Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaan huoneeseen laittaisit makkarin

Vierailija
08.05.2022 |

Huone 1:
- Alakerrassa, wc ihan lähellä
-Iso ikkuna ja valoisa huone, mutta ikkunan läheltä menee tie jossa tosin vähän kulkijoita
-N.14 neliöinen, ei juuri tilaa kuin sängylle, yöpöydille ja lipastolle tms

Huone 2
-Yläkerrassa, wc siis alakerrassa joten rappuset mentävä jos hätä iskee yöllä
-Iso, yli 25 neliöinen
-Mahdollisuus sisustaa ns. unelmahuone, tulisijakin mahdollista laittaa
-Kaksi pientä ikkunaa joten aika hämärä

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee tulisijan makuuhuoneessa?

Makuuhuoneessa riittää tila, johon mahtuu sänky. Mieluiten hämärä huone ikkunat pohjoiseen/itään.

Vierailija
2/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa riittää tila, johon mahtuu sänky. Mieluiten hämärä huone ikkunat pohjoiseen/itään.

Se voi olla ihan lämmön ja tunnelman lähde :) Vastauksesi siis huone 2?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 neliön makkari on iso Suomen mittakaavassa. Minua inhottaisi jos makkari olis täynnä kaikkea krääsää, sänky 180 cm leveä, yöpöydät, kaunis lipasto ja tuoli on minulla, rauhallinen tunnelma. Makkarini on n. 15,5 m2.

Vierailija
4/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja häkämyrkytyksen.

Vierailija
5/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 neliön makkari on iso Suomen mittakaavassa. Minua inhottaisi jos makkari olis täynnä kaikkea krääsää, sänky 180 cm leveä, yöpöydät, kaunis lipasto ja tuoli on minulla, rauhallinen tunnelma. Makkarini on n. 15,5 m2.

Tuleepa nyt vaikeasti tulkittavia vastauksia :D Eli huone 1? Ap

Vierailija
6/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakertaan. Yläkertaan joku hieno luku-/oleskeluhuone. Kirjahyllyt, jotain taidetta ja klassista musiikkia.

Vierailija
7/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa illalla aika aikaisin mennä makkarin takkatulesta nauttimaan, jos aikoo saada pellit kiinni ennen nukkumaan käymistä. Häkämyrkytys on kanala ja varsinkin unessa olevalle.

Vierailija
8/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja häkämyrkytyksen.

Joo, voi sekin olla mahdollinen jos ei ole varovainen. Vaihdoitko siis vastauksesi tulisijattomaan huoneeseen? ap

Vierailija
9/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka on 25 neliön kokoinen pelkkä huone?

Täyttä diipaa on aloitus.

Vierailija
10/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vai pariskuntana? Jos pariskunta niin yläkertaan, jotta se joka valvoo myöhempään tai herää aikaisempaan ei herätä sitä toista.

Vierailija
11/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa illalla aika aikaisin mennä makkarin takkatulesta nauttimaan, jos aikoo saada pellit kiinni ennen nukkumaan käymistä. Häkämyrkytys on kanala ja varsinkin unessa olevalle.

No talvella se on hyvä lämmönlähde vaikka siellä ei oleskelisikaan. Ei tarvitsisi pattereita käyttää niin paljon kun huoneen saa lämpöiseksi tulisijan avulla. Ap

Vierailija
12/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen. Voihan sen unelmahuoneen sisustaa vaikka makkari olisikin toisaalla... tekisin musiikki/kirjastohuoneen sinne.

Vierailija
13/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän makkari on n. 10 neliötä ja ihan riittävä. Mahtuu sänky ja yöpöydät, muuta en makkariin tarvitse. Vaatesäilytys on muualla.

Vierailija
14/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakertaan. Itse ainakin joutuu ravaamaan pissalla ja rappuset yöllä pimeässä kaatumisriski ja tulipalo tilanteessa myös alakerrastw pois pääseminen nopeampaa.

Vierailija
15/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin vai pariskuntana? Jos pariskunta niin yläkertaan, jotta se joka valvoo myöhempään tai herää aikaisempaan ei herätä sitä toista.

Pariskunta ollaan. Aika samat nukkumis- ja heräämisaikataulut meillä on. Kumpikin tykätään katsoa tv:tä sängyssä loikoillen omalta tabletilta. Ap

Vierailija
16/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka on 25 neliön kokoinen pelkkä huone?

Täyttä diipaa on aloitus.

No meillä on. Ap

Vierailija
17/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakertaan. Itse ainakin joutuu ravaamaan pissalla ja rappuset yöllä pimeässä kaatumisriski ja tulipalo tilanteessa myös alakerrastw pois pääseminen nopeampaa.

Joo, toi vessan läheisyys on kyllä plussa. Ap

Vierailija
18/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanalakin se voi olla, mutta kyllä minä katalaa hain, mutta eipä meinannut sellaista sanaa hyväksyä.

😅

Vierailija
19/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko yläkertaan rakentaa vessan? Vaikka joku biovessa, jos ei viemäröinti ole mahdollista.

Vierailija
20/71 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanalakin se voi olla, mutta kyllä minä katalaa hain, mutta eipä meinannut sellaista sanaa hyväksyä.

😅

Miksi pellit pitäisi laittaa illalla kiinni? Minä laitan ainakin aina vasta aamulla, jos illalla on poltettu.