niitä puheenaiheita ja kokemuksia. Mistä muut puhuvat tapailemiensa miesten kanssa. En kysynyt treffitekemistä vaan kommunikaatiovinkkejä. Tai sitten suoraan vain analyysiä siitä, mikä minussa on vikana ja onko minunlaiselleni deittailu vain kertakaikkiaan tuhoon tuomittu ajatus.
ap
Itse olen tosi samanlainen 😁 Tosin mun treffit loppuvat aina yksiin. Mutta tiedän että jos etenisivät just kolmansille tai neljänsille niin sitten en kyllä keksisi mitään jutun juurta.
Töissäkin yksi johon olen ihastunut niin sen kanssa ujostuttaa. Muiden kanssa voi paremmin höpötellä. Silloin ei ole ehkä mitään ns suorituspaineita että tarttis yrittää tehdä vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Osa miehistä oikeasti menettää mielenkiintonsa, jos muuten hiljainen ja tylsä nainen on liian pian sakset auki. Miksi et ota vakavasti saamiasi kommentteja? Suhtaudutko samokn miehiinkin?
No mitä tuosta kommentista nyt olisi pitänyt ottaa vakavasti, kun totuus nyt sattuu olemaan se, että olen käynyt läpi molemmat kaavat ja silti loputon tylsyyteni ei vie juttuja eteenpäin. Et kai tosissasi väitä, että pitäisi puoli vuotta leikkiä jotain vaikeasti tavoiteltavaa niin sitten jotenkin mystisesti kaikki loksahtaisikin kohdalleen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä niitä puheenaiheita ja kokemuksia. Mistä muut puhuvat tapailemiensa miesten kanssa. En kysynyt treffitekemistä vaan kommunikaatiovinkkejä. Tai sitten suoraan vain analyysiä siitä, mikä minussa on vikana ja onko minunlaiselleni deittailu vain kertakaikkiaan tuhoon tuomittu ajatus.
ap
Mistä tahansa voi puhua hauskasti ja kiinnostavasti, vaikka metalliteollisuudesta tai haudankaivuusta. Jos on tilannetajua ja luovuutta, niin keksii siihen tilanteeseen liittyen juteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nekin vain ajattelee, että mitähän se minusta ajattelee.Älkää ajatelko, olkaa oma itsenne.
Mutta kun se "oma itse" on mielenkiinnoton ja varautunut tuppisuu. Miten siitä voi koskaan päästä eteenpäin. Enhän minä tässä tilanteessa olisikaan, jos olisin luonteeltani jotenkin räiskyvä ja mielenkiintoinen.
ap
Suurin osa suomalaisista on varautuneita tuppisuita. Turha siitä on itseään soimata.
En nyt hirveästi osaa neuvoa, mutta ihanteellisinta kai olisi, jos löytäisit miehen luontevasti ja spontaanisti vaikka jostain kaverin järjestämistä juhlista. Tällaista ei tietenkään voi etukäteen ennustaa, mutta tuo olisi ideaalitilanne. Kyseessä olisi siis tutun tuttu, joten yhteistä kaveripiiriä ja jotain yhteistä pohjaa ehkä löytyisi. Siitä se lähtisi.
Itsekin olisin aivan p*ska jäykkänä, jos pitäisi pystymetsästä lähteä treffeille jonkun tuikituntemattoman kanssa. Olisi ihan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
No mitä tuosta kommentista nyt olisi pitänyt ottaa vakavasti, kun totuus nyt sattuu olemaan se, että olen käynyt läpi molemmat kaavat ja silti loputon tylsyyteni ei vie juttuja eteenpäin. Et kai tosissasi väitä, että pitäisi puoli vuotta leikkiä jotain vaikeasti tavoiteltavaa niin sitten jotenkin mystisesti kaikki loksahtaisikin kohdalleen?
ap
Puolen vuoden aikana mies ehtisi kiinnostua niin paljon, että hän hinkuaisi jo parisuhteeseenkin. Puoli vuotta olisi myös edistystä verrattuna 3-4 treffikertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Suurin osa suomalaisista on varautuneita tuppisuita. Turha siitä on itseään soimata.
En nyt hirveästi osaa neuvoa, mutta ihanteellisinta kai olisi, jos löytäisit miehen luontevasti ja spontaanisti vaikka jostain kaverin järjestämistä juhlista. Tällaista ei tietenkään voi etukäteen ennustaa, mutta tuo olisi ideaalitilanne. Kyseessä olisi siis tutun tuttu, joten yhteistä kaveripiiriä ja jotain yhteistä pohjaa ehkä löytyisi. Siitä se lähtisi.
Itsekin olisin aivan p*ska jäykkänä, jos pitäisi pystymetsästä lähteä treffeille jonkun tuikituntemattoman kanssa. Olisi ihan kamalaa.
Ei se oikein ole siitäkään kiinni, että jännittäisin vieraita ihmisiä. Minä vain olen tällainen, että en keksi mitään puhuttavaa. Työkavereidenkin kanssa olen enimmäkseen ihan hiljaa, vaikka heidän seuraansa en sen kummemmin jännitäkään. Mutta jos joku aloittaa sopivan aiheen, olen kyllä mukana ja jopa äänekäskin.
ap
Mistä aiheista ap puhut ystäviesi tai kavereidesi tai perheesi kanssa? Kiinnostaa siis että mitä juttelet muissa sosiaalisissa tilanteissa.
Jos kerran olet hiton tylsä niin miksi miesten pitäisi sinua jaksaa? Kuulostaa masentavalta ajatukselta näin miehenä. Ainut neuvo mikä tulee mieleen on että etsi joku hauskuuttaja mies joka osaa loputtomasti pitää keskustelua yllä vaikka millaisen hapannaaman kanssa. Eri asia tietty saatko sellaista. Ulkonäön suhteen ei ainakaan kannata kranttuilla.
Ei toimi minun elämäntilanteessani, kun arkiympyröissä ei ole juurikaan miehiä. ap