yh ja seksi
Miten te muut yh:t saatte seksiä/lämpöä/läheisyyttä - vai saatteko? Minulla on kaksi pientä lasta enkä muutenkaan juuri viihdy ulkona. Taidan jäädä loppuiäkseni ilman hellyyttä...
Kommentit (15)
Se ei kylläkään pidä sylissä tai muutenkaan helli, mutta akuutin seksintarpeen hoitelee kyllä. T: 2-vuotiaan 24/7 yh-äiti
" hiekkalaatikkoprinssiä odotellessa"
eli mitä seksi on? Jotain syötävää?
terveisin yh-äiti 24/7
p.s. mikä on delfiini?
se mies oikein alastomana näyttää ;) Kohta tässä varmaan kuroutuu umpeen...
ei huoltajuusmuoto vaikuta tapaamisiin.
Ei kiinnosta yhdeillanjutut, eikä sen puolen toistaiseksi parisuhdekaan. Kertokaa nyt joku mikä se delfiini oikein on ;)
Ja yleensä aina kerran-kaksi vuodessa tapaa sellaisen ihmisen jonka kanssa voi edes hetken romanssin pitää.
Hellyttää saa lapsilta ja antaa lapsille.
Pisimpään olen ollut yli 2 vuotta selibaatissa.
Läheisyyttä kaipaan, mutta sitä saan onneksi lapsilta. Sellaista kainaloa, johon itse voisin käpertyä, kaipaan kyllä joskus. Mutta olen kuitenkin mieluummin yksin, kuin pelkän kainalon takia jonkun kanssa.
Suhde heidän kanssaan ei olisi toiminut, seksi toimi sitäkin paremmin. Sain läheisyyttä, loistavaa seksiä ja mukavaa juttuseuraa säännöllisin väliajoin, toimi minulla / meillä.
-yh edelleen, mutta nyt vakisuhteessa (vakipanosuhteet on nyt lopetettu)
Jos jostain löytyisi joku ihana mies, josta olisi muuhunkin, niin tietenkin se olisi parempi.
Onhan Ap. sekstaillut, ennen vuotta 2006!
Täällä toinen joka ei viihdy ravintoloissa, eikä miehet ole vielä ymmärtäneet tulla hiekkalaatikolta hakemaan. :(