Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minä olen ihmisten silmätikku?

Vierailija
09.05.2022 |

Minua kytätään ja kaikkea tekemistäni ja olemistani arvostellaan, paljon enemmän kun muiden. Olen kai vääränlainen, siltä itsestänikin tuntuu. Tuntuu, että minulla ei ole lupaa edes hengittää, teen senkin varmaan väärin. Aina minua pilkataan olemuksestani ja tavoistani. En osaa enää olla mitenkään päin ja mietin jatkuvastii, että millainen minun pitäisi olla että ihmiset antaisivat minunkin olla. Kun joku muu tekee tai sanoo jotain, se on ihan ok mutta kun minä teen saman, niin kaikki onkin väärin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ajattele niin, että olet niin turha, ettei kukaan sinua edes huomioi eikä muista. Todennäköisesti on niin. Muut ihmiset eivät oikeasti juurikaan ole kiinnostuneita toisista, eikä kenenkään maailma pyöri sinun ympärilläsi. Ajattelet vain niin.

Ei sinun tarvitse miettiä toisten hyväksyntää. Senkun elelet vaan.

Vierailija
2/2 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan saman. Olen auttanut ihmisiä heidän kodeissaan henkilökohtaisena assitenttina

Nyt tuli kotihoitaja kaveriksi ja alkoi moittimaan minua työstäni.Uusi paikka, uudet tavat.

Sanoin puolalaiselle että minun kimppuun et hyppää. Mistä tämä epäystävällisyys. Itse avuntarvitsija aivan ihana ihminen. Vaikuttaa kuin avustajilla pinna kireällä.

PS Olin unohtanut ottaa esille vaatteet. Se ruukataan tehdä iltaa ennen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla