Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkä lapsen tässä tilanteessa?

Vierailija
10.05.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12437064

Minä en. Mitähän tuo kertoo lapselle isästä kun lapsi kasvaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy on keksitty, jos ei halua yllättäen isiksi.

Vierailija
2/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Pointtihan tuossa on tuo että kuka haluaa lapselleen tuollaisen isän. En todellakaan haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa melekoinen uutinen. Hyi olkoon.

Vierailija
4/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuollainen hinku saada lapsi tuon kanssa, niin on varmaan ollut ihan tarkoituksella saatu raskauskin. Ehkä jopa valehtelulla saatu.

Vierailija
5/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies ei saa ikinä tavata lasta!

Mutta suomessa toki isukkien oikeudet menevät aina lapsen turvallisuuden ohi.

Vierailija
6/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se lapsihan kuoli? Ei tuossa enää mietitä muuta kuin hautajaisia pikkuarkulle

Vierailija
7/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se lapsihan kuoli? Ei tuossa enää mietitä muuta kuin hautajaisia pikkuarkulle

Eihän kuollut

Vierailija
8/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko jotenkin sellaisen vaikutelman että mies haluaisi koskaan olla missään tekemisissä lapsen kanssa?

Vierailija
9/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin lapsen, siis vain lapsen enkä mitään muuta, tekisin lapsen. Mutten sanoisi tälle siittäjälle asiasta mitään, enkä tietenkään vaatisi häneltä mitään.

Onko tässä mahdollisesti naisella ollut hinku perustaa perhe, mutta siittäjä ei ole asiasta yhtä innoissaan. Toki vain täysin h ullu ihminen yrittää aiheuttaa tahallaan keskenmenon toiselle.

Vierailija
10/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen otsikko ap:llä. On yhdentekevää, mitä minä kuvittelisin tekeväni. Raskaana oleva nainen (tässä tapauksessa rikoksen uhri) saa päättää itse raskauden jatkosta. Toivottavasti saa apua ja toipuu. Kamala kokemus.

Vierailija
11/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko jotenkin sellaisen vaikutelman että mies haluaisi koskaan olla missään tekemisissä lapsen kanssa?

Kuule tuollaisista hulluista ei ikinä tiedä. Ihan hyvin voi lapsen synnyttyä alkaa kiusata äitiä ja vaatia jotain. Voihan se haluta tappaa lapsen myös sen synnyttyä.

Vierailija
12/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen otsikko ap:llä. On yhdentekevää, mitä minä kuvittelisin tekeväni. Raskaana oleva nainen (tässä tapauksessa rikoksen uhri) saa päättää itse raskauden jatkosta. Toivottavasti saa apua ja toipuu. Kamala kokemus.

No ei oikeastaan ole. Ihna selkeä uutiseen perustuva keskustelunaloitus jossa linkki, niin kuin tulee ollakin, ja lisäksi myös ap:n oma näkemys.

Sinä olet ainoa joka löytää rivienvälistä jotain muuta.

Vierailija
13/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekijä saa todennäköisesti päänsilittelyä. Voi voi kun hän ei halunnut sitä lasta, pitihän joku keino keksiä...

Vierailija
14/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa olisin siis jo raskaana. Ja kyllä, minä tekisin sen lapsen, jota jo kannan.

En siis abortoisi senkään takia, että isä on rikollinen ja tehnyt rikooksen sekä minua että lasta kohtaan.

Tiedän että selviäisin siitä(kin). Ja varmasti keksisin tavan kertoa lapselle isästään ikätasoisesti, niin kuin muistwkin maailman vaikeista asioista.

Mutta olen poikkeustapaus ja siksi tällä perusteella ei voi sanoa mitään siitä, mitä muiden ihmisten pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Nämä valinnat ovat äidin. Mies on tehnyt valintansa siinä kohtaa kun on käyttänyt tai jättänyt käyttämättä kondomia ja spermisidiä.

Vierailija
15/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen synnnyttäminen ole lapsen tekemistä

Vierailija
16/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisuus periytyy geeneissä. Haluaisitko lapsen jos hänestä tulee 50% todennäköisyydellä väkivaltarikollinen, riippumatta kasvatuksesta?

Vierailija
17/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa olisin siis jo raskaana. Ja kyllä, minä tekisin sen lapsen, jota jo kannan.

En siis abortoisi senkään takia, että isä on rikollinen ja tehnyt rikooksen sekä minua että lasta kohtaan.

Tiedän että selviäisin siitä(kin). Ja varmasti keksisin tavan kertoa lapselle isästään ikätasoisesti, niin kuin muistwkin maailman vaikeista asioista.

Mutta olen poikkeustapaus ja siksi tällä perusteella ei voi sanoa mitään siitä, mitä muiden ihmisten pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Nämä valinnat ovat äidin. Mies on tehnyt valintansa siinä kohtaa kun on käyttänyt tai jättänyt käyttämättä kondomia ja spermisidiä.

Juu, kysymys nimen omaan oli että tekisitKÖ (otsikossa vahingossa ä), eli omaa mielipidettä asiaan omalta kohdalta kysyttiin 

ap

Vierailija
18/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi. Kyllä lapsi pitää hankkia muilla tavoin kuin niin että toinen ei sitä lasta halua.

Vierailija
19/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsihan on jo tehty...tappamalla sen toki saa pois tästä maailmasta mutta miksi kukaan omaa lastaan haluaisi tappaa? Paitsi tietty sekopäät.

Vierailija
20/20 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii?