Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kehtaa liikkuu missään

Vierailija
10.05.2022 |

Oon sillälailla erilaisempi ku muut et oon asunut kotona myöhään aikuisikään. Ja oon opiskellut erityisammatti koulussa. Mutta ammattia mulla ei oo. Mul on ongelmana se että mulle on naurettu yhtä paljon ku sille markus hyytiselle. Heti tulee nää kaikki naureskelut sun muut ku sul on jotai poikkeavaa omassa persoonassa. Miten vois oppia elämään sen kanssa niin ettei ottais heti itteensä jos esim jossain tulee jotain naureskelua jne. Oon niin ahdistunu mun olemuksesta ku on semmonen tunne ettei mua hyväksytä joukkoon.
Niin... semmosta 😄

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillon ku olin siel erityisammattikoulussa ni olihan siel täysin normaaleja myös . Ne oli siel siks että helpompi oppia pienemmässä ryhmässä.

Mul on niin paha ongelma itteni kans että entiiä pitäiskö mennä terapiaan.

Vierailija
2/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan erilaisia. Mutta se ei välttämättä näy ulkoisesti. Mukaan vaan. Kyllä tänne mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoo mikä mulla tulee mieleen on että jos saa järkättyä samanhenkistä seuraa niin ois 2 vastaan maailma, heti parempi ku 1.

Vierailija
4/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös jo sanonut että lääkäri etsii terapeuttia tai muuta hoitoa?

Ongelma on vain se, että onko sinusta terapiaan.

Terapiassa täytyy olla 100% motivaatio eikä se ole mitään vapaamatkustusta missä terapeutti ratkoo ongelmat puolestasi. On tehtävä rankasti töitä, pystytkö keskittymään siihen?

Sitä paitsi se on terapeutti joka valitsee asiakkaansa. Jos hän näkee että hakijalla ei ole potensiaalia pärjätä ja jaksaa terapiassa, sitä on turha edes aloittaa. 

Nuo erityistarpeesi voi olla aikamoinen haaste terapiassa onnistumiselle.

Vierailija
5/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon ollu helevetin lihava ja ulkona just se kusipäiden osoittelu ja mukakuiskatut ilkeämieliset kommentit ja kyyläys on ollu raskasta - ja anteeks vaan mutta vituttaa tommonen että tuu reilusti mukaan vaan. Että pää edellä paskaämpäriin, jippii.

Vierailija
6/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriittiset taloudellisen ongelmat ja kriittiset asumisongelmat voi lisätä listaan. ja erilaiset terveydelliset, mutten tiedä miten vaikuttaa itsessään verrannollisesti. tarvehiarargiassa voi olla psykologista perustaa ahdistuksillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi