Äiti kävelee käsikädessä 14v poikansa kanssa
Kommentit (20)
No, ei ihan normaalia, ymmärtäisin jos poika olusi 7v
Niin mäkin teen, en tosin käsikädessä vaan käsikynkässä. Täysin normaalia on.
On ihan normaalia. Läheiset välit.
Tuttavani talutti aikuista lastansa, joka oli melkein sokea.
Soita poliisi. Luultavasti insestiä.
Ei niin usein käy, mutta minusta on mukava, että teini vielä antaa ottaa kädestä, tai antaa halata julkisesti.
Jos ei pidä kädestä niin poika juoksee kuin päätön kana
Epänormaalia. 13v voi kulkea käsi kädessä ja myös 15v, mutta ei todellakaan 14v.
Minä olen ihan aikuinen nainen ja kävelen käsikynkkää äitini kanssa koska äiti on liikuntarajoitteinen ja kaatuu helposti. Tukea saadessaan hän kuitenkin näyttää kävelevän ihan normaalisti. Huomaan, että jotkut ihmiset katsovat meitä hieman oudosti, eikä kukaan myöskään väistä vaikka äidin on vaikea tehdä äkkinäisiä liikkeitä, koska ilmeisesti meidän ajatellaan vain muuten kulkevan käsikynkkää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä heidän ikänsä tiedät? Poika voi olla jotenkin vammainen.
Ei ole vammainen vai onko äiti? Ja voiko tuollaisessa suhteessa tulla vammaiseksi? Äidillä ei ole näkynyt miespuolisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä kädestä niin poika juoksee kuin päätön kana
Ei ole rauhaton nuori vaan liiankin kiltin oloinen, myötäilee, puolustelee äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin usein käy, mutta minusta on mukava, että teini vielä antaa ottaa kädestä, tai antaa halata julkisesti.
No, toi on ihan normaalia... Mutta se että lähdet äidin kanssa kävelylle pihasta käsi kädessä... Voisko tällä pojalla olla ylisuojeleva ote äidistä.. Tai toisinpäin
Jospa jompi kumpi heistä tarvitsee syystä tai toisesta kanssaihmisen tukea ja turvaa?
Äiperö kirjoitti:
Antavatko välillä kielisuudelmia toisilleen?
Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Jospa jompi kumpi heistä tarvitsee syystä tai toisesta kanssaihmisen tukea ja turvaa?
Niin, ilmeisemmin äiti.. Ei oikein tule toimeen muiden kanssa. Entä sitten kun tuo poika löytää tytön itselleen.. Miten/kertokaa vauvapsykologit sitten käy? Tuleeko hänestä ihana anoppi?
Minä voin kävellä äitini kanssa käsi kädessä, olen reilusti keski-ikäinen.
Harva 14v poika haluaa kävellä äidin kanssa käsi kädessä. Poika lienee kehitysvammainen.
Mistä sinä heidän ikänsä tiedät? Poika voi olla jotenkin vammainen.