Älkää vaan ostako parfyymiä Äidille
Se on aivan uskomatonta kuin moni uskoo että parfyymi tuo iloa lahjana.Niin väsyttävä lahja ja jokaisella naisella on tusina kaapissa jo ennestään.
Kommentit (30)
Hajuvesi on liian henkilökohtainen lahjaksi. Hajuvesi pitää ostaa itse. Ja fiksu ei osta lainkaan.
Mitä, jos hän on toivonut parfymin?
Vierailija kirjoitti:
Juu, varmasti löytyy tusinoittain eau de toiletta ja eau de parfumia, mutta harvemmin löytyy pullotolkulla AITOA PARFYYMIA.
Aitoa tai ei.Joka tapauksessa ylimarkkinoitu tuote.
Samaa mieltä. Isoäiti kaataa litran sitä päälleen ja lähtee kävelylle. Herkempi tukehtuu jalkakäytävällä.
Hajuvettä kannattaa ostaa vain saajan pyynnöstä. Silloinkin pitäisi tietää, mitä hajuvettä.
Itselläkin kaappi täynnä hienoja lahjahajuvesiä, joita en vain pysty käyttämään. On Shalimaria ja Dioressenceä. En tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Isoäiti kaataa litran sitä päälleen ja lähtee kävelylle. Herkempi tukehtuu jalkakäytävällä.
Tää oli hauska.
Vierailija kirjoitti:
Hajuvettä kannattaa ostaa vain saajan pyynnöstä. Silloinkin pitäisi tietää, mitä hajuvettä.
Itselläkin kaappi täynnä hienoja lahjahajuvesiä, joita en vain pysty käyttämään. On Shalimaria ja Dioressenceä. En tykkää yhtään.
Samoin täällä. Ihania mutta ei minun maun mukaan.
Lahjat on ostettu ja ihastunein kiitoksin vastaanotettu.
Kumpikin merkkipäiväläinen piti hajuvedestään.
Vierailija kirjoitti:
Mäntysuopa on paras tuoksu. Kun olet ollut päivän mattopyykillä ei muuta sitten tarvitsekaan laittaa iltarientoihin hajuna.
Vierailija kirjoitti:
Lahjat on ostettu ja ihastunein kiitoksin vastaanotettu.
Kumpikin merkkipäiväläinen piti hajuvedestään.
Mitä ne reppanat muuta voivat sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäntysuopa on paras tuoksu. Kun olet ollut päivän mattopyykillä ei muuta sitten tarvitsekaan laittaa iltarientoihin hajuna.
Aidosti.Jos ihminen on sairas ja alkaa käyttää mäntysuopaa auttaa se puhdistamaan pois bakteerit ja sairauden. Näin korona-aikana erittäinkin hyvä ratkaisu.
Mä kerään hajuvesiä, eli olisi todella mieluinen lahja!
Mun äiti sai leffalipun, kun halusi päästä näkemään sen uuden Downton Abbeyn.
Marjasimaa on myös huomenna korkattavaksi ja siskoni tekee kakkua nyt.
Jokaiselta naiselta löytyy tusinoita? Mun äidillä ehkä kaksi, itsellä ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti sai leffalipun, kun halusi päästä näkemään sen uuden Downton Abbeyn.
Marjasimaa on myös huomenna korkattavaksi ja siskoni tekee kakkua nyt.
Jännää ! Henkilökohtaista !
Ap äiti kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella. Emme me ole mitään saksalaisia. Tuliko selväksi?
Juu, varmasti löytyy tusinoittain eau de toiletta ja eau de parfumia, mutta harvemmin löytyy pullotolkulla AITOA PARFYYMIA.