Kertokaa joku hääleikki, joka ei ole kiusallinen?
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Miksi häissä pitäisi leikkiä?? Kyse on aikuisten ihmisten juhlista, leikit kuuluu lastenkutsuille! Hääleikit on todella vaivaannuttavia.
En kyllä tykännyt lapsenakaan pakkoleikeistä. Mieluummin vaikka luin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tai se, että vierailta kysytään, se nousee seisomaan, joka on ollut sulhasen/morsiamen kanssa saunassa/ullanlinnan mäellä/luokkahuoneessa/ kesämökillä/saunassa/ syönyt joulukinkkua/mämmiä tms, tavannut alle 10 v
Tai pannut😂
Morsiamen ryöstö on kiva leikki.
Vanhemmat kertovat "hauskoja" muistoja kummastakin. Hääpari on naamat punaisena.
Kysymyshän oli kivoista hääleikeistä, ei siitä mistä ette pidä. Ymmärretty ????
Olin häissä, jossa oli musiikin ja tanssin lisäksi taikuri. Hänellä oli erittäin kiva ohjelma ja kaikki, myös lapset, tykkäsivät. Eikä ollut mitään vaivaannuttavia leikkejä.
Näiden vuoksi en käy häissä. Enkä tyky-päivillä.
Miten ihmeessä tällainen lapsellinen toiminta voi olla joillekin kivaa. Minulle se on vaivaannuttavaa ja saa jopa raivon partaalle.
Itse lähden ystävien häissä muualle siksi aikaa kun heittävät kimpun ja sukkanauhan. Vaivaannuttavaa koota koko juhlaväen eteen naiset jotka eivät ole löytäneet puolisoa (voi olla osalla aikamoinen veitsen kääntö haavassa vieläpä toisen häissä) ja miehillä sama.
Nuo ihme leikit ja tehtävät on ihan hauskoja polttareissa mutta ei enää häissä. Paljon parempi idea järjestää jotain muuta, kivaa ohjelmaa.
Kukaan ei ole koskaan sanonut että "oli muuten tosi kivat häät mutta olisipa ollut enemmän leikkejä". Ikinä.
Kaikki hääleikit on typeriä. Mieluummin vapaata seurustelua ympäriinsä, tylsä on tuolillakin kököttää että jotain tapahtuis kun ruokia/kahveja järjestellään. Perseet ylös tuoleilta ja juttelemaan, jos ei halua niin menee kauemmas. Hääleikkien vuoksi mua ei saa häihin kirveelläkään. Siksi omat oli maistraatissa ja samat eli lähimmät tulivat meille kahville.
En ole nähnyt yhtään kivaa tai viihdyttävää hääleikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän häissä oli leikki, jossa joka naisen piti tunnistaa miehensä varpaat, sukat jalassa tietenkin, silmät sidottuna. Miehet eivät saaneet puhua eikä äännellä. Nopein pari oli voittaja. Meidän kilpailussa voittaja oli kauimmmin aviossa ollut.
Hikiset jalat ja hikiset sukat. Just joo.
Eihän työpaikan pikkujouluissakaan leikitä vai leikkiikö joku?
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän oli kivoista hääleikeistä, ei siitä mistä ette pidä. Ymmärretty ????
Ei ole kivaa leikkiä. Asiallinen tilaisuus on paras. Ei sitä enää lapsia olla.
wewe kirjoitti:
ainakaan ei kannata hässiä päissään pässiä häissään
Miksei?
-Pera Pervo
Vierailija kirjoitti:
Eihän työpaikan pikkujouluissakaan leikitä vai leikkiikö joku?
Aika moni leikkii lääkäriä.
Rahan kerjuu, jotta ryöstäjät tuovat morsiamen tai sulhasen takaisin.
Käykö sulle mobile pay?
-Morsiamen työstö (kaikki joukolla mukaan)
-Anopin kivitys
-Keliaakikoille gluteenia
Vierailija kirjoitti:
tanssi
kaikki tanssilattialle pareittain ei väliä kuka kenenkin kanssa
musiikki soi... tauko ja äkkiä parinvaihto vierestä
musiikki soi.. tauko ja äkkiä parinvaihto toisesta suunnasta
jne
musiikilla ei väliä mitä se on
näin saadaan myös kaikki arat ujot ja jöröttäjät mukaan juhlaan
Hyi hvetti tämmöistä tekopirteää ekstrovertiseeraamista! Antakaa ihmisten valita itse, miten ovat, vaikka sitten jöröttää rauhassa.
Anopin ryöstö niin, ettei häntä palauteta.
Yksissä häissä oli hauska ns. käänteinen kenkäleikki. Esitettiin väittämiä hääparista ja vieraat arvailivat, kummasta on kyse ja kääntyivät siihen henkilöön päin. Väärin arvanneet saivat istua alas.
Hyviä tarinoita kuultiin, naurettiin ja kenenkään ei tarvinnut olla äänessä tai yksin huomion keskipisteenä.