Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaalikieltäytyjät saavat nykyisin puolen vuoden jalkapantarangaistuksen joka suoritetaan kotona. Töissä ja harrastuksissa saa käydä kodin ulkopuolella

Vierailija
09.05.2022 |

eli ainoaksi rangaistukseksi käytännössä jää, että joutuu olemaan 6kk ilman alkoholia ja jalassa on rengas.
https://yle.fi/uutiset/3-12429832

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatko lenkkeillä kävellen? Esim. tietyn ajan. Entä kaupassa käynti tai kenkien osto kauppakeskuksesta.

Vierailija
42/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien yle uutisartikkelit on ollut jotain instagram kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä on ihan hei hei, luuseri nuhjake, tollaset pitäis kyllä lähettää puuttinille alkupaloiksi

Vierailija
44/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan totaalikieltäytyjiä, toisin kuin sivareita. Siinä ihminen elää oikeasti aatteidensa mukaan, toisin kuin sivarit jotka vain sluibaa. Itse olen suorittanut varusmiespalveluksen normaalisti.

Ai nyt työtä tekeminen palkatta on jo sluibaamista?

Vierailija
45/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan totaalikieltäytyjiä, toisin kuin sivareita. Siinä ihminen elää oikeasti aatteidensa mukaan, toisin kuin sivarit jotka vain sluibaa. Itse olen suorittanut varusmiespalveluksen normaalisti.

No, totaalit pelaa pleikalla puoli vuotta kotonaan, varusmiehet on kunto- ja metsäleirillä sen puoli vuotta ja sivarit tekee TÖITÄ VUODEN, käytännössä palkatta.

Eli tältä kantilta katsottuna tekevät sen pisimmän urakan.

Niin tai näin, niin joku näistä on pakko valita vain sen takia, että on sattunut syntymään mieheksi. Ja vieläkin vuonna 2022.

Vierailija
46/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani ei edes huomaisi sitä. On  jo 3 vuotta istunut kotonaan ja tilaa ruuat kotiin. Työkkäri laittoi sen nyt sellaiseen 9e hommaan ja työnantaja muutti sen heti etätehtäväksi. Joten hän yhä istuu kotona mutta saa nyt siitä 9e + sen toisen korvauksen jotain päälle 4e. 

Vierailija
47/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks voi keitellä pontikkaa tai tilata viinat trokarilta ;-D

Vierailija
48/48 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks voi keitellä pontikkaa tai tilata viinat trokarilta ;-D

Ei tuossa kotirangaistuksessa varmaankaan kielletä alkoholin ostamista mutta viranomaiset voivat koska tahansa tulla puhalluttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi