Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torstaista tulee se päivä, jolloin maailmalla uutisoidaan Suomen julkistaneen Nato-päätöksensä. Helsinkiin on tulossa torstaiksi valtava määrä kansainvälisiä toimittajia ja kuvausryhmiä.

Vierailija
10.05.2022 |

Ollaan maailman napa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista. Vasta lauantaina on demarien kokous joka muodostaa pääministerin kannan nato-sopimukseen ja sitä ennen ei asian suhteen tapahdu mitään.

Vierailija
2/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on jo päätetty. Miksi tämä teatteri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se käännekohta Suomelle, ja natolle toivottu lisäjäsen. 

Vierailija
4/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huolissani. Toivon että koko Nato-homma peruuntuu. Ymmärrän hyvin miksi Nato haluaa Suomen, mutta Suomi ei hyödy Natosta vaan päinvastoin.

Vierailija
5/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista. Vasta lauantaina on demarien kokous joka muodostaa pääministerin kannan nato-sopimukseen ja sitä ennen ei asian suhteen tapahdu mitään.

Pääministerin natokanta tulee ennen tätä, samoihin aikoihin kuin presidentiltä.

Vierailija
6/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huolissani. Toivon että koko Nato-homma peruuntuu. Ymmärrän hyvin miksi Nato haluaa Suomen, mutta Suomi ei hyödy Natosta vaan päinvastoin.

Tähän löytyy vastaus ihan historiaa lukemalla. Suomi on koko itsenäisyytensä ajan etsinyt liittolaisia lännestä, Englannista ja Yhdysvalloista. Jatkosodassa, pakon edessä Saksan kanssa liittoutuneena, Suomen presidentti Ryti pyysi Yhdysvaltoja nousemaan maihin Lapissa. Ikävä kyllä toive ei toteutunut, mutta tuo on aina ollut se suunta, johon Suomi on halunnut nojata, demokratioiden suunta.

Nyt tämä yhteys olisi mahdollista toteuttaa.

Vierailija
7/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Pörssiinkin tulee nousupäivä, kun maariski kevenee huomattavasti.

Vierailija
8/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Putin päätti helmikuun 24. päivä, että Suomen on nyt vaan liityttävä sinne p*rk*leen Natoon vaikkei huvittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä