Ihan hirveä automatka takana. Kiitos lapseni.
Kiitos kun riitelette. Tönitte toisianne. Huudatte toisillenne. Valitatte toisistanne minulle. Yritätte saada toisen suuttumaan tai itkemään.
Kiitos kun keskitytte riitelemään niin kauan kunnes mulla menee hermo ja huudan teille että olkaa jo hiljaa.
Kiitos kun viimein rauhoitutte ja ajamme kyyneleet valuen kotiin.
Kamala matka. Onneksi se on nyt ohi.
Kommentit (12)
Kunnon marttyyrimeininkiä! Kiitä itseäsi, kun pakotit kaksi henkilöä liian lähelle toisiaan. Jos olisi ollut kivaa ja lapsilla hauskaa, niin eivät olisi riidelleet.
Miksi nykyvanhemmat eivät pidä kuria lapsilleen? Lasuako pelkäätte vai mikä siinä on ongelmana?
Vielä viime vuosisadalla tuollaiset autohäiriköt yleensä lempattiin autosta ulos, ajettiin autolla esim. 500 metrin päähän, odoteltiin kunnes häirikkö oli juossut/kävellyt autolle ja sitten kysyttiin, että oletko kunnolla vai laitetaanko sinut uudestaan ulos autosta. Tämä onnistui aika pientenkin lapsien kanssa, jos mentiin metsätielle missä ei ollut muuta liikennettä. Toki myös monia muita kuritusmenetelmiä saatettiin käyttää, ihan tapauksesta riippien.
Tuskin hetä olet tämä sivu opettanut tulemaan lukemaan ja osaavatko edes lukea? Ihan normalia auto matkat kakarat takapenkillä tylsytään tappele. Miksi et ottanut virkkeitä heille mukaan? Tai C.D: olisitte laulaneet yhdessä tai ilma sitä?Oma oli vikasi!
Lapset vois autossa pelata kännykällä tai katsoa YouTubea.....
Popit kovemmalle, niin ei lapset kuule tapella.
Lasten käytökseen kannattaisi varmaan puuttua jo ennen kuin menee hermo.
Kiitos kun suosit tällaista ihanaa kasvatustapaa, joka on kanssa ilo opettajillekin luokassa
Sitä ne haluaakin, reaktion sinusta.
Puhu heille jo aiemmin nätisti.
Oi voi. Puuduttavat automatkat pyhäpäivänä koko perheellä sukuloimaan jonnekin jumalan selän taakse. Miksi sellaista ankeutta ehdoin tahdoin halutaan?
Hyi. Toivottavasti en joudu ikinä kokemaan vanhemmuuden "iloja".
Hyi. Itse olet ne tuollaisiksi kasvattanut.