Tekisitkä lapsen tässä tilanteessa?
https://yle.fi/uutiset/3-12437064
Minä en. Mitähän tuo kertoo lapselle isästä kun lapsi kasvaa?
Kommentit (20)
En tekisi. Pointtihan tuossa on tuo että kuka haluaa lapselleen tuollaisen isän. En todellakaan haluaisi.
Jos on tuollainen hinku saada lapsi tuon kanssa, niin on varmaan ollut ihan tarkoituksella saatu raskauskin. Ehkä jopa valehtelulla saatu.
Toivottavasti mies ei saa ikinä tavata lasta!
Mutta suomessa toki isukkien oikeudet menevät aina lapsen turvallisuuden ohi.
Siis se lapsihan kuoli? Ei tuossa enää mietitä muuta kuin hautajaisia pikkuarkulle
Vierailija kirjoitti:
Siis se lapsihan kuoli? Ei tuossa enää mietitä muuta kuin hautajaisia pikkuarkulle
Eihän kuollut
Vierailija kirjoitti:
Mutta suomessa toki isukkien oikeudet menevät aina lapsen turvallisuuden ohi.
Saitko jotenkin sellaisen vaikutelman että mies haluaisi koskaan olla missään tekemisissä lapsen kanssa?
Jos haluaisin lapsen, siis vain lapsen enkä mitään muuta, tekisin lapsen. Mutten sanoisi tälle siittäjälle asiasta mitään, enkä tietenkään vaatisi häneltä mitään.
Onko tässä mahdollisesti naisella ollut hinku perustaa perhe, mutta siittäjä ei ole asiasta yhtä innoissaan. Toki vain täysin h ullu ihminen yrittää aiheuttaa tahallaan keskenmenon toiselle.
Omituinen otsikko ap:llä. On yhdentekevää, mitä minä kuvittelisin tekeväni. Raskaana oleva nainen (tässä tapauksessa rikoksen uhri) saa päättää itse raskauden jatkosta. Toivottavasti saa apua ja toipuu. Kamala kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta suomessa toki isukkien oikeudet menevät aina lapsen turvallisuuden ohi.Saitko jotenkin sellaisen vaikutelman että mies haluaisi koskaan olla missään tekemisissä lapsen kanssa?
Kuule tuollaisista hulluista ei ikinä tiedä. Ihan hyvin voi lapsen synnyttyä alkaa kiusata äitiä ja vaatia jotain. Voihan se haluta tappaa lapsen myös sen synnyttyä.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen otsikko ap:llä. On yhdentekevää, mitä minä kuvittelisin tekeväni. Raskaana oleva nainen (tässä tapauksessa rikoksen uhri) saa päättää itse raskauden jatkosta. Toivottavasti saa apua ja toipuu. Kamala kokemus.
No ei oikeastaan ole. Ihna selkeä uutiseen perustuva keskustelunaloitus jossa linkki, niin kuin tulee ollakin, ja lisäksi myös ap:n oma näkemys.
Sinä olet ainoa joka löytää rivienvälistä jotain muuta.
Ja tekijä saa todennäköisesti päänsilittelyä. Voi voi kun hän ei halunnut sitä lasta, pitihän joku keino keksiä...
Tuossa tilanteessa olisin siis jo raskaana. Ja kyllä, minä tekisin sen lapsen, jota jo kannan.
En siis abortoisi senkään takia, että isä on rikollinen ja tehnyt rikooksen sekä minua että lasta kohtaan.
Tiedän että selviäisin siitä(kin). Ja varmasti keksisin tavan kertoa lapselle isästään ikätasoisesti, niin kuin muistwkin maailman vaikeista asioista.
Mutta olen poikkeustapaus ja siksi tällä perusteella ei voi sanoa mitään siitä, mitä muiden ihmisten pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Nämä valinnat ovat äidin. Mies on tehnyt valintansa siinä kohtaa kun on käyttänyt tai jättänyt käyttämättä kondomia ja spermisidiä.
Rikollisuus periytyy geeneissä. Haluaisitko lapsen jos hänestä tulee 50% todennäköisyydellä väkivaltarikollinen, riippumatta kasvatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa olisin siis jo raskaana. Ja kyllä, minä tekisin sen lapsen, jota jo kannan.
En siis abortoisi senkään takia, että isä on rikollinen ja tehnyt rikooksen sekä minua että lasta kohtaan.Tiedän että selviäisin siitä(kin). Ja varmasti keksisin tavan kertoa lapselle isästään ikätasoisesti, niin kuin muistwkin maailman vaikeista asioista.
Mutta olen poikkeustapaus ja siksi tällä perusteella ei voi sanoa mitään siitä, mitä muiden ihmisten pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Nämä valinnat ovat äidin. Mies on tehnyt valintansa siinä kohtaa kun on käyttänyt tai jättänyt käyttämättä kondomia ja spermisidiä.
Juu, kysymys nimen omaan oli että tekisitKÖ (otsikossa vahingossa ä), eli omaa mielipidettä asiaan omalta kohdalta kysyttiin
ap
En tekisi. Kyllä lapsi pitää hankkia muilla tavoin kuin niin että toinen ei sitä lasta halua.
Siis lapsihan on jo tehty...tappamalla sen toki saa pois tästä maailmasta mutta miksi kukaan omaa lastaan haluaisi tappaa? Paitsi tietty sekopäät.
Ehkäisy on keksitty, jos ei halua yllättäen isiksi.