Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokranantaja, ottaisitko vuokralle elämäntapatyötöntä?

Vierailija
10.05.2022 |

Jolla on tosin useamman kymmenen tuhannen euron edestä rahaa pankissa ja omaisuutta tuhansirn eurojen edestä.

Vai kelpuutatko vain duunarit?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa jos on muuten siisti ja luottotiedot kunnossa. Työttömästä saa todennäköisemmin pitkäaikaisen vuokralaisen, kuin jostain uraohjuksesta.

Vierailija
62/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, jos siististi elää ja vuokransa maksaa.

Meillä oli nuori nainen, joka oli ihan tavallinen työtön. Sossu maksoi vuokran kokonaan ja siistein ja kunnollisin vuokralainen,mitä olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ottaisin, mitä väliä sillä minulle on maksetaanko vuokra palkalla vai tuella. Muutoinkin olen heikompien puolella, ehkä poikkeus vuokranantajana.

Vierailija
64/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ottaisin, mitä väliä sillä minulle on maksetaanko vuokra palkalla vai tuella. Muutoinkin olen heikompien puolella, ehkä poikkeus vuokranantajana.

Aina parempi, jos sovitaan että vuokra tulee suoraan kelalta, eikä kierrä vuokralaisen tililtä. Varmempi vuokranmaksu kun työssäkäyvällä.

Vierailija
65/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta yleistystä kaikista työttömistä! Ei pidä tämä ollenkaan paikkaansa. Ihmiset ovat yksilöitä ja on olemassa kunnollisia ja siistejäkin työttömiä.

Vuokranantajana vuosien ajan olen kehittänyt ihmistuntemusta ja koskaan se ei ole pettänyt.

Mitään ihmisryhmää ei pidä niputtaa sen takia mitä hän on. Sitä paisti jos sosiaalitoimi maksaa tililtä suoraan vuokranantajalle, sama se minulle kuka siinä elää, kunhan asuu siivosti. Takuuvuokra ja laajakotivakuutus takaa jo paljon.

Mutta korostan ihmistuntemusta....

Minulla on ollut vuokralaisena opiskelija, joka joi rahansa, eikä maksanut vuokraa. Häiriköi naapureita ja sain usean puhelun isännöitsijältä ja poliisilta... tiedoksi..neitonen oli...

Silloin vaimo valitsi vuokralaisen, kun minä olin estynyt. Se jäi kyllä viimeiseksi kerraksi.

Tosin kuin vuokralaisena ollut pitkäaikaistyötön ( sairaudesta johtuen) maksoi aina ajallaan vuokransa ja vesilaskunsa, eikä ikinä häirinnyt naapureita. Piti asuntoni todella hyvässä kunnossa! Loppusiivouskin oli parempi kuin siivousfirman.

Maailmantilanne johtaa siihen,että pian robotiikka ajaa alas työpaikkoja. Sanokaa minun sanoneen, mutta työttömiä tulee maailmaan lisää

Elämäntapatyötön ei ole mikään normaalityötön. Elämäntapatyötön ei edes aio töihin, vaan mieluummin elää kupaten yhteiskunnalta rahaa.

Elämäntapatyötön on tajunnut sen että töitä ei koskaan riitä kaikille, 500 000 työtöntä ja 50 000 työpaikkaa, joista suurin osa nälkäpalkalla tehtävää provikkamyyntiä. Jos ei ole koulutusta työllistävälle alalle, työttömyys on iso riski ja ikää myöten riski vain kasvaa.

Vierailija
66/66 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta yleistystä kaikista työttömistä! Ei pidä tämä ollenkaan paikkaansa. Ihmiset ovat yksilöitä ja on olemassa kunnollisia ja siistejäkin työttömiä.

Vuokranantajana vuosien ajan olen kehittänyt ihmistuntemusta ja koskaan se ei ole pettänyt.

Mitään ihmisryhmää ei pidä niputtaa sen takia mitä hän on. Sitä paisti jos sosiaalitoimi maksaa tililtä suoraan vuokranantajalle, sama se minulle kuka siinä elää, kunhan asuu siivosti. Takuuvuokra ja laajakotivakuutus takaa jo paljon.

Mutta korostan ihmistuntemusta....

Minulla on ollut vuokralaisena opiskelija, joka joi rahansa, eikä maksanut vuokraa. Häiriköi naapureita ja sain usean puhelun isännöitsijältä ja poliisilta... tiedoksi..neitonen oli...

Silloin vaimo valitsi vuokralaisen, kun minä olin estynyt. Se jäi kyllä viimeiseksi kerraksi.

Tosin kuin vuokralaisena ollut pitkäaikaistyötön ( sairaudesta johtuen) maksoi aina ajallaan vuokransa ja vesilaskunsa, eikä ikinä häirinnyt naapureita. Piti asuntoni todella hyvässä kunnossa! Loppusiivouskin oli parempi kuin siivousfirman.

Maailmantilanne johtaa siihen,että pian robotiikka ajaa alas työpaikkoja. Sanokaa minun sanoneen, mutta työttömiä tulee maailmaan lisää

Elämäntapatyötön ei ole mikään normaalityötön. Elämäntapatyötön ei edes aio töihin, vaan mieluummin elää kupaten yhteiskunnalta rahaa.

Tämä. On ihan eri asia olla työtön, vaikka pitkäaikaistyötönkin, ja silti pyrkiä saamaan töitä. Elämäntapatyötön ei edes yritä, ei halua, ei kiinnosta. Silloin ei minuakaan kiinnosta hänelle vuokrata.