Kertokaa joku hääleikki, joka ei ole kiusallinen?
Kommentit (487)
Mun mielestäni kaikki hääleikit on tosi typeriä. Lapsellisia, johan sen nimikin kertoo eli hääleikki. Lapset leikkivät, se on kivaa, kuuluu lasten hommiin vaan ei aikuisten asiallisissa jutuissa kuten häät. Miksi häät eivät vain voi olla aikuisten juttuja. Parhaat häät olleet täynnä musiikkia, runoja, tarinoita. Olen ollut monissa häissä ja kun leikit sitten alkavat, häivyn aina pihalle tupakalle, vaikka en edes polta.
Morsiamen ryöstö tietenkin. Vttu mitä touhuja.
Leikkimielinen tietokilpailu joukkuein hääparista tyyliin: sulhasen pituus, morsiamen lempiruoka, musiikkimaku, värit, missä tapasivat yms
Joukkueet jaetaan niin, että molemmista suvuista on joka joukkueissa, näin myös tutustutaan
Naurettavia kaikki. Leikit on leikitty siinä vaiheessa. Mistähän tuokin villitys on alkanut.
Morsiuspari istuu edessä niin että eivät näe toisiaan ( selät vastakkain) ja kummallakin on sekä oma että puolison kenkä. Heille tehdään kysymyksiä esim kumpi tiskaa, vie roskat, ehdotti ekat treffit, kosi tms ja kumpikin nostaa sen kengän, mikä on hänen mielestään on oikea vastaus.
Miksi siellä pitäisi mitään leikkiä?! Hyvä musiikki, hyvä ruoka ja iloinen tunnelma riittää.
Vierailija kirjoitti:
Morsiuspari istuu edessä niin että eivät näe toisiaan ( selät vastakkain) ja kummallakin on sekä oma että puolison kenkä. Heille tehdään kysymyksiä esim kumpi tiskaa, vie roskat, ehdotti ekat treffit, kosi tms ja kumpikin nostaa sen kengän, mikä on hänen mielestään on oikea vastaus.
Ihan järkyttävää paskaa.
Jaksanu lukee... Esileikki o mun arvaus. Sen jälkeen saa polkee alamäkeen.
Aikuiset ihmiset (luultavasti) ja jotain hääleikkejä. Onneksi ei tarvitse mihinkään häihin tänäkään vuonna mennä leikkimään hääleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on ihan kivaa,aikuisenaki leikkiä 🙂
Aikuiset, jotka ovat onnistuneet säilyttämään lapsenmielisyyden ja leikkivät ovatkin yleensä niitä onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset, jotka ovat onnistuneet säilyttämään lapsenmielisyyden ja leikkivät ovatkin yleensä niitä onnellisempia.
Onnellisuus rakentuu ihan muista asioista kuin typeristä hääleikeistä.
Kiva ohjelmannumero olisi hääparin elämästä kerätty kuvashow selostuksella. Kesto n. 15-20min.
Lapsuuden kuvia, kuvia parin harrastuksista, parin yhteisiltä matkoilta, lemmikkejä, suuria tapahtumia elämän varrella ym.
Monelle häävieraalle lapsuuden kuvat voivat olla hauskaa katsottavaa molemmin puolin sukua tai viimeisimmät kuulumiset kuvien muodossa, jos ei olla hetkeen nähty.
Minusta tällainen olisi hauska.
Vieraat saavat porukalla arvuutella, milloin hääpari eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus, että leikkiviä aikuisia ei haittaa ne hääleikitkään.
Siinä komppaan monia, että ketään ei saa ottaa väkisin leikkeihin mukaan vaan aina vain ne vapaaehtoiset. Ja heillekin tieto jo etukäteen jottei se mene maanitteluksi kaikkien seuratessa tilannetta.
Tai se, että vierailta kysytään, se nousee seisomaan, joka on ollut sulhasen/morsiamen kanssa saunassa/ullanlinnan mäellä/luokkahuoneessa/ kesämökillä/saunassa/ syönyt joulukinkkua/mämmiä tms, tavannut alle 10 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ylipäänsä positivinen suhtautuminen asioihin ja elämään. Ei heti olla naama vääränä ja kädet puuskassa asioiden edessä, vaan kokeillaan ja heittäydytään.
Ei mitään leikkejä. Häissä on istuttava vakavina ja totisina loppuun asti. Vasta loppuillasta voi tunnelma vapautua tolkuttoman humalatilan ja siitä johtuvan spontaanin väkivallan myötä.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäjutut, jolloin kukaan ei joudu valokeilaan. Esim. tietovisa.
Kimppakiva häissä on varma hitti.
Mauttomia. Miksi juuri niin kauniissa juhlassa kuin häät, pitäisi leikkiä? Rippijuhlat, syntymäpäivät, ylioppilasjuhlat onnistuvat kuitenkin hienosti ilman typeriä leikkejä.
Älä unohda kenkäleikkiä.