Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö täällä on käsityönharrastajia paikalla?

09.10.2006 |

Nuttu on valmis ja ajattelinkin välillä tehdä jotain ihan itselleni. Villapaitaa aloin väsätä. Odotan malttamattomana kun ensi viikolla pääsen parin viikon ikäistä vauvaa hoitamaan. Perheessä on kaksi muutakin pientä lasta, joten ehkä siellä vauvakuume hieman hellittää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toki kästyönharrastajia paikalla. Lapas- ja sukkaosastolle on mennyt viime aikoina, mutta jotakin isompaa itselle olis mukava pitkästä aikaa tehdä. Ainokainen on kohta 7v. ja antaa jo äipän kutimien olla rauhassa. Nuttuja vois tehdä kavereille, kun ei sitä omaa pikkukakkosta kuulu=(

Vierailija
2/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jää jonkinverran yli lankaa, joten on monenlaista kerää hyllyt väärällään. Mitähän niistä sais kehiteltyä. Mulla siis enimmäkseen noita pehmoisia vauvalankoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi en ole isompia aloitellutkaan, kun entiset jämät täyttävät kaappeja. Tilkkutäkillekään ei ole tarvetta, mutta niitä lapasia ja sukkia aina tarttee. Pannulappujakin virkkasin muutamat, mutta niihin tarvitaan vähän jytkympää villaa kuin vauvalankaa=) Ai niin, apupupuja voisin ruveta tekemään. Niihinhän kävis vauvalangatkin. Löytyisköhän ohje spr:n sivuilta.

Vierailija
4/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vaaka.org/tilkkupeitto.html

Jos kiinnostaa osallistua hyvään tarkoitukseen, niin käykääpä katsomassa noita vaaka ry:n sivuja. En ole varma vieläkö keräävät noita tilkkuja, mutta voi heiltä ainakin kysyä.

Minä myös rakastaisin käsityötä, mutta tällä hetkellä en taas löydä sille aikaa :/ Kaapissa olisi kesken jo jos jonkinlaista nuttua ja peittoa... jos sitten taas joululomalla koittais kaivaa puikot esiin...nyt menee niin illat töiden parissa, ettei ehdi.

Vierailija
5/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin aina yksi tai useampi kutile tai virkkuu meneillään.

viimeaikoina lähinnä villasukka-lapas-lastenvaatelinjaa neuloen, virkaten kaulahuiveja, ja tilkkupeitto olis kummitytölle tulossa.

mä suosin novitan lankoja etupäässä.

-e-

Vierailija
6/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on teille käsityönharrastajille linkki, jos ylimääräistä aikaa liikenee ja nurkissa lojuu jäännöslankoja. Minusta mainio homma, itseltä ei riitä nyt aikaa tuolle projektille, toki en tiedä olisko taitoakaan :-)

Käykää ihmeessä kurkkaamassa

http://kirppis.yle.fi/node/230

Terkuin

-K-

Vierailija
7/8 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun en mä oikeastaan ikinä neulo mitään 100% villasta.

jämälangat on nallea ja 7-veikkaa etupäässä..

Vierailija
8/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pupuhommaa eisteltiin viime lauantain kirppiksessä ja silloin idean äiti sanoi että 7 veljestä ja nalle langatkin käy! Neulo ihmeessä, jos aikaa ja lankoja on.

-K-