Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen viehättää narsistisia ihmisiä?

Vierailija
10.05.2022 |

Se tuli taas todettua, viehätän narsistisia miehiä ja viehätyn heistä itsekin :(

Se tuntuu kuin tulisi kotiin - luulen että olen kokenut vastaavaa lapsena ja ainakin toinen vanhempani on erittäin narsistinen.

Olen ilmeisesti erittäin empaattinen ja välittävä ihminen ja tämä heitä ainakin houkuttaa. Annan paljon.
Tässä deittaillessa on myös tullut todettua että tunnun myös pelottavan joitain ihmisiä pois. Lulen että se on jokin persoonassani, olenko sitten niin selkeästi liikaa, liian tunteellinen tms. En tiedä mitä se olisi.

Minkälainen ihminen viehättää narsisteja?

Minulla on aikaisempia kokemuksia aiheesta ja olen kerran joutunut ilmoittamaan tapailemastani miehestä poliisille. Tämän jälkeen ko mies tuli kaahailemaan kotini lähelle... Muitakin kokemuksia on.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta voi toki googlettaa, mutta kun kyse oli myös siitä että koen ehkä olevani myös muiden mielestä jotenkin outo.

Mitä se voisi olla.

Vierailija
2/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattiset, ystävälliset ja anteliaat erityisesti.

Vierailija
4/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti hyödynnettävä resurssi,tietenki.

Vierailija
5/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti istuu, narsisti makaa, narsisti edestä, narsisti takaa... Pitäisit välillä hiukan taukoa näistä loputtomista narsku-avauksistasi vaikka ne kuinka "asiantuntevaa" egoasi ruokkisivatkin, please!

Vierailija
6/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiivi.

Vierailija
7/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka antaa paljon ja on valmis joustamaan, on valmis ottamaan itselleen syyllisyyden tarvittaessa, uskoo toisista ihmisistä aina hyvää, katsoo riidassa peiliin ja miettii miten itse pitäisi muuttua, on valmis antamaan anteeksi.

Minulla on siis taipumusta samaan. Tällainen olen.

Vierailija
8/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, jolla menee hyvin elämässä (paljon resursseja) ja on empaattisena niistä valmis kumppanilleen paljon jakamaan.

Vierailija
9/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka antaa paljon ja on valmis joustamaan, on valmis ottamaan itselleen syyllisyyden tarvittaessa, uskoo toisista ihmisistä aina hyvää, katsoo riidassa peiliin ja miettii miten itse pitäisi muuttua, on valmis antamaan anteeksi.

Samoin!

Mutta en kyllä ole mitenkään typerä tai helposti huijattavissa, huomaan yksityiskohdat ja olen älykäs.

Ap

Vierailija
10/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin itsetiedoton.

Voi olla avoimen haavoittunut mutta myös ulospäinsuuntautunut sosiaalinen luonne.

Sanotaan, että n ei ole nirso seuran suhteen. Kokeilevat ja tunnustelevat, nielisikö tuo syötin. Haluaisiko uskoa hölynpölyyn.

Tämähän koskee siis monenlaista kaupustelua ja manipulointia. Seksit oma alalajinsa.

Itse ajattelen, että psykot ovat pakottavia ja nujertavat saaliinsa. Eli tosi konnat. Parittajat ja tälläiset. Toki heilläkin on piirinsä ja julkisivunsa mutteivät enää välitä niin esittää kuuluvansa taviksiin.

Narsistinen on tarkempi vaikutelmista. Taitava imagonhallinnastaan. Voi olla houkutus mennä uskomaan siihen, minä hän esiintyy.

Vierailija
11/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Mutta en kyllä ole mitenkään typerä tai helposti huijattavissa, huomaan yksityiskohdat ja olen älykäs.

Ap

En minäkään olen naiivi tai helposti huijattavissa. Ei narsku kai tietoisesti valehtele ja huijakaan, siksi tutka ei paljasta häntä. Tarkoitan, ettei narksu ajattele, että "tässä on ihminen ja tätä aion vedättää", vaan hän lähtee suhteeseen ihan samoilla tavoin kuin kuka tahansa muukin. Lopputulos sitten on eri. 

sama

Vierailija
12/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, tosin huomaan, että olen älyllisesti teitä melkoisesti ylempänä, mutta hyväähän tekin varmasti tarkoitatte! Ap

Vierailija
13/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole uhrit naiiveja tai tyhmiä. Päin vastoin pitää olla älykäs että yleensä pärjää narsistin kanssa olet kokoajan askeleen edellä jne plus että narsistit ovat usein älykkäitä joten uhrit ovat vielä älykkäämpiä.

Vierailija
14/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse "palveleva ja auttava" luonne ja kuuntelen toisia. Tuntuu että tämä ainakin vetää niitä itsekeskeisiä narsisteja puoleensa.

Vierailija
15/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, tosin huomaan, että olen älyllisesti teitä melkoisesti ylempänä, mutta hyväähän tekin varmasti tarkoitatte! Ap

Miksi tulet tänne trollaamaan.

oikea ap

Vierailija
16/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole uhrit naiiveja tai tyhmiä. Päin vastoin pitää olla älykäs että yleensä pärjää narsistin kanssa olet kokoajan askeleen edellä jne plus että narsistit ovat usein älykkäitä joten uhrit ovat vielä älykkäämpiä.

Paitsi että eihän ne pärjää, eikä ole askelta edellä sen snarsistin kanssa. Ja vaikka eivät olisi "helposti" huijattavissa niin huijatuiksi tulevat kuitenkin, tilanteissa, joissa usein jo aivan kaikki muut näkevät, mistä on kyse.

Oikeasti narsistit ovat pääsääntöisesti huonoitsetuntoisia je epävarmoja ja heidän uhrinsa ovat vielä huonoitsetuntoisempia ja epävarmempia.

Vierailija
17/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kiltit, narsistia ihailevat, anteeksiantavat, empaattiset ja vaarattomat viehättävät narsistia. Narsistilla on haava sielussa ja itsetunnossa. Hän ei halua suolaa haavoihin. Kuitenkin narsisti itse puukottaa lähellään olevaa aina.

Vierailija
18/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, rajaton, miellyttämisenhaluinen

Vierailija
19/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton, ei esim. osaa tulkita että joku tilanne tai keskustelu olisi parempi yleisten käytösnormien mukaan lopettaa, koska ne ei hetkauta itseä (on ehkä kokemusta, "ymmärtää" toista jne.). Joskus on vain parempi todeta että tämä on liikaa eikä normaalia, vaikka ei siltä tuntuisi. Lisäksi viehättyy huomiosta ja intensiteetistä. Relativistinen moraalikäsitys, koska ajattelee olevansa "älykäs" ja näkevänsä "asioiden eri puolet".

Tällaista narsisti pystyy pelata pitkäänkin.

Vierailija
20/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla ei ole tukiverkkoa tai skarppeja läheisiä.