Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++~~ENSIKOIDEN TIISTAI-TURINAT~~+++

10.10.2006 |

Hihii, koitetaanhan ekaa kertaa pinon avausta!!

MUKAVAA SATEISTA TIISTAITA KAIKILLE!!

Mut hei sori, mie en osaa liittää sitä aiempaa viestiketjua tähän :(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään täältä nähtävästi sitten porukalla noihin hoitoihin! Tai sähän nyt tietty vielä ehdit ottaa sen plussan tässä eka, näytäppä meille muille mallia! :)

Vierailija
22/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis olen myös ajatellut et kaikki nämä tuntemukset johtuis niistä hormoneista mitä pisti, mutta nyt tällä hetkellä on ihan mieletön fiilis siitä et olis raskaana. Voi V#%¤....... S#¤%&&¤#....H/&¤#¤#%&¤ jos en olekaan! Sit täytyy varmaan varata aika psykiatrilta. En taida saada mistään enää kiinni sen jälkeen ilman apua!!!

Rouvavauva: Joo en mäkään tiedä mitkä oikeesti on raskausoireita koska en ole ollut koskaan raskaana, mutta ne ilmavaivat sopi sinne listaan niin hyvin =)

Tää mimmi menee nyt nukkuu (tai siis yrittää katsoa Pakoa jos jaksaa olla hereillä)....huomenna taas herätys klo 5.45!!!

+++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jossain sivuilla voi varmaan olla jonkunlainen " sisäpiiri" mutta täällä en kyllä oo sellasta huomannu!

Tottakai ymmärtää että toiset ovat tuttuja keskenään pidemmältä aikajaksolta, niin jutut ja ajatukset menevät enemmän yksiin, niinkuin " tosielämässäkin!!

Itse koen ainakin ainakin olevani tervetullut vaikka olenkin vähän harvemmin kirjotellut!

Ja onhan minullakin " vahvoin yhteyden tunne" näiden pitkään yrittäneiden kanssa esim. Killa ja Naksu, koska meillä myös pitkä yritys takana. Ja meilläkin hoidot alkaa, kuten ainakin Bianco kirjoitteli. Tietenkin olen aika uusi täällä ja huono nimimuisti, niin silti jotain pitää yrittää aina kommentoida.

).( Tätiä odotellaa saapuvaksi ens viikolla koska jäi vähiin nuo pupuilut oviksen aikaan töiden takia. Mutta sit seuraavalla viikolla aika polille, ni sit rupeaa asiat selviämään.

Tervetuloa Pingu, tää on hyvä paikka keskustella kaikenlaisista asioista ja purkaa välillä pahaa oloaan jos siltä tuntuu!

++++terkkuja kaikille!!

-ninnuli-

Vierailija
24/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa minäkin välillä moikkaamaan tuolta taustalta.

Olen kans niitä harvakseltaan kirjottelijoita kun ei omassa tilanteessa ole mitään kovin kiinnostavaa jaettavaksi, mut kiva käydä lukemassa muiden kuulumisia. Olette te jollain tavalla tutuksi kuitenkin tulleet :)

Joku kyseli tädistä terojen jälkeen. Pistelin myös 10pv kuurin ja täti kurvasi paikalle heti seuraavana päivänä... Olin aika ihmeissäni kyllä kun kuvittelin sen odottelevan joitakin päiviä.

Onkos muuten nyt niin, että otolliset ajat ovat juuri ennen seuraavan terojakson alkua? Eli mulla on teroja 10pv, 14pv välissä ja taas 10pv teroja. Kiitos etukäteen jos joku jaksaa vastailla!

Sikuri :)

Vierailija
25/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on jo kommentoitu tuota Killan ja Naksun puimaa asiaa ja samaa mieltä oon mäkin¿ Mut on ainakin toivotettu tervetulleeks ja olo on itsellänikin tervetullut! Omasta aktiivisuudestahan se on kiinni. Ja on hyvin ymmärrettävää, että kommentoi enemmän niiden höpinöitä, jotka liippaavat läheltä. Itse olen ihan huuli pyöreenä noista hoitoasioista, koska en tiedä niistä mitään ja silloin on vaikea sanoa mitään (tietenkin voin ovoimia ja tsemppiä toivotella teille kaikille!). Eilen huvittuneena mietin, että tulikohan oltua liian ¿läheinen¿ jutuissa, kun itse on tosiaan jo toukokuusta ajan kanssa täällä pyörinyt ja vasta nyt rupattelen¿Mutta parempi liian ystävällinen, ettei tuu tuollasia kommentteja lisää ;)

Ja niin kun Rouvavauva sanoi, että pitää tätä purkautumiskanavana, niin oon samaa mieltä¿Mies jaksaa vaihtelevalla menestyksellä kuunnella ja sit vaan pari ystävää tietää tästä yrityksestä eli onkin elintärkeää, että täällä saa kertoilla niin paljon kun sielu sietää!

ON: Ei mitään ihmettä. Tänään tipahti postiluukusta iso kasa ovistikkuja ja mietinkin, et mites nyt noin paljon tilasin. Mutta riittääpä sit ainaski joulukuuhun asti! Toivottavasti tulis hyvät bongailut =)

Valmistaudun nukkumaan =)

Vierailija
26/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys kaikkie.

kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. :) minua ei ainkaan yhtään jännittänyt tänne kirjoittaminen, sillä olin jo aika kauan taustalla seuraillut juttujanne ja huomannut että uudet otetaan ensikoissa hyvn vastaan. joten en säikhähtänyt aamun avautumisia ;) olen myös noita eilatertun juttuja välillä lueskellut ja aika hyökkäävältä vaikuttaa. ja olen killan kanssa samaa mieltä, oli eilaterttu tainnut käydä itsekin oman mielipiteensä siellä aihe vapaa sivulla kirjoittamassa, vaikka ei sitä suostunut myöntämään ;). heh. ja saman aloituksen oli eilaterttu tehnyt myös odotus puolelle. herää vaan kysymys, että jos täällä ei viihdy, niin onko pakko kirjoitella? minä ainakin kirjoittelen koska mielestäni on kivaa kun pääsen nyt purkamaan omia tunteitani ja samalla kuulemaan miten muilla menee.

marge: on tosiaan kivaa kun meitä on nyt pari ihan uutta täällä. ei ole niin orpo olo kun tietää että täällä on joku muukin joka vielä vasta tutustuu porukkaan :)

rouvavauvalla oli ainakin jännät paikat. pitelen peukkuja. nyt vaan kaikki ovet ja ikkunat kiinni ettei täti pääse kiusaamaan.

matikka: huonot uutiset pistävät mielen aina matalaksi... toivotaan että epäily osoittautuu vääräksi, ja jos sinulla se pco todetaan, niin sitten saat lääkkeet ja todennäköisyys tulla raskaaksi kasvaa. voimia.

greetas: tuo kp kuulostaa ihan hirmuiselta. itse en meinaa kestää sitä kun kierto on sen 35 ja välillä vähän päälle... sekin tuntuu niin pitkältä. nyt vaan kaikki rohdot käyttöön, niin eiköhän se vauva ala kuulumaan :)

masulla ja aftiksella on kanssa jännät paikat. on varmaan omalla tavalla raskasta tehdä päätös lähteä hoitoihin ja samalla osittain luopua toivosta luomuplussasta, mutta toisaalta se varmaan myös tuo uutta toivoa. toivon hartaasti että teillä molemmilla tärppäisi. olette sen ehdottomoasti ansainnut

killa: olen samalla kannalla naksun kanssa siitä että kannattaa perustela miehelle miltä itsestä tuntuu. uskon kyllä että puhumalla pääsette lopputulokseen joka mielyttää molempia. älä pelkää ottaa härkää sarvista. tsemppiä.

minun on pakko nostaa hattua teille kaikille jotka olette kauan joutuneet vauvaa odottamaan. olette mielestäni todella vahvoja. itse varmaan hajoan pienen pieniksi palasiksi jos joudun kauan plussaa odottamaan.

omaa napaa vielä sen verran että oviksesta ei tietoakaan. ovistestit näyttävät negaa ja lämmöt pysyvät alhaalla. (limajuttuja, ei herkimmille) ovislimat bongasin jo viime viikolla, oli silloin sellaista venyvää limaa. Nytkin vuotoa on, muttei enää sellaista venyvää, en tajua tätä, eikö sen oviksen pitäis ajoittua niitten venyvien limojen yhteyteen? mut ovis ei ilmeisesti ole ollut kun ei lämmötkään ole nousseet. yritän epätoivoisesti ymmärtää omaa kehoani. hetkittäin se tuntuu kovin hankalalta

jahas, ja nyt nukkumaan. hyvää yötä kaikille.

T. pingu

Vierailija
27/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen vieläkin vähän harmissani tämän päivän pco-uutisesta. Mulla oli koko päivän ihan sellainen olo, että nyt alkoi meilläkin sellainen usean vuoden kärsimys lapsettomuushoidoissa. Nyt kuitenkin helpotti, kun luki täältä että pco:laisetkin saavat lapsia, kun onhan siihen hoitokin jo olemassa. Eikä mulla edes välttämättä sitä ole, kun ei mullakaan muistaakseni yli kymmentä rakkulaa ollut, ei se lääkäri niitä laskenut mutta muistelisin että ei näyttänyt niin monelta. Eikä mulla ole niitä muitakaan oireita, karvaisuutta, aknea tai ylipainoa.

Hoyt, en ole yksityisellä, vaan yths:llä. Olen tosi onnekas kun oon vielä opiskelijana kirjoilla, koska siellä saa tosiaan hyvää hoitoa jo näin nopeasti, vaikkei meillä ole ihan vuotta edes vielä yritetty (helmikuussa jätettiin pillerit pois). Voi kyllä johtua siitäkin, että mulla on ykköstyypin diabetes, ja silloin hoidetaan ehkä nopeammin.

Mutta tänne oli tullut tosi paljon tänään kirjoituksia, erityisesti jäi mieleen Rouvavauvan piinailu, tsemppiä sinne! Samoin Masulle, nyt kuulostaa ihan tärpiltä! Ja Aftis, luulen että oireet voivat tulla jo tuossa vaiheessa, niin ainakin yhdellä ystävälläni! Olisihan alkio kuitenkin jo kiinnittynyt, jolloin raskauhormonien tuotto olis alkanut ja siten myös oireet.

Greetas, kiitos tsempityksistä! Olin varmaan sen takia niin maassa, kun oli ihan eka kerta ikinä kun kuulin oikeasti että jotain vikaa on, tähän asti olen vaan olettanut että olen ihan terve kuitenkin.Onneksi tosiaan on hoidot tähän ärsyttävään vaivaan!

Kaikille muillekin vilkutuksia ja kiitos kommenteista, tänään mulle sateli niitä todella rutkasti, juuri silloin kun niitä kipeimmin kaipasi! Tuli tosiaan parempi mieli!!!