Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme minussa on vikana, kun en vain osaa olla miesten kanssa luontevasti?

Vierailija
10.05.2022 |

Olen ihan kivan näköinen ja saan helposti aloitettua tapailuja miesten kanssa, mutta aina tyssää johonkin kolmansiin tai neljänsiin treffeihin. Olen vain niin jumalattoman tylsä ihminen, että yhtäkään miestä ei tunnu kiinnostavan yhdessäolo yhtään pidempään. Ensimmäisillä treffeillä tuntuu kipinöitä sinkoilevan sinne tänne, mutta sitten hyvin pian ei ole enää mitään puhuttavaa enkä saa mitään itsestäni irti. Olen äärettömän ujo ja vähän pelokaskin avaamaan itseäni kovin nopeasti. Miten tästä eteen päin? Mitä esimerkiksi voi viestitellä parien ensimmäisten treffien jälkeen. En edes tiedä haluaako mies enää nähdä, mutta vastaa kyllä viesteihin. Ei vain lähetä enää yhtä innokkaasti viestejä kuin ensitreffien jälkeen, mutta aloittaa kyllä itsekin viestejä. Mokasinko nyt tämänkin taas? En edes kehtaa kysyä, haluaako mies vielä nähdä.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun pitäisi olla vastavuoroista. Ujo vaikuttaa usein siltä, ettei ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakalle ei ole vielä löytynyt oikeaa kantta.

Vierailija
4/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miehiltä heitä kiinnostavista jutuista, jos et mitään keksi. Kaikki kertoo mielellään itsestään.

Aina jos olen itse epävarma, alan kysellä juttuja toiselta.

Vierailija
5/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea itsetunto.

Vierailija
6/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis lopettaa itsesi vähättely ja alkaa ajattelemaan, että oot maailman mielenkiintoisin ihminen. Ja sitten toimit niin. Ala siis arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, niin muut seuraa kyllä perässä. 

Oikeasti on vaan mielenkiintoista, kun et paljasta heti kaikkea!

Vierailija
7/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nähnyt kirjoitti:

Keskustelun pitäisi olla vastavuoroista. Ujo vaikuttaa usein siltä, ettei ole kiinnostunut.

En vain tunnu löytävän tähän oikein tasapainoa. Olen ujo, mutta välillä tuntuu, että minä olen kuitenkin se, joka tekee aloitteita enkä halua tyrkyttää itseäni liikaakaan. En vain keksi luontevia puheenaiheita ja joskus tuntuu, että kysymykseni ja puheenaiheeni ovat vain noloja ja vievät lopunkin kiinnostuksen. 

ap

Vierailija
8/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäis lopettaa itsesi vähättely ja alkaa ajattelemaan, että oot maailman mielenkiintoisin ihminen. Ja sitten toimit niin. Ala siis arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, niin muut seuraa kyllä perässä. 

Oikeasti on vaan mielenkiintoista, kun et paljasta heti kaikkea!

tämähän tässä onkin hauskaa, kun oikeasti ajattelen näin ensitapaamisella, mutta hyvin pian huomaan, että minussa ei ole mitään, mikä olisi erityisen kiehtovaa. Elämässäni ei oikeasti ole juuri mitään muuta kuin työ ja perhe. Tämä ei ole vähättelyä vaan totuus. Ja jos minussa jotain mielenkiintoista onkin (esimerkiksi harrastuksia ja kiinnostuksien kohteita), en halua niitä asioita erityisemmin mainostaa. En vain osaa tuoda itsestäni mitään esiin luontevasti. 

ap

Vierailija
9/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää treffeillä jotakin molempia kiinnostavaa ja keskustelkaa siitä.

Vierailija
10/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea itsetunto.

Varmasti se, mutta mitä sille voi tehdä. Olen työstänyt asiaa todella paljon ja ensitreffeille mennessä uhkun itsevarmuutta, mutta sitten parien treffien jälkeen se alkaa karista, kun oikeasti alan itse kiinnostua jostakusta. Useimmat jännittävät ensitreffejä, mutta minulle ne eivät ole mikään ongelma vaan vasta ne kolmannet tai neljännet jos niitä edes tulee. 

ap 

Vierailija
11/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin yleistä ja tavallista, että vastakkaisen sukupuolen seurassa jännittää. Lisäksi spontaani jutustelu ei taida olla suomalaisille luontevaa.

Vierailija
12/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteilu on tylsää. Hanki ennemmin joku uusi harrastus.

Vierailija
13/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se voisi olla? Tähän asti on keskusteltu esimerkiksi ravintoloista ja kahviloista, salilla käymisestä, lapsista, ruoanlaitosta, työstä, matkustamisesta, kotikaupungeista, elokuvista. Olen vain sellainen tunnelmantappaja, että saan tällaisetkin keskustelut tyrehdytettyä todella nopeasti. 

ap

Vierailija
14/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteilu on tylsää. Hanki ennemmin joku uusi harrastus.

Harrastuksia on tässä viimeisen vuoden aikana tullut haalittua ihan tarpeeksi. Eivät ne yksinään oikein riitä minulle. 

ap

Vierailija
15/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa ole mitään vikaa, suomessa aika tavallista tuo. Se toinen ei vaan osaa luoda tarpeeksi rentoa tunnelmaa, ehkä se mies on mykkä. Sopivan kanssa juttu luistaa jotenkin. Jos on vaativassa ja sopimattomia utelevassa seurassa, se voi töksähtää kuin seinään. Ikään kuin väkisin yritettäisi jotain, tulee kiusallinen olo. Ehkä on olemassa jotain jäänrikkojia, lauseita. Joku silti aina loukkaantuu. 

Vierailija
16/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se voisi olla? Tähän asti on keskusteltu esimerkiksi ravintoloista ja kahviloista, salilla käymisestä, lapsista, ruoanlaitosta, työstä, matkustamisesta, kotikaupungeista, elokuvista. Olen vain sellainen tunnelmantappaja, että saan tällaisetkin keskustelut tyrehdytettyä todella nopeasti. 

ap

Paino sanalla "tehkää". Katsotte vaikka elokuvan ja keskustelette siitä sitten. Helposti siinä yhdet treffit sujuu. Seuraavalla kerralla on jo tutumpi fiilis, laitatte sitten vaikka ruokaa yhdessä ja keskustelette makumieltymyksistä.

Vierailija
17/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näin miehenä on ongelma, että en pysty olemaan luonteva naisten kanssa ja tähän mun suhteet on aina päättyneet. Mä en vain tiedä miten pitää käyttäytyä ja puhua naisten kanssa. Olen hyvin koulutettu mutta en mitenkään ulospäin suuntautunut, joten parempi vaan tottua olemaan yksin, itseasiassa olen jo tottunut. Kai se johtuu siitä kun ei ollut koulussa tai ylipäänsä missään naispuolisia ystäviä.

Vierailija
18/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy treffeille. Hanki mies jostain arkiympyröistä, joissa tunnette toisenne edes etäisesti.

Vierailija
19/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Paino sanalla "tehkää". Katsotte vaikka elokuvan ja keskustelette siitä sitten. Helposti siinä yhdet treffit sujuu. Seuraavalla kerralla on jo tutumpi fiilis, laitatte sitten vaikka ruokaa yhdessä ja keskustelette makumieltymyksistä.

Niin, sitä tarkoitinkin, että ensimmäisillä treffeillä lähinnä käydään ravintoloissa, kahviloissa, elokuvissa tai tehdään ruokaa yhdessä tai kävellään kaupungilla. Juuri tällaisista aiheista sitten on tullut puhuttua ja jopa niistä saan tehtyä kiusallisia keskusteluita. 

ap

Vierailija
20/95 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet, että mitähän ne minusta ajattelee.

Vaikka nekin vain ajattelee, että mitähän se minusta ajattelee.

Älkää ajatelko, olkaa oma itsenne.