Kumpaan huoneeseen laittaisit makkarin
Huone 1:
- Alakerrassa, wc ihan lähellä
-Iso ikkuna ja valoisa huone, mutta ikkunan läheltä menee tie jossa tosin vähän kulkijoita
-N.14 neliöinen, ei juuri tilaa kuin sängylle, yöpöydille ja lipastolle tms
Huone 2
-Yläkerrassa, wc siis alakerrassa joten rappuset mentävä jos hätä iskee yöllä
-Iso, yli 25 neliöinen
-Mahdollisuus sisustaa ns. unelmahuone, tulisijakin mahdollista laittaa
-Kaksi pientä ikkunaa joten aika hämärä
Kommentit (71)
Vessaa tarvitsee yön aikana lähinnä vain seksin jälkisiivoukseen, joten minulla ei olisi valintakriteeri.
Miksi alapeukkuja aloitusvietissä? Joskus en kyllä ymmärrä noita miinusääniä, että mistä hyvästä niitä annetaan🤔 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa illalla aika aikaisin mennä makkarin takkatulesta nauttimaan, jos aikoo saada pellit kiinni ennen nukkumaan käymistä. Häkämyrkytys on kanala ja varsinkin unessa olevalle.
No talvella se on hyvä lämmönlähde vaikka siellä ei oleskelisikaan. Ei tarvitsisi pattereita käyttää niin paljon kun huoneen saa lämpöiseksi tulisijan avulla. Ap
Taiten saa lämmittää, että tulisijan avulla tulee makkariin sopiva lämpö, siis niin, että se takka on nimenomaan makkarissa. Paitsi tietty, jos pätsissä tykkää nukkua. Sille on syynsä, että varaavat takat on isommissa tiloissa, joista lämpö leviää ympäri talon, ja nyt puhun tietysti nykynormien mukaan eristetyistä talosta. Aikaisemmin talot falskasi ja ikkunat olivat vain kaksinkertaiset jne., joten takka tarvittiin joka huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka on 25 neliön kokoinen pelkkä huone?
Täyttä diipaa on aloitus.
yläkerrassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa illalla aika aikaisin mennä makkarin takkatulesta nauttimaan, jos aikoo saada pellit kiinni ennen nukkumaan käymistä. Häkämyrkytys on kanala ja varsinkin unessa olevalle.
No talvella se on hyvä lämmönlähde vaikka siellä ei oleskelisikaan. Ei tarvitsisi pattereita käyttää niin paljon kun huoneen saa lämpöiseksi tulisijan avulla. Ap
Taiten saa lämmittää, että tulisijan avulla tulee makkariin sopiva lämpö, siis niin, että se takka on nimenomaan makkarissa. Paitsi tietty, jos pätsissä tykkää nukkua. Sille on syynsä, että varaavat takat on isommissa tiloissa, joista lämpö leviää ympäri talon, ja nyt puhun tietysti nykynormien mukaan eristetyistä talosta. Aikaisemmin talot falskasi ja ikkunat olivat vain kaksinkertaiset jne., joten takka tarvittiin joka huoneeseen.
No, tää on 150 vuotta vanha talo, joten lankeaa tuohon falskaavaan kategoriaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanalakin se voi olla, mutta kyllä minä katalaa hain, mutta eipä meinannut sellaista sanaa hyväksyä.
😅Miksi pellit pitäisi laittaa illalla kiinni? Minä laitan ainakin aina vasta aamulla, jos illalla on poltettu.
Justiinsa! Käyhän se niin, hyvä se on talvella taivastakin lämmittää.
Mistä teitä moukkia oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on. Ap
___________________________________________________________________________________
Taatusti ei ole teilläkään.
Tuon kokoisia olohuoneitakaan ei ole monessakaan talossa.
Kirjoitat täyttä p#skaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tarvitsee tulisijan makuuhuoneessa?
Makuuhuoneessa riittää tila, johon mahtuu sänky. Mieluiten hämärä huone ikkunat pohjoiseen/itään.
Se voi olla ihan lämmön ja tunnelman lähde :) Vastauksesi siis huone 2?
ApJa häkämyrkytyksen.
Tai kipinän sytyttämän tulipalon lähde.
Näkee TAAS että ämmmien ei pidä antaa suunnitella mitään, mihin tarvitaan järkeä ja aivotoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanalakin se voi olla, mutta kyllä minä katalaa hain, mutta eipä meinannut sellaista sanaa hyväksyä.
😅Miksi pellit pitäisi laittaa illalla kiinni? Minä laitan ainakin aina vasta aamulla, jos illalla on poltettu.
Jospa se ei ole varaava takka, ainoastaan joku tunnelma takka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rikkaiden tunnelmatakassa toimii, mutta ei siitä lämmitykseen ole.
Käyn makkarissa vain nukkumassa, joten saa olla mahdollisimman pieni kunhan mantuu vain parisänky, ja mitä vähemmän valoa sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vessaa tarvitsee yön aikana lähinnä vain seksin jälkisiivoukseen, joten minulla ei olisi valintakriteeri.
Eikö sinulla ole spermarättiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on. Ap
___________________________________________________________________________________
Taatusti ei ole teilläkään.
Tuon kokoisia olohuoneitakaan ei ole monessakaan talossa.
Kirjoitat täyttä p#skaa!
ahdistaako siellä helsingin lähiön 14 neliön betonikuutiossa, kun noin käy tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ikää on tullut, niin joudun käymään yölläkin vessassa vaikka en ole harrastanut seksiä aikoihin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun on avotakka niin ei se muutenkaan mitään lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lämmitetään joka ikinen ilta. Uusissa peleissä on uusavuttomille semmoinen mahdollisuus että pellin kulmasta saa katkaistua kulman poikki. Häkä pääsee siitä ulos.
Eikä peltejö ole pakko sulkea jos uni alkaa painaa. Sulkee sitten yöllä kun käy vessassa. Tässä oli kyse tunnelmasta iltasella.
Kuinkahan suomalaiset ovat pysyneet hengissä tähän asti ja vielä lisääntyneetkin kun lämmittämistäkin pitää pelätä?
Minä valitsisin tuon makkarin minne saa tulisijan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukkuja aloitusvietissä? Joskus en kyllä ymmärrä noita miinusääniä, että mistä hyvästä niitä annetaan🤔 Ap
Ja tääkin saa alapeukkuja. Ootte te kyllä😅
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka tarvitsee tulisijan makuuhuoneessa?
Makuuhuoneessa riittää tila, johon mahtuu sänky. Mieluiten hämärä huone ikkunat pohjoiseen/itään.
Juuri näin. Pidän makkarin viileänä ja ikkuna on pohjoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko vaihtoehtoina joko lämmön karkaaminen tai häkämyrkytys? Mitä järkeä tuossa on? Eikö takkaa saa polttaa illalla, jos kerran pelti pitää laittaa aina yöksi kiinni? Voisiko joku selittää.
Siihen ei oikein ole mahdollisuutta, pohja on vähän haastava. Ap