Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeän itseäni

Vierailija
07.05.2022 |

En keksi itsestäni rehellisesti sanottuna mitään hyvää sanottavaa ja koen olevani suuri pettymys koko maailmalle.
En ole saavuttanut mitään enkä tule koskaan menestymään yhtään missään, inhoan itseäni todella syvästi ja olen vain kaiken kaikkiaan iso läjä sontaa.
Olen huono kaveri, huono lapsi, huono opiskelija ja huono tuleva kuluerä.
Haluaisin vain päästä pois täältä ja syntyä uudelleen jonain ihan toisena ihmisenä.
Lähipiirissäni kaikki ovat menestyneitä, nousujohteisella uralla, korkeakoulutettuja ja muutenkin hyvässä asemassa.
Lisäksi he ovat hyvännäköisiä ja onnellisia.
Minä olen epäonnistunut ja ruma kasa sitä itseään.
En pääse opiskelemaan ensi syksyksi mutta töitä ei ole löytynyt äärimmäisen tiiviistä hakemisesta huolimatta ja ottaisin lähes mitä tahansa työtä vastaan juuri nyt.
Olen myös surkea kaikissa harrastuksissani ja erittäin huonossa maineessa koko kaupungissani, mutta en haluaisi muuttaa pois koska olen löytänyt täydellisen asunnon halvalla vuokralla ja se onkin ainoa positiivinen asia elämässäni.
Haluaisin kuolla mutta en uskalla tehdä mitään sen edistämiseksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V ierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan kyllä, sen takia tämä raskausepisodi oli aika rankka kokemus, hyväksyn kyllä abortin muilta mutta itse en olisi sitä missään nimessä halunnut tehdä ja pelkään, että minut tuomitaan siitä vielä.

Tällä hetkellä teen viimeistä työharjoitteluani vanhusten parissa ja siellä tunnen oloni onnelliseksi ja hyväksytyksi.

Minulla on yksi asiakas, joka on usein sanonut minulle, että minusta säteilee Jumalan rakkaus ja hän näkee, että minua rakastetaan hyvin paljon.

Uskosta saan lohtua ja rauhaa vaikeina hetkinä, en ole mikään hihhuli mutta itsekseni kuuntelen mielelläni virsiä, rukoilen, käyn kirkossa ja luen Raamattua.

Ap

Ihana lukea, että elämäsi perustuu "kalliolle", kun uskot Jumalaan. Kaikkivaltiaana Hän osaa myös auttaa sua eri vaiheissa. Johdatusta elämääsi.

Vierailija
22/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä, mutta olen onnettoman surkea matikassa ja pelkään, että tappaisin jonkun vahingossa omalla sekoilullani.

Nautin vanhusten kanssa työskentelystä muuten ja teen sitä vapaaehtoistyönä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ystäviäni ja he ovat minulle inspiraation ja innostuksen lähteitä, huonommassakin seurassa on tullut liikuttua enkä halua samaan suohon enää uudestaan.

Vaikka olen kateellinen, olen myös onnellinen ystävieni menestyksestä ja se tuntuu hyvältä myös minusta.

Mielestäni on parasta etsiä aina itseään fiksumpaa seuraa, silloin voi oppiakin jotain.

Tein eilen tänne aloituksen jossa kerroin olevani hirveän väsynyt olemaan sovittelijana harrastuspiireissäni ja kuuntelemaan haukkumista ristiin rastiin ja tekemään yksin ison määrän paperitöitä ja sellaisia asioita, joihin oma osaamiseni ei vielä ihan riitä.

Minulla on lukihäiriö ja hahmotushäiriö, joten tällaiset hallinnolliset tehtävät ovat hirveän työläitä ja niitä saa usein tehdä itkun kanssa.

Siitäkin tämä luuseriolo kumpuaa, muut tekevät hetkessä rutiinilla kaiken ja minä itken yömyöhään.

Minulla on myös toiminnanohjauksessa vaikeuksia ja jonkin sortin laiskuutta ja passiivisuutta masennuksen ja kroonisen väsymyksen takia.

En vaan osaa vaikka parhaani yritän.

Ap

Hyvä, että osaat erottaa nuo asiat, missä et koe olevasi vahvoilla. Voisiko kyseisiä hallinnollisia tehtäviä tehdä joku muu..

Vierailija
24/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V ierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan kyllä, sen takia tämä raskausepisodi oli aika rankka kokemus, hyväksyn kyllä abortin muilta mutta itse en olisi sitä missään nimessä halunnut tehdä ja pelkään, että minut tuomitaan siitä vielä.

Tällä hetkellä teen viimeistä työharjoitteluani vanhusten parissa ja siellä tunnen oloni onnelliseksi ja hyväksytyksi.

Minulla on yksi asiakas, joka on usein sanonut minulle, että minusta säteilee Jumalan rakkaus ja hän näkee, että minua rakastetaan hyvin paljon.

Uskosta saan lohtua ja rauhaa vaikeina hetkinä, en ole mikään hihhuli mutta itsekseni kuuntelen mielelläni virsiä, rukoilen, käyn kirkossa ja luen Raamattua.

Ap

Ihana lukea, että elämäsi perustuu "kalliolle", kun uskot Jumalaan. Kaikkivaltiaana Hän osaa myös auttaa sua eri vaiheissa. Johdatusta elämääsi.

Usko on minulle erittäin tärkeää ja siitä saan aina hyvän mielen välittömästi.

Tapaan myös usein muita ystäviäni jotka jakavat saman arvomaailman kanssani ja usein juttelemme näistä asioista yhdessä.

Veikkaan kuitenkin useiden ongelmieni johtuvan myös siitä, että pelkään tekeväni syntiä ja koen siitä välillä suurta ahdistusta.

Ap

Vierailija
25/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ollut suuri apu paperitöitä tehdessä ystävästäni, mutta en halua vaivata häntä tai näyttää hänelle että olen oikeasti näin typerä blondi, hän on jo väsynyt ja iäkäs, haluaisin antaa hänen olla jo rauhassa koska hän on myös vakavasti sairas ja joutuu huolehtimaan liikaa jo siviilielämän murheita enkä haluaisi enempää näillä asioilla kiusata kuin pakollista on.

Kaverini on sihteerinä ja auttaa minua jonkin verran, mutta me olemme molemmat nuoria ja uusia toiminnassa.

Vierailija
26/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V ierailija kirjoitti:

Ap

Usko on minulle erittäin tärkeää ja siitä saan aina hyvän mielen välittömästi.

Tapaan myös usein muita ystäviäni jotka jakavat saman arvomaailman kanssani ja usein juttelemme näistä asioista yhdessä.

Veikkaan kuitenkin useiden ongelmieni johtuvan myös siitä, että pelkään tekeväni syntiä ja koen siitä välillä suurta ahdistusta.

Ap

Tuletko uskovaisesta suvusta? Tuota synnintuntoa jos on taottu päähän pienestä pitäen, se ei tee hyvää häpeäalttiille ihmiselle. Sun olisi ehkä hyvä avartaa piirejäsi niin, että sinne sisältyy myös maallistuneempaa väkeä. Ja meitä ateistejakin. 

Vierailija
27/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä hävetä jos yrittää parhaansa.

Vierailija
28/28 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; ruoskitko itseäsi? Nautitko siitä?

Pukeudutko jouhipaitaan?

Ihanaa uhriutumista, kerrassaan mehukasta. 

Taidatpa olla oikea nautiskelija, ;  )