Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kotiäitejä, jotka pyörittävät oma yritystä kodin- ja lastenhoidon ohella?

09.10.2006 |

Odotan kolmatta lastani syntyväksi ensi keväänä. Viimeisen vuoden olen ollut vakituiseen työhöni täysin kypsiintynyt ja pohdonkin nyt mahdollisuutta ryhtyä yrittäjäksi sekä kotiäidiksi. Alani on sellainen, että työllistäisin kyllä pienin markkinointiponnisteluin itseni niin, että tavoittaisin nykyisen tulotasoni kolmasosan työmäärällä nykyiseen. Tällöin minulle jäisi aikaa enemmän lapsille, miehelle ja kodillemme.

Onko täällä muita, jotka ovat rakentaneet kotiäitiyttään näistä lähtökohdista? Kertokaa kokemuksianne!

Kiittäen jo etukäteen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi lasta (joiden pitäisi molempien nyt nukkua mutta tuntuu että teoinen ravaa edes takaisin tuolla yläkerrassa) ja yritys. Minulla on kyllä vakipaikka jos vaan " töihin" haluan palata.

Tämä minun yritys alkoi oikeastaan siitä että tarvitsin luomisvimmalleni jotain suuntausta. Eli toisin sanoen " pelkkä" lasten hoitaminen ei ollut minulle hyväksi. Tarviin irtautumista tuosta hoitamisesta ja muiden passaamisesta. Hankin toiminimen ja netisää sivut joilta tuotteita voi ostaa...

Toiminut??? No. Joskus se on erittäin stressaavaa kun tilauksia tulee ja tuntuu että aika ei riitä. Mutta toisaalta niin ihanaa saada luoda jotain kaunista (?) ja saada positiivista palautetta asiakkailta. Tällaisessa " firmasa" on vain yllättävän paljon muutakin hoidettavaa kun pelkkä se mitä muille tarjoaa. (Sen kyllä tiesin työni puolesta mutta silti sitä muuta tekemistä on välillä aivan liikaa) Ja se että missä vaiheessa firman saa menemään plussan puolelle?! se on toinen asia. Jos vielä ajattelee että pitäisi maksaa eläkettäkin itselleen (niinkun muissa työsuhteissa) niin tulojen tulee olla aikamoiset. =Hoida lapsia JA saa aikaiseksi niin paljon rahaa että maksat siitä vielä eläkettäkin itsellesi!!

Toisille tällainen sopii kun taas toisille ei. Itse olen kova tekemään " töitä" joten tämä yrittäjyys tuntuu tarpeeksi haastavalta. Nyt olen kotona hoitovapaalla, ja mitä sitten muutaman vuoden päästä teen...sitä en vielä tiedä.

Tämä on minun tarinani:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi