Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä...?

Vierailija
02.06.2009 |

Elikkäs minulla on seuraavanlainen ongelma;

Meillä on avomieheni kanssa haaveena ensi vuodelle saada perheeseen mukaan oma pieni nyytti.

Ensimmäisen kerran yritimme lasta kaksi kuukautta sitten, kahden viikon yrittämisen jälkeen minulle nousu kova kuume (n. 38-39 astetta). Kuumeilin noin viikon verran ja sen jälkeen lapsen yrittäminen jäikin hetkeksi taka-alalle muuton ja uuden työn takia. En pitänyt kuumeista oloa kovin ihmeellisenä, vaikka en olekaan juuri koskaan kipeä.

Nyt sitten kaksi viikkoa sitten jatkoimme yrittämistä ja nyt sitten nousi taas samanlainen kuume. Ennen tätä nykyistä kuumetta raskaustesti näytti heikkoa plussaa mutta nyt tehdessä näytti negaa, jotenkin uskon että se ensimmäinen testi näytti väärin, menkatkin alkoivat normaalisti. Nyt olemme miettineet että mistä tämä kuume johtuu, onko tämä kaikki vaan onnetonta sattumaa..?

Onko muille käynyt näin? Pitäisikö minun olla jotenkin asiasta huolissaan?

Toivottavasti saatte viestistäni jotakin irti, kuumeessa ei ajatus kulje kauhean hyvin.. Niin ja olemme nuori pari (20v ja 22v) eikä meidän elämässä ole kummempaa tressiäkään.. Kiitos jo etukäteen vastanneille :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olette ennen ehkäisseet kumilla ja nyt kumin jättäminen pois on aiheuttanut sulle jonkun tulehduksen??

--kun kuume on noussut aina ehkäisemättömän yhdynnän jälkeen?

Tämä oli vaan ajatus!Mutta onnea vauvanyritykseen ja toivottavasti kuumeilut loppuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla