Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++~~ENSIKOIDEN TIISTAI-TURINAT~~+++

10.10.2006 |

Hihii, koitetaanhan ekaa kertaa pinon avausta!!

MUKAVAA SATEISTA TIISTAITA KAIKILLE!!

Mut hei sori, mie en osaa liittää sitä aiempaa viestiketjua tähän :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vähän kurjalle mielelle tuosta Eilatertun aloituksesta ja kysynkin nyt sitten (ja toivon suoraa vastausta): otetaanko teidän mielestänne täällä palstalla/Ensikoissa uudet hyvin vastaan? Kun minä olen luullut, että otetaan, mutta onkohan mulla ymmärryksessä jotain vikaa?!

Itse kyllä koitan kaikille kommentoida, ainakin jos jotain sanottavaa on ja mielestäni muutkin tekevät niin! Välillä vaan on niin monta, joille pitäisi kommentoida, että joku saattaa unohtua välistä. Ja tietty niille, joiden kanssa on jotain yhteistä tai on pitempään kirjoitellut, tulee helpommin vastattua. Ja jos päivänkin on välillä pois täältä, saattaa olla mahdotontakaan kommentoida kaikkien kuulumisia tai muuten täällä menisi tuntitolkulla.

Toivoisin ettei ainakaan täällä meillä kukaan tuntisi itseään ulkopuoliseksi! :)

Killa

Vierailija
2/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti alkuun kiukunpuuska tuosta Killan jo kommentoimasta aiheesta... Johan nyt on perkele kun jaksetaan asioista valittaa ja toisia mollata! Ihan suoraan sanottuna musta noi jotka tollasia kirjottaa ja kyseisistä asioista ottaa nokkiinsa niin nimenomaan niiden pitäis siihen peiliin katsoa! Jonkinlainen itsetunnon kohotus ois paikallaan jos noin syvästi loukkaantuu jostain mikä tapahtuu täällä " virtuaalimaailmassa" . Pois vaan jos ei tunnu omalta paikalta! Mä oon sitä mieltä!

Itse ainakin yritän muistaa toivottaa kaikki tervetulleeksi, mutta niinku Killa totesi niin kun jää se yksikin päivä välistä niin on jo vähän pihalla tapahtumista. Tuskinpa kukaan jättää tahallaan tervetulotoivotukset väliin. Ja tosiasia on myös omalla kohdallani se, että toisten kanssa vaan " synkkaa" niin kertakaikkisen hyvin, että niiden kanssa tulee sitten enemmän " juteltuakin" . Voin ainakin rehellisesti sanoa, että itselle on tässä yli vuoden aikana tullut niitä ihan kamuja, joiden kanssa tykkää vaihtaa kuulumisia - onhan tosielämässäkin niin, että ne vanhat kaverit on niitä rakkaimpia. Mutta se ei tarkoita, etteikö uusiakin tule ja etteikö niistä tykkäis. Vaikeaa selittää, mutta voisin veikata että kauan täällä pyörineet ymmärtää mitä ajan takaa...

Huh, tulipas purkauduttua! ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois varmaan pitäny purkautua tonne alkuperäseen ruikutuspinoon, nyt tuli ehkä vähän turhan rankkaa tekstiä tänne jonne en sitä kohdistanut! No, mut tää pinohan on aina ollut se johon saa tunteita tuuletella! =)

Vierailija
4/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit Naksulle! :) Kyllähän täälläkin saa tunteitaan tuulettaa ja ihan osuvasti sanoitkin asioita! Mä oon jo vähän paremmalla mielellä: katoin peiliin ja pidin näkemästäni eli ei oo huono omatunto! ;)

Mä muuten ymmärsin hyvin mitä tarkoitit, johan me on tässä sun kanssa jo vuoden verran kirjoteltu! On oppinut tuntemaan vähän paremmin sut, kuin ne jotka viipyy vaan kuukauden tai pari! :) Eiköhän me lähetä yhdessä tonne o-puolelle kohta?

Vaan kaikki Enskat on musta tosi kivoja ja ihan parhaita kuumeilukavereita! Uudet ja vanhat! :)

Vierailija
5/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä enskoina otetaan todella hyvin vastaan, ja näin voin sanoa melko uutena kirjoittelijana! Yritän myös itse mahdollisimman paljon kommentoida, tietenkään kaikkia ei voi muistaa ja ohi menee paljon. Joskus kaikilla on sellaisia omia huolia joihin hakee täältä helpotusta, jolloin kommentointi jää vähemmälle ja se on minusta tosi ymmärrettävää.

Itse asiassa mulla itsellä on juuri nyt sellainen tilanne, tulin nimittäin juuri gyneltä ja sain vähän huolestuttavia uutisia. Mulla on pco-epäily, munarakkuloita oli nimittäin kehittynyt useita ja ne olivat kaikki tosi pieniä kiertopäiviin nähden. Nyt vähän itkettää ja harmittaa, tämä oli ensimmäinen kerta kun kuulin että jotain voi olla vialla. Tähän asti olin kuitenkin ollut melko hyvällä mielellä, kun kuukautiset on tulleet aina vaikka vähän pitkillä kierroilla. No, nyt meen verikokeisiin ja sitten saan lopullisen tuomion kahden viikon kuluttua, kun mut ultrataan uudestaan. Onko täällä monella ollut pco:ta?

Nyt meen ettii netistä tietoa tosta, olen nimittäin melkein varma että mulla se on kuitenkin.

Vierailija
6/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, nyt täälläkin jo rauhoittuneena ja paremmalla tuulella! ;) Täällä mua vastaan katsoi pörröpäinen ja räjähtänyt vapaapäiväläinen, mutta ihan mukavalta silti näytti! Pystyn siis hyvällä mielin katsomaan peiliin, heheeeee! =D

Killa: Kyllä se totta on että tässä on vuoden aikana mukava tuttavuus syntynyt! Ja sitten nää asiat joiden kanssa painitaan, ne yhdistää vielä entistä enemmän! Eiköhän me ne plussat napata - vaikka mun plussa voi tulla vasta aikaisintaan marraskuussa! ;)

Maitikka: *voimahali*! Kurjia tuollaiset uutiset - mutta älä vielä luovuta! Äläkä liikaa lue netistä " tietoa" , ainakaan jos tuntuu että olo vaan pahenee (mulla käy usein niin). Varmasti olo paranee kun asiat selviävät! Tsemppiä sinne hurjasti, kyllä se siitä!!!!!!!!

Vierailija
7/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki enskat on?

Ymmärrän hyvin mitä Naksu ajoi takaa ja voin sanoa että kun on tullut kuumeiltua pian puoltoista vuotta niin enemmän lueskelen vanhojen tuttujen juttuja. Tottakai kaikki on tälle palstalle tervetulleita ja ymmärtääkseni kukaan ei ole erityisemmin valittanut että enskoissa olis kamalaa porukkaa?!?!

Aftis oli kysellyt mua, kiitos siitä =) Täällä tosiaan piinaillaan ja tuo piina on kirjaimellisesti sopiva sana! En ole koskaan kokenut elämässäni näin vaikeita aikoja! En toivo kenellekkään tällaista ahdistusta ja tuskaa. Siis ei nämä johdu inssistä vaan ylipäänsä siitä että sitä vauvaa ei kuulu. Sain juuri tietää että kaksi työkaveria on raskaana ja he ovat TIETENKIN tulleet raskaaksi heti kun ovat päättäneet haluta vauvan! Olin kaverin kanssa viikonloppuna baarissa tuopilla ja kuulin näistä uutisista hiukan vahingossa. Siinä sitten kun hetken istuin yksin, niin suru valtasi mielen. Lähdin itkien kotiin ja itkin sitten tunnin verran aivan valtoimenaan. Tuli niin kamala olo ja sit tietenkin se suuri kysymys: Miksi mä en saa lapsia?!?! Mies tuli sit kans kotiin ja otti mut sen lämpöiseen syliin! Nyt mulla on vaikeata olla töissä. Jos en nyt sitten tule raskaaksi tässä kierrossa, niin en tiedä mitä sitten teen. Mulla meinaa psyyke hajota! Olen tällä hetkellä niin pohjalla että alemmas ei enää pääsekkään. Mies joutuu osalliseksi senkin takia et mä kiukkuilen ja valitan sille koko ajan. Voi sitä raukkaa!

Pelkään et töissä alan itkee kun kuulen heiltä et on raskaana. Ja koska kukaan ei mun asioista tiedä mitään, niin johan siellä heitellään et miksi sä et ole jo tehnyt lapsia ja joko olet raskaana yms.... Hymyillen vastaan et ei ja en ja pläää pläääää....

No mut siis Aftis oli kysellyt tuntemuksista. Ei mulla varsinaisesti ole mitään, mutta koska kuuntelen kroppaa tällä hetkellä liian paljon, niin kyllä mä kaikkea keksin =) No tässä siis lista. Mulla on jatkuvasti kylmä (johtunee siis ihan säiden kylmentymisen takia). Nännit on jotenkin oudosti arat. Lauantaina alkoi alavatsassa nippailee ja pistelee ja muljumaan ja porisemaan ja ja ja ja.... Kaikkea outoa. Ja sit sunnuntaina alkoi menkkakivut. Se on erilaista, koska mulla ei koskaan ala menkkakivut kun maks. päivää ennen tädin tuloa. Niin ja koko ajan on nälkä! Ja ilmavaivoja on ilmaantunut (sekin johtunee roskaruuasta). Mitäköhän vielä keksisin?? =) Mut en siltikään usko et plussaan, mut sit taas uskon.

Nyt on siis kp 22/24-31. Ja mitenkäs se pp juttu meni?!? No testataan, pp 8 (inssi tehtiin kp 14).

Miten on Aftis sulla mennyt? Onko mitään piinaamisen aihetta? No ihan varmasti on!!! Sovitaanko et plussataan molemmat tästä ekasta inssistä? En ainakaan henkisesti jaksais nyt mitään muuta kuin plussata!!!

Vilkuti vilkuti kaikille ihanille enskoille =)

+++++

Vierailija
8/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tunteesi! Kyllä se ahdistus mikä tästä " turhasta" kuumeilusta on tullut, on melkoisen lamauttavaa! Ja kun kuitenkin sitä on arki hoidettava, kuukaudesta toiseen ja pettymyksestä toiseen.

Mutta teillähän ollaan kuitenkin askel taas lähempänä vaavia! ;) Ja taitaa se vaavi jo siellä masussa (hih) asustaa, niin mukavia oireita on! Mä luulen että kun meillä se eka inssi (mikäli ei oo röörit tukossa) tulee ajankohtaseks niin se pari viikkoa on varmaan melko raastavaa aikaa! Toisaalta sitä jo odotan, ois jotenkin toiveikkaampi olo varmaan kun näin luomuna... Mene ja tiedä!

Mutta siis tarkoituksena oli taas lyhyesti kirjoittaa ja tsempata, eiköhän se siitä pian helpota! Ja muutaman päivän päästä voit jo testailla, jeeeee!

Vierailija
9/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=698B22]Toivottavasti mä en aamun aloituksellani pelästyttänyt ketään, kun on ollut niin hiljaista! ;) Vähän pahalla päällä olen jostain syystä ollut koko päivän, vaikkei edes menkat oo tulossa lähiaikoina... :) No ehkä se tästä pikkuhiljaa paranee.

Sen verran [b]omaa napaa[/b] itsekkäästi alkuun, että ovista odotellaan. Eilen vähän jotain venyviä näköpiirissä ja tänään sellaista jännää jomottelua vasemmalla vatsalla. Jokohan sitä vuoden kyttäämisen jälkeen olisi oppinut oviksen tunnistamaan? ;) No varmaksi en sano, mutta eiköhän tuo tällä viikolla ole (tai sitten ensiviikolla).

[b]Naksu[/b]: joo no en mä omalla kohdallanikaan siihen plussaan jaksa uskoa, luomusti ainakaan. Vitsit kun en jostain syystä uskalla ottaa miehelle puheeksi niitä hoitoja... :/ Pelottaa, jos se haluaakin vielä lykätä niitä! :( Muistanko väärin vai oliko sulla se lekuri heti marraskuun alkupuolella?

[b]Masu[/b]: voi kurjuus sun fiiliksiäsi! :( Odotan vähän kauhulla sitä kun itse tuohon tilanteeseen joutuu, kun nyt on niin rauhallinen fiilis (eli toivo luomuplussasta menetetty). Pahoin pelkään että itsellekin käy noin! Nyt ei auta muu kuin nostaa peukkujen lisäksi varpaatkin pystyyn *bdbd* että teillä onnistuisi heti eka yritys, eikä sun tarvitsisi enää tuota jännitystä kestää! OIreesi ainakin on lupaavat! :)

[b]Maitikka[/b]: älä murehdi etukäteen tuota pco:ta! Mulle aikanaan yksi gyne sanoi ultratessa, että näyttää olevan pco-tyyppiset munasarjat ja kehoitti tutkimuksiin lähtemään herkästi. Tutkin sitten itsekseni asiaa ja totesin mulla olevan varmasti pco-syndrooman, kun kriteereistä täyttyi kaikki muut paitsi se ylenmääräinen karvaisuus. No kun sitten käytiin tutkimuksissa, niin todettiin että koska mulla niitä munasoluja munasarjassa on rivissä vaan 9, ei se riitä diagnoosiin (olisi pitänyt olla 10!). No tavallaan hyvä, ettei sitä ollut mutta toisaalta harmittaa, kun siihen nyt ainakin olisi ollut lääkitys eli Clomit. Joten voihan olla ettei sulla ole sitä tai jos on, niin apukin on lähellä! Muista tulla heti kertomaan sitten ultran ja verikokeiden tulokset meille!!!

Ai niin, joku uusi oli taas tullut... *käy lunttaamassa eilisestä pinosta*... Tervetuloa [b]Pingu[/b]! Ihan joukon mukavimman valitsit, älä kiinnitä huomiota vanhojen muijien valituksesta aamutuimaan! ;)

Vilkutukset vielä [b]Saikulle, Trixielle[/b] (ihana mies sullakin) ja tietty kaikille muillekin, ja [b]Rouvavauvalle[/b] plussasäteitä piinailuun!

Killa

Vierailija
10/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa ja Naksu: mun mielestä enskoissa otetaan kaikki tosi hyvin vastaan. Itse muistan kun tulin linjoille niin täällä oli paljon ihmisiä, jotka olivat jo tutustuneet toisiinsa ja ajattelin ensin ettei mua kukaan muista. Mutta sitten rupesin käymään ahkerammin ja kirjoittelemaan ja kommentoimaan niin kummasti sitä pääsee sillä tavalla juttuun mukaan. Eihän sitä voi kukaan tutustua jos ei itsestään ensin mitään kerro. Mutta sitä vikaa mullakin on, että kun on muutaman päivän poissa niin ei pysy jutuissa mukana ja jonku jutut vaan jää kommentoimatta. Ja tässä kun on puolentoistavuoden aikana ehtinyt aika monta nimimerkkiä mennä ja tulla.....

Maitikka ¿ mulla oli kanssa se pco epäily ja netistä löytyy tosi hyvin sitä koskien tietoa. Sekin on hoidettavissa ja kaksi kaverianikin ovat saaneet vauvat, vaikka heillä pco onkin.Tsempit sinne!!

Masu ¿ kiva kun tulit pistäytyyn! On niin kiva kun joku menee ihan samoissa päivissä näiden juttujen suhteen. Tiedän niin hyvin tuon ¿all time low¿ tilan. Olen siellä itsekin rypenyt kerran jos toisenkin. Taisi olla sen kystan kanssa edellisen kerran kun maha oli kipee ja töissä oli kurjaa ja mä vaan itkin ja itkin, että miksi MÄ en voi saada sitä omaa vauvaa.....Mies yritti lohduttaa ja sanoa, että kyllä se sieltä vielä tulee, mutta olin ihan maani myyny. **Paljon haleja**

Mulla on kans kaks työkaveria raskaana ja tähän mennessä se ei oo ollu mulle ongelma. Tänään jotenkin reagoin siihen, että kun sen toisen raskaus alkaa nyt näkyä. Voi olla että mulle tulee tässä vielä kovat paikat kun katson sen vatsan kasvua.

Sama tilanne sullakin siis noiden oireiden kanssa ku mullakin, ne voi kaikki viitata siihen, että on ottanut hormonia, siihen että täti tulee tai siihen että on raskaana. Tää on niin piiiiiiiinaaaaa. Uskoa, ei uskoa, uskoa, ei uskoa.....(jos olisin mesessä niin laittaisin tähän sellaisen hymiön, jonka pää räjähtää....=) se sopis tilanteeseen....

Mutta, arvatkaapas mitä olen tänään tehnyt =) No oksennellut poksennellut. Aamulla menin töihin ja kahvitunnin jälkeen tuli aivan sairaan huono olo. Ei siis muuta kuin vessaan. Pääsin sieltä hätinä takaisin kun piti lähtee uudelleen ja taas oksensin. Soitin mun miehelle joka heitti mut kotiin ja kotona jatkoin sitä yökkimistä sitten. Kamalaa!!! Olo oli ihan surkea ja vasta äsken uskalsin laittaa jotain suuhuni. Katsotaan pysyykö se siellä. Mun mies on nyt tietty ihan tohinassa, että se on raskauspahoinvointia. Mutta eihän sitä nyt tässä vaiheessa voi olla, eikös se yleensä ala viikolla 6 tai jotain. En siis laske tätäkään oireeksi vaan ihan normaaliksi oksutaudiksi......piina siis jatkuu.

Vilkutuksia kaikille, varsinkin uusille!!! Kivan kun liityitte seuraamme.

t. Afternoon pp11, kp25

Vierailija
11/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinpas minäkin yhtyä siihen, että mukavasti on otettu vastaan! Minua oikein joskus nolottaa kun itse käyn täällä niin harvoin, ajan puutteen vuoksi, niin ei ehdi kommentoida paljon kenenkään juttuja, kun on kokoajan ulkona kaikesta...mutta minusta on silti ihanaa käydä lukemassa täällä juttuja ja kertoa välillä omiakin kuulumisia. Tuntuu mukavalta, kun joku täällä ainaa huomaa omat kirjoitukseni.

Maitikka: Älähän kuule huoli! Minulla on monirakkuloitumis häiriö todettu jo 17 vuotiaana eikä kuukautisia ole tullut kuin ulkopuolisen hormoonin avulla! Nyt kun vauvaa toivotaan, teroluteilla laitetaan ensin kuukautiset tulemaan ja sen jälkeen clomifeeni kuurille, millä siis munasolu saadaan irtoamaan. Ja jos sinulla kerta kuukautiset tulee ihan suht normaalista, ei ole varmasti mitään kovin suurta huolen aihetta! :) Inhottaviahan nuo uutiset aina ovat, joten oikein paljon vain voimia sinulle ja positiivista mieltä!:)

Niin, ON: Tosiaan, kävin gynellä kun ei sitä tätiä alkanut kolmen raskaustestinkään jälkeen kuulumaan ja kp huiteli tuolla 60:ssä. Vanhat ongelmathan siellä oli päätään nostaneet, eli rakkuloituminen on pahentunut ja sain terot nyt aluksi. Nyt olen viikon niitä syönyt ja odottelen tätiä saapuvaksi, jotta saan aloittaa clomifeenit ja oikeasti haaveilla, että voisin tulla raskaaksi!!! Ennen tätä, tai siis noita lääkkeitä, ei ole kyllä ollut mahdollista meikäläisen raskaaksi tuleminen. Onkos kokemuksia, että kuinkas pian tuon tätin pitäis tulla viikon terokuurin jälkeen? Juilii kyllä toista munasarjaa IHAN tajuttomasti, joten toivottavasti tulevat pikaiseen.

Jeps. Ei muuta kuin syksyistä viikkoa kaikille! :)Tuntuu, että ilmat alkaa nyt kylmenemään...grrr...

*greetas*

Vierailija
12/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oli pakko tulla teitä moikkaamaan kun palstoilla on ollut juttua jostain sisäpiirijutuista sun muista. Mun tuli heti mieleeni se, kun itse aloin näillä Vauvan sivuilla seikkailemaan (entuudestaan ei ollut kokemusta mistään keskustelupalstoista). Täällä kuumeiluenskoissa oli aivan ihana vastaanotto ja tunsin kuuluvani välittömästi mukaan porukkaan! Sniisk, olette mahtavaa porukkaa!

Ihan hirmuisesti lykkyä teille kaikille, ja " suurta syyssatoa" ;)

Makkara

Vierailija
13/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa Pingu, tässä sitä huomaa miten aina ei vaan oo kovin skarppina! Rohkeesti vaan joukkoon jutustelemaan!

Killa: Mä tossa pohdiskelin teijän tilannetta... Voiskos tepsiä jos miehelle sanoisit ihan suoraan että nyt on aika toimia ja tehdä niin kuin sinä haluat, odoteltu on jo tarpeeksi pitkään? Mä sain ainakin miehen aikoinaan suostumaan yrittämiseen (vaikkei tosiaan ollut innoissaan siitä) siten, että pistin sen miettimään asiaa minun kannalta. Olin kuumeillut jo monta vuotta, ja odotellut vaan miehen " siunausta" asialle. Sitten lopulta sanoin, että nyt voisi tutkiskella asiaa mun vinkkelistä. Pistin sen ajattelemaan sitä, miten kauan olen ollut kärsivällinen vaan sen takia ja tavallaan uhrannut hänen takiaan ison haaveen siihen saakka. Pyydät sitä tosissaan miettimään ja kuvittelemaan miltä susta tuntuu toi epätietoisuus ja turha odottaminen. Ja sanot että oot ollut näinkin kärsivällinen - vaan sen takia! ;) No joo, mutta siis tällasella tyylillä vois ainakin herättää pientä ajatusrallia miehen päässä...

Onhan noi kaks eri asiaa - yrittäminen ja hoitoihin meno, mutta samalla lailla vaativat keskustelua ja molemmin puolista " uhrautumista" . Meillä tutkimuksiin lähtö ei vaatinut ylipuhumista, mutta tiedän että hoidot ja niiden hintavuus ovat taas eri asia. Joka kerta kun hoidot tulee ees puheeks, kiroo mies niiden hinnat alimpaan helvettiin. Eipä tunnu sekään kivalta, ite kun ei osaa laittaa vauvalle mitään hintaa mitä en siitä maksais jos sillä sen saisin!

Plaaplaaplaaaaa taas, naksun suu vaahtoaa kun niin kovin taas pölpöttää! =) Heippa!

Vierailija
14/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]

TERVETULOA UUSILLE ENSIKOILLE!

Yhdyn tähän käynnissä olevaan keskusteluun, että minutkin on kyllä otettu täällä hyvin vastaan, enkä oletakaan, että jokainen kommentoi jokaista lausettani. Enkä välttämättä oleta minkään laista kommentoimista keneltäkään, riippuu tietysti asiasta. Silloin ottaisi päähän jos kukaan ei onnittelisi plussasta, mutta sitähän ei tässä porukassa voi tapahtua! Itsekään en ole viime aikoina ehtinyt kummemmin kommentoimaan mitään, mutta tuskin minua täällä kukaan on sen vuoksi vinoon katsonut. Kommentoin taas sitten kun on enempi aikaa perehtyä muiden kirjoituksiin. Tällä hetkellä aika ei anna niin paljon periksi palstailuun, että ehtisin kommentoimaan monelle erikseen. Jotain yritän aina käydä kirjoittamassa, ettei minua tyystin unohdeta! Mutta nyt taas koulujuttujen pariin ja netti kiinni!

MUKAVAA ILLANJATKOA KAIKILLE JA TÄRPPIONNEA!!!!!!!!

T:Titi-uu (piinapäivät menossa, mutta en oo laskenut tarkkoja koopeitä...)

PS: Onkos [b]Juli[/b] taustailemassa? Anna kuulua välillä itsestäsi![/color]

Vierailija
15/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla olen muiden kanssa, että hyvin täälä mun mielestä kaikki otetaan vastaan ja ei tosiaan voi vaatia, että kaikkien juttuja vois kommentoida. Ja tuskin täälä on ketään, joka ois ihan kokonaan ilman kommentteja jäänyt, nimittäin tottakai sitä toisille kommentoi enemmän, jos samassa tilanteessa ollaan! Ja mun mielestä tuon aloituksen tehnyt ihminen on kyllä osoittanut muissakin jutuissaan melkoista epäkypsyyttä ja riidan hakuisuutta. Lätisköön mun puolesta yksinään!

Maitikka: Huonoja uutisia sulla oli, vaikka toisaalta mulle ainakin oli helpotus kuulla mikä kroppaa vaivas. Eli mulla toukokuussa todettiin myös pco-tyyppiset munasarjat, tosin vain yhden ultran perusteella ja sen jälkeen ei olekaan asiaa enempää tutkittu, mutta kyllä oireet on aika selvät. Oletkos yksityisellä, kun noin tarkasti tutkivat?

Greetas: Mulla Terot ovat olleet 10päivän kuureja ja tietääkseni menkkojen pitäisi tulla viim. 2viikon jälkeen viimeisestä pilleristä. Itselläni menkat alkoivat 3pvän päästä. Hienoa, että sait apua!

ON:Kp 11 menossa. Aika rauhallisin mielin tässä taas odotellaan tulevaa. Nyt vasta olen osannut taas iloita siitä, että menkat alkoivat ihan luomusti, vaikka tosiaan jo huolestuttavalta näytti, kun kp:t huiteli jo yli 50 ja gynellekin ajan ehdin tilata. Koska tosiaan huonomminkin asiat voisivat olla!

Miehen siskolle syntyi eilen poika! Olen ollut hänen kanssaan tiiviisti yhteydessä, kun sain " vahingossa" tän foorumin kautta tietää hänen tehneen plussatestin eli ihan alkuraskaudesta asti olen odotuksessa ollut mukana. Hän myös sai samalla tietää meidän yrityksestä ja tosi hienoja neuvoja häneltä sainkin. Laitoinkin juuri viestiä laitokselle, joten pitää mennä lukemaan mitä hän vastasi. Tottahan olen kateellinen, kun luulin, että yhdessä vauvoja odotellaan, mutta onnellinen olen heidän puolestaan. Ihme, jos ei itku tule, kun vauvan sitten nään, siis itku onnesta ei kateellisuudesta.

Hoyt kp11/36-51

Vierailija
16/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Postilaatikostani tipahti tänään minun nimelläni Vauva-lehti! Eikä ole mikään näytenumero. Mieheni ei ole sitä tilannut, eikä äitinikään ja appivanhemmillekin kerrottiin koko yrityksestä vasta nyt viikonloppuna. Tää on siis ihan mystinen juttu, että kuka sen on mulle tilannut, koska itsekään en sitä ole tilannut! ????? [/color]

Vierailija
17/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kumma tuon vauva-lehden Titille lennätti?! Ettei ollut näytenumero? (Mulle tuli Seura parina viikkona ja siinä osoitteen lisäksi luki näytenumero.) Tai sitten toi on enne! :) Toivotaan parasta! *bd*

Vierailija
18/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jollain taitaa olla kovin huono itsetunto, jos tuollaista täytyy alkaa tuolla aivot vapaalla ups eiku aihe vapaa -palstalla kirjoitella. Mä ainakin äänestäisin jaloilla - tai siis näppiksellä - jos jossain kokisin itseni ei-tervetulleeksi. Mun juttuihin en kauheasti kommentoida täällä, MUTTA se johtuu mun mielestäni vaan siitä, että a) itse en oikeastaan kommentoi juurikaan muiden juttuja, kun muiden tilanteet eivät ole tuttuja ja b) itse omanapailen täällä (pidän tätä sellaisena " purkautumiskanavana" kun haluan sanoa, että kp se ja se menossa.) ;D

Juu, aikas näpsä on muuten kääntää juttu omiin kiertopäiviin, eli 27/27-29 menossa ja jännittää. Odotan kuitenkin tädin vierailua tällä viikolla, ja jos niin kummasti sattuu, ettei tule, niin viikonloppuna olis varmaan testailun paikka.

Killa ja -Naksu-: Omalla friikillä tavalla koen siis itseni tervetulleeksi tänne.

Maitikka: Hyvällä ystävälläni on PCO, kk:tiset tulivat vain a silloin b tällöin. Hän tuli raskaaksi vajaa kahden vuoden yrittämisen jälkeen.

masu06: Mä en ookaan tiennyt, että ilmavaivat olis raskausoire. Mun omalla oire(kuvitelma)listalla on tällä hetkellä hieman arat rinnat, mahassa " möyrintä" ja pienet kivut, öh, ilmavaivat ja hieman turvonnut maha. Mikään noista ei kuulu mun (suht oireettomiin) kuukautisoireisiin. Mutta oon vakuuttunut, että mä vaan kuvittelen nämä ja huomenna/ylihuomenna täti tulee käymään.

Vierailija
19/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa jo kyselikin missä oon eli täälä ollaan. *ISO VILKUTUS* Tulin vaan pikaisesti ilmoittautuun, että hengissä ollaan.

Reilu viikko sitten me muutettiin omaan kämppään ja sen jälkeen ei ookkaan nettiyhteydet toiminut kuin miehen kännykässä, joten toivottavasti ne kytkis ne yhteydet pian, niin pääsis tarkemmin lukeen teiän kuulumisia.

Pikaisesti luin parin päivän pinot, mutta en muista mitä niissä oli paitsi, että Killa oli kaipaillut.

En ole varmaankaan toivottanut onnea plussanneille eli ISO ONNENTOIVOTUS kaikille plussanneille!

Uusille oikein paljon tervetuloa mukavaan joukkoon mukaan.

Ja lopuksi kaikille ssuuri kasa plussasäteitä.

ON: kp22/28 menossa, ei mitään sen ihmeenpiä tuntemuksii puoleen eikä toiseen. Marraskuun lääkäriaikaa tässä odottelen, jos sitten liittyis myöskin hoitojen pariin.

Kathy =)

Vierailija
20/27 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä [b]Rouvavauvalle[/b] piti kommentoimani, että tosiaan usein herkemmin tulee kommentoitua niille, jotka omaakin tilannetta kommentoivat tai muuten on joku yhdistävä tekijä. Toisaalta, niin kuin jossain muussakin kohtaa kirjoitin, jos jollain ei ole erityistä pulmaa tai kysymystä ei tule niin helposti kommentoitua. Usein tekisi mieli sanoa kaikille jotain, mutta kun meitä on täällä niin paljon, ettei mitenkään ehdi kaikille jotain sanoa. Itsekään en aina odota kommentointia, jos pidän teidät ajan tasalla kiertopäivistän, muttei ole mitään erityistä menossai! ;) Ja mullekin tämä on sellainen purkautumiskanava, kun ei näitä juttuja voi oikein muualle kaataa. :)

Mun mielestä tänne mahtuu hyvin myös harvemmin palstailevat! On kiva kuulla aina silloin tällöin tiedänkin kuulumisia (niin että tulkaahan taustailevat kertomaan niitä! ;) ).

Peukutukset vielä Rouvalle! *bd* Nappaahan se plussa viikonloppuna! :)

Nyt koitetaas poistua!

K.