Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistäkin noloa käydä yksin kaupassa?

Vierailija
07.05.2022 |

Muut ovat puolison tai ystäviensä kanssa. Näytät ettei sinulla ole sosiaalista elämää.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ellen ole unohtanut housuja kotiin.

Vierailija
2/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minusta toinen kauppa on nolo ja toinen parempi (S on parempi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen elämäni ei ole kaupassa. Eli ei ole noloa. Päin vastoin, vähän noloa raahata koko perhe kauppaan. Ihan kuin meistä kellään ei olisi parempaa tekemistä...

Vierailija
4/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauppaan pitäisi mennä näyttelemään perhestatustaan? Moni perheellinen käy yksin.

Vierailija
5/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkään kuoleminen se vasta noloa olisikin. Varsinkin kun on kauppa ihan lähellä.

Vierailija
6/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä joku turhan häpeämisen maailmanennätys

Vierailija
7/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi noloa. Sitä varten oli pakko hommata mies niin nyt käydään autolla, kahdestaan niin näytetään normaaleilta.

Vierailija
8/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla sellaisia kaupassakäyntikumppaneita olemassa, voisi sopia jossakin nettipalvelussa, että lähdet sä mun kanssa kauppaan, kun nolottaa mennä sinkkuna yksin! Tai tänään ukko ei ehdi mun kanssa kauppaan, tuutko sijaiseksi.

Kyllä siellä kaupassa on paljon yksin liikkeellä oleviakin.

Kuka kumma tarkkailee ympäristöään noin kovasti, että ihan kaupassakäyntikin puolison kanssa tai ilman puolisoa tai sinkkuna tulee merkille pantua. Pitäskö olla tilattavissa koko perhekokonaisuus, ettei nolota? Kaupassakäyntivaimo tai -mies ja -lapset! Vuokra 30 e/pää/tunti, veloitus tasatunneittain.

Vierailija
9/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu siksi ostan hirveät määrät ruokaa niin kaikki luulee että ostan suurperheelle... eiku

t.sinkku

Vierailija
10/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tosi paljon kaupassa. Kaikki tuijottavat ja nauravat :(

Kiltti ikisinkku M31

Vierailija
11/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin jos mieheni ei lähde mukaan kauppaan. Otan muutaman ison punkkulasillisen viiniä ennen kauppaan lähtöä, niin ei hävetä.

Vierailija
12/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi!!?

Vierailija
13/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Melkein enemmän näkee kaupassa yksin asioivia kuin kaksin/porukalla.

Vierailija
14/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
15/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina juttelen jokaiselle kanssaostelijalle, joka kuuloetäisyydelle tulee, että oikeesti oon naimisissa ja vasta äsken vauvankin saanut. Että turha päätellä yhtään mitään siitä, että yksin tulin kauppaan. Näin ei tarvitse yhtään nolostella, sillä kauppareissun päätteeksi melkein jokainen kaupassakävijä tietää elämäntilanteeni tasan tarkkaan. Simple 👊

Vierailija
16/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi!!?

Vierailija
17/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ainakin, jos pitää ostaa vessapaperia.

Vierailija
18/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina käynyt kaupassa yksin. Miksi siihen pitäisi kahden ihmisen aikaa käyttää? Ja kun lapset olivat pieniä, olisiko heidätkin pitänyt raahata kauppaan vahdittaviksi. Kaupassa on hauska katsella uusiakin tuotteita, vaikka pääosin pitäytyisi ostoslistassa.

Nykyisin käytän pääosin verkkokauppaa: vakiotuotteet, puuttuvat tuotteet ja vihannekset ja hedelmät kauden mukaan. Tarkistan tarjoukset ja uutuudet ja lisään tilaukseen.

Vierailija
19/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käy juuri koskaan puolisoni kanssa yhdessä kaupassa, miksi kävisimme? Kun käymme ostoksilla, minä menen toiseen kauppaan hakemaan erikoistuotteeni ja hän toiseen ostamaan muut ruoat, tai hän käy yksin kaupassa koska tykkää kaupassa käymisestä enemmän kuin minä.

Vierailija
20/56 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta muut kaupassa asioijat, ovatko he yksin/puolison kanssa tai porukalla liikkeellä. Tai mitä he minusta ajattelevat. Käytän tässä vanhaa sanontaa: EVVK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi