Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni, lapseni isä, ei halunnut edes äitienpäivätoivotusta sanoa

Vierailija
08.05.2022 |

Lapsi on vasta kaksi eli hän ei oma-aloitteisesti mitään äitienpäivää järjestä. Mies ei voinut edes onnitella sanomalla että hyvää äitienpäivää. Emme ole riidoissa tai mitään sellaista. Esittää kuin mitään äitienpäivää ei edes olisi. En käsitä miksi.

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on urpo. Siksi. Ei osaa mitään käytöstapoja tai huomioida toista ihmistä. Vaihtoon tuollainen.

Kertoiko ap että mies ei muistanut äitiään?

Vierailija
122/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miten joku voi elää tuollaisessa suhteessa, jossa on selvästi kumppanilleen ilmaa.

Kyllä mä sain herkkuaamupalan sänkyyn, iskän ja lapsen yhdessä arkarteleman kortin ja lahjan. Ja tietysti suukkoja ja haleja. Sama setti miehelle joka isänpäivä ja syntymäpäivä.

Jos toista rakastaa, niin kyllä se pitää edes juhlapäivinä näyttää jotenkin. Jos miestä ei nappaisi edes onnitella, niin todellakin etsisin jonkun jolle mun tunteet eivät ole täysin merkityksettömiä.

Tän täytyy olla jonkun teiniäidin kirjoittama. Kukaan aikuinen äiti tajuaa, ettei jollain äitienpäivällä ole paskankaan väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kannataisiko EHKÄ olla parempi äiti ja vaimo, eikä sellainen kälkättävä harpppu?

Vierailija
124/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama oon pari kertaa yli 20v aikana saanut kahvit valmiina kun oon muistuttanut. Sama synttäreinä ettei muista. Ei edes kortilla. Lapset jotka nyt teini ikäisiä ei muista myöskään koska isä ei koskaan ole opettanut. Koulussa ja päiväkodissa tekivät kortit mutta jäi yläasteella.

Vierailija
125/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka on mies. Tänään on ÄITIEN päivä, kaikkien äitien ja toivotellaan kaikille äitistatuksen omaaville!

Ja toki mies 2-vuotiaan kanssa hoitaa juhlistuksen!

Vierailija
126/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikinä kuultu miehestä, joka itkisi että isänpäivää ei huomiotu😂

Kaikesta mammat keksii loukkaantua

Vierailija
127/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jatkossa parempia valintoja miesten suhteen. Ketään ei voi muuttaa.

Vierailija
128/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhmum kirjoitti:

Moukka on mies. Tänään on ÄITIEN päivä, kaikkien äitien ja toivotellaan kaikille äitistatuksen omaaville!

Ja toki mies 2-vuotiaan kanssa hoitaa juhlistuksen!

Juuri näin. En ymmärrä tätä usein kuultua "jankutusta" siitä, että et ole miehesi äiti. Tämä ei ole oman äidin päivä vaan äitienpäivä. Meillä muistaa mies minua ja muistetaan äitejämme, äitipuoliamme, mummojamme jne. Töissäkin juhlistamme äitienpäivää, vaikka emme ole toistemme äitejä:D Melkoista ankeuttamista ja huonoa käytöstä jättää äitienpäivä huomioimatta.

Vierailija
129/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun mielestä on jotenkin tosi isot odotukset, jos odottaa toisen edes toivottavan hyvää äitienpäivää?

Vierailija
130/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko niin, että vaimot kyllä muistavat miehiään isänpäivänä, vähintään auttavat lasta askartelemaan kortin ja laittavat hyvin katetun herkkuaamupalan kakun kera?

Vierailija
131/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on tänään onnitellut mm. Tyttäreni poikakaveri. Sen lisäksi useampi ystävä, lapset, puoliso.

On tullut korttia, kakkua, aamupalaa, hyvää lounasta, kukkia useampaa sorttia etc. Osa tehty yhdessä, osan tehneet puoliso tai teinit.

Puoliso vei kukat äitini haudalle, kun ajoi siitä melkein ohi. Ihan oma-aloitteisesti hankki kukat ja kävi anopin haudalla.

Olen puuhastellut nuorten kanssa, kun he sitä toivoivat.

Meillä muistetaan myös isiä isänpäivänä.

Vierailija
132/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nuori äiti oli laittanut someen erittäin kauniin äitienpäivä viestin, kuinka rakastaa lapsiaan ja miten nämä ovat tehneet hänestä äidin ja kuvat lapsistaan. Katseet oli lapsissa, ei hänessä itsessään, saaduissa lahjoissa, onnentoivotuksissa, jne

Minäkin näin yhden ystävän tehneen vastaavan. Kaunista, kyllä. Muuta ei hyvä se, että äitejä kehutaan aina siitä, että eivät tarvitse itse mitään vaan antavat kaikkensa ja kaikenÄitienpäivänä on huvämuostaa myös se, että äidit tarvitsevat myös akkujen latausta, että jaksavat puurtaa ja ahertaa

Vierailija
133/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miten joku voi elää tuollaisessa suhteessa, jossa on selvästi kumppanilleen ilmaa.

Kyllä mä sain herkkuaamupalan sänkyyn, iskän ja lapsen yhdessä arkarteleman kortin ja lahjan. Ja tietysti suukkoja ja haleja. Sama setti miehelle joka isänpäivä ja syntymäpäivä.

Jos toista rakastaa, niin kyllä se pitää edes juhlapäivinä näyttää jotenkin. Jos miestä ei nappaisi edes onnitella, niin todellakin etsisin jonkun jolle mun tunteet eivät ole täysin merkityksettömiä.

Tän täytyy olla jonkun teiniäidin kirjoittama. Kukaan aikuinen äiti tajuaa, ettei jollain äitienpäivällä ole paskankaan väliä

Uskooko joku, että tämä mies huomioi vaimoaan (ja perhettään) kaikkina muina päivinä ja ajattelee puolisonsa parasta ja kantaa oman osansa vastuusta niin, että kaikilla perheessä on hyvä ja rakastettu olo?

Vierailija
134/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku, että tämä mies huomioi vaimoaan (ja perhettään) kaikkina muina päivinä ja ajattelee puolisonsa parasta ja kantaa oman osansa vastuusta niin, että kaikilla perheessä on hyvä ja rakastettu olo?

Kyllä. Tosin ei ehkä teidän suvussa.

Vierailija
135/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko niin, että vaimot kyllä muistavat miehiään isänpäivänä, vähintään auttavat lasta askartelemaan kortin ja laittavat hyvin katetun herkkuaamupalan kakun kera?

Aivan yhdentekevää muistetaanko vai ei.

Ensi vuonna on viiskybäiseni. Saiskohan pomo järkättyä minut 3-6kk komennukselle ulkomaille, siten että alkaa 1 kk ennen kybäisiä ja loppuu sitten sopivasti kun hulinapäivä unohtunut.

(Kaikkia eivät kiinnosta pakkojuhlat...ei omat eikä muidenkaan)

Vierailija
136/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä yhdestä päivästä, jos ei muutenkaan välitä. Onko muka kaikki kunnossa, jos äitienpäivänä onnittelee? 

Vierailija
137/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska äijä muuten, mutta koko vuosi pelastettu, kun muistaa äitienpäivän. Sitten voikin sikailla taas seuraavaan vuoteen asti. 

Vierailija
138/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei pidä edes omia juhlapäiviään mitenkään juhlan tai muistamisen arvoisina. Ei siinä ole mitään väärää, mutta jos toivoo muistamisia omana juhlapäivänä, pitää niistä toiveista kertoa ja mieluiten riittävästi etukäteen.

Vierailija
139/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmituksesi. Jos lapsi on pieni juhlapaivänä niin häntä voi auttaa kortin teossa tai ostaa kukka jonka lapsi voi antaa äidille tai isälle. Se on vai hyvä ele josta tulee hyvä mieli.

Vierailija
140/155 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:sta en tiedä, mutta minun mieheni osallistuu kyllä tasavertaisesti kotitöihin ja lastenhoitoon. Joissain asioissa, esimerkiksi lasten neuvolakäynneissä kantaa jopa päävastuun. Eikä muista ikinä merkkipäivinä. Ei nämä kulje välttämättä käsi kädessä. Jos suhde toimii muuten hyvin, niin turha nillittää moisesta. Ja jos suhde voi huonosti, niin kannattanee pureutua niihin todellisiin ongelmiin eikä kiukutella siitä äitienpäivästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän