klitoris
miten sitä arvostatte? mitä sille teette? Mitä sille haluaisitte tehtävän?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla miehiä taas naisten vaatteissa. Tai mitä lie typerää..
Joo älkää koskeko miehen kaluun, tai terskaan.. sattuu ja on kamalaa. Välttäkää kaikin tavoin.!
Tulit juuri halveeranneeksi naisten vaatteisiin pukeutuvia miehiä, transvestiitteja.
"No sinähän sitä mun kullia imisit aivan kiimaisena, saatanan vammainen kusipää!"
Kerro lisää itsestäs.
Ja kiva kun sait oikein peukkujakin...
Vierailija kirjoitti:
"No sinähän sitä mun kullia imisit aivan kiimaisena, saatanan vammainen kusipää!"
Kerro lisää itsestäs.
Ja kiva kun sait oikein peukkujakin...
Terska on parasta lävistettynä ja sen jälkeen halkaistuna, vai mitä lautapoika!
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää itsestäs..
Pidän ulkonevista häpyhuulista. No, sen te tiesittekin.
Kuinka täällä miehet edes kehtaavat olla..
Kuinka täällä eräs edes kehtaa halventaa transvestiitteja..
Vierailija kirjoitti:
Meillehän tässä klitoriksen stimulaatiota opetetaan, me olemme sen loppukäyttäjiä ja siltä osin käyttöliittymän asiantuntijoita.
M48
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihan alkaa epäillä omaa sukupuoltaan, kun koko ajan täällä kutsutaan mieheksi, vaikka naisena olen tähän asti elänyt. Klitoriskin on vääränlainen, kun tuottaa nautintoa laajemmalti kuin vain terskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihan alkaa epäillä omaa sukupuoltaan, kun koko ajan täällä kutsutaan mieheksi, vaikka naisena olen tähän asti elänyt. Klitoriskin on vääränlainen, kun tuottaa nautintoa laajemmalti kuin vain terskasta.
Juuri noin itse olen vulvan fysiologisen ja neurologisen toiminnan ymmärtänyt.
M48
En voi käsittää, miksi naisen elintä näin halvennetaan. Hauskaa varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Ai millai??
Vierailija kirjoitti:
Laitapa suora lainaus viestistä, jossa näin on tehty. Minun silmiin on osunut tasan yksi halveeraus ja se oli sinun kommenttisi, josta tuossa jo ylempänä mainitsin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo onkin mielenkiintoinen havainto.
On ihan totta että dramaturgiassa tuo on yksi keino, ja nykyisellään erilaiset roustaamiset toimivat tuon saman metodin turvin.
Halventaminen, eli naurunalaiseksi saattaminen - sitähän komedia on.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Ai millai??
Oikein.
M48
Vierailija kirjoitti:
Absurdia, kuten Putinin toimet. Naisviha on todellista näköjään.
Voitte miehet ja jotkut naiset , kertoa mitä haluatte ja luulette, ja mitä osa naisista (ainoat jotka jotain edes tietävät)tietävät mutta osa on aivan eri linjalla, ihan koska tuntevat mitä tuntevat. Ei kai kukaan , varasinkaan MIES voi tulla sanomaa yhdellekkään naiselle miltä tuntuu, tai vielä hullumpaa, miltä pitäisi tuntua!
Karmea törkyviestin lähettäjä on ihan fiksuimmasta päästä. Ihan sama.
Mulla onneksi hyvä rakastaja, ja minä hänelle.
Ai sinulla on rakastaja? Tämä tuli yllätyksenä. Aiemmin olen saanut kuvan että teillä on miehesi kanssa hyvää seksiä. Mutta edelleenkään täällä ei ole kukaan väittänyt miltä tuntuu tai miltä pitäisi tuntua. Käännät asiat ihan omassa päässäsi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa suora lainaus viestistä, jossa näin on tehty. Minun silmiin on osunut tasan yksi halveeraus ja se oli sinun kommenttisi, josta tuossa jo ylempänä mainitsin.
Turhaan kysyt, ei hän koskaan laita lainausta siitä mitä vastaan kuvittelee riitelevänsä. Mahdotontahan se olisikin. Mielenkiintoista muuten sekin, että hän on alkanut viime aikoina vetää koko ajan Putin-korttia kun ajautuu tähän pisteeseen, jossa ei ole enää mitään argumenttia jäljellä. Mistähän sekin kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absurdia, kuten Putinin toimet. Naisviha on todellista näköjään.
Voitte miehet ja jotkut naiset , kertoa mitä haluatte ja luulette, ja mitä osa naisista (ainoat jotka jotain edes tietävät)tietävät mutta osa on aivan eri linjalla, ihan koska tuntevat mitä tuntevat. Ei kai kukaan , varasinkaan MIES voi tulla sanomaa yhdellekkään naiselle miltä tuntuu, tai vielä hullumpaa, miltä pitäisi tuntua!
Karmea törkyviestin lähettäjä on ihan fiksuimmasta päästä. Ihan sama.
Mulla onneksi hyvä rakastaja, ja minä hänelle.
Ai sinulla on rakastaja? Tämä tuli yllätyksenä. Aiemmin olen saanut kuvan että teillä on miehesi kanssa hyvää seksiä. Mutta edelleenkään täällä ei ole kukaan väittänyt miltä tuntuu tai miltä pitäisi tuntua. Käännät asiat ihan omassa päässäsi noin.
No, en tiedä onko sulla vaimo vai mies..Mutta mun mies on mun rakastaja myöskin, onneksi.
Ja et kyllä tieä kenen kanssa puhut. Ja asenteesi ikävä.
Vähintääkin.
Ja naisiahan täällä dissaillaan mennen tullen. Onneksi ei vaikuta.
Lause: Mieheni on hyvä rakastaja - saattaa olla anglismi mutta täysin käyttökelpoinen lause ainakin minulle.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan kysyt, ei hän koskaan laita lainausta siitä mitä vastaan kuvittelee riitelevänsä. Mahdotontahan se olisikin. Mielenkiintoista muuten sekin, että hän on alkanut viime aikoina vetää koko ajan Putin-korttia kun ajautuu tähän pisteeseen, jossa ei ole enää mitään argumenttia jäljellä. Mistähän sekin kertoo?
Jep, tiedän. Ajattelin että jospa kuitenkin yllättäisi joku kerta. Eipä hän myöskään kommentoi mitään tuohon, kun itse halvensi tiettyä ihmisryhmää. Olen myös pannut merkille nuo Putin- ja Putler-kommenttinsa :D Merkillistä.
Terska on parasta lävistettynä ja sen jälkeen halkaistuna, vai mitä lautapoika!