Uskovaisille kysymys: voiko ihmisen "kirota" rukoilemalla?
Satuin ihastumaan väärään ihmiseen, niin sen jälkeen elämässäni on tapahtunut paljon kaikkea todella negatiivista. Epäilen, että minulle rukoillaan kostoa ja tuhoa.
Kommentit (95)
Kirous ei ole siunaamista tai esirukousta. Ei voi, manaaminen ei ole kristillistä, vanhassa testamentissa sitä esiintyy, mutta onkin juutalainen-, ei kristillinen tapa.
Rukoilkaa vihamiestenne puolesta. Pahan toivominen ja rukoileminen toiselle on ehdottomasti väärin. Ap. Sinun kannattaa ruveta siunaamaan tätä henkilöä ja rukoilemaan hänelle anteeksiantoa. Isä, anna hänelle anteeksi sillä hän ei tiedä mitä tekee.
Joku on voinut kirota sut katsomalla pahasti / kateellisesti (evil eye), jotkut myös tiedostamatta. Tee kananmunarituaali (egg cleanse) asian selvittämiseksi. Hanki paha silmä -koru, kun se menee rikki on koru tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon siihen, että jos joku tekee tarpeeksi paljon pahaa toiselle niin kohtalo myös antaa tälle tekijälle ansionsa mukaan kaikesta siitä pahasta mitä hän on tehnyt. Kolmelle ihmiselle olen huomannut näin käyneen.
Vain Jumala näkee ihmisen sydämeen.
Oliko Jeesus mielestäsi tehnyt pahaa muille?
Et voi mennä sanomaan, miksi jotakin tapahtuu. On olemassa hyvän ja pahan voima ja henkivaltojen taistelut. Ihmisellä on mahdollisuus valita puolensa. Kun elämä koettelee, voit turvautua Jumalaan.
Eräs tuntemani henkilö rukoilee vihaamalleen henkilölle nopeaa kuolemaa päivittäin. Eikö tämän voisi laskea kiroamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani henkilö rukoilee vihaamalleen henkilölle nopeaa kuolemaa päivittäin. Eikö tämän voisi laskea kiroamiseksi?
Uskovainen ei toimi noin. Armo ja anteeksianto, oletko kuullut siitä
Voi, muttei sen voimallisempi kuin rukoilla Putinin sielun pelastumisen puolesta, siis ei hevillä riittä tehot; tarvitaan paljon enemmän jengiä, kuten tuhansia tai kymmeniä tuhansia, jotta vaikutusta, ja siihen tulee immuuniksi aikaa myöten, jossa välissä kirous ja rukous toimii siinä määrin kuin on voimasuhteet.
Lue raamattua. Aloita lukemalla psalmi 91 vaikka päivittäin, ajatuksella.
Se on jumalan sanaa. Hänen tahtoaan sinuakin kohtaan.
Karman laki ei kuulu kristinuskoon vaan buddhalaisuuteen.
Voit myös puhua jollekkin papille tai pastorille, rohkeasti vain etsit netistä puhelin numeron ja soitat ja pyydät aikaa tavata. Kuitenkin voi olla, ettet ihan tunne herraa vielä, ja siksi sinusta käydään taistelua, ja nämä ajatukset tulevat, ne ovat kuitenkin vain ajatuksia, ei Jumala kiroa ketään. Oikeudenmukaisesti ajallaan hän tuomitsee kansat jne, mutta niin pikkumainen hän ei ole että heittelisi kuppeja tms. Pelastaa ja armahtaa Herra. Raamattu sanoo 356 kertaa: älä pelkää, eli joka päivä.
Ainakin mormoneilla (Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko) on toisen henkilön kiroaminen pappeuden valtuudella ja avaimilla. Olen nuorena ollut todistamassa tilannetta, jossa aviomies kirosi vaimonsa, eli minun äitini.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mormoneilla (Myöhempien Aikojen Pyhien Jeesuksen Kristuksen Kirkko) on toisen henkilön kiroaminen pappeuden valtuudella ja avaimilla. Olen nuorena ollut todistamassa tilannetta, jossa aviomies kirosi vaimonsa, eli minun äitini.
Ihminen voi kuvitella tekevänsä tämä Jeesuksen nimessä, mutta ei se ole Herran voima joka kiroaa, on muitakin voimia ja mormooneilla on osittain ihan oma oppi, eli ei sama kuin raamatun mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tässä, että pitäisiköhän mun pyytää niitä mulle kirouksia langettavia lopettamaan vai mitä teen? Tämä on aivan kamalaa jo.
Elämäni tosiaan muuttui täysin h*lvetiksi sen myötä. Ensin keskityin vain vuosikausia saamieni pakkien suremiseen, mutta muutaman vuoden viiveellä tajusin kuvion, jossa koko elämäni alkoi tuhoutua kohta kohdalta.
En tiedä, miten voisin pyytää niitä kiroajia lopettamaan sen kiroamiseni. Jouduin jo painajaismaisen kiusaamisenkin kohteeksi. En usko, että kiinnostan niitä kiusaajiani enää, vaan asialla on ihastukseni itse tai hänen lähipiirinsä.
Naapurissa asuva nainen on todellinen kristitty hän käy kirkossa ehtoollisella rukoilemassa pahaa ihmisille joista ei tykkää. Hänellä on hankittuna kotiinsa ehtoollisleipiä että hän saa rukoilla pahaa kotonaan miehensä kanssa. Hän puhuu pahaa kirkonmäellä ja kaupoissa. Häntä pidetään hyvänä kristittynä. Olen itse yrittänyt rukoilla Jumalalt ymmärrystä kyseiselle naiselle mutta olen huono uskovainen Jumala tuskin kuuntelee minua koska olen niin huono. Naisen rukoukset toteutuvat koska hänen uskonsa on kirkastettua, hän istuu mielellää pappien kanssa juomassa kahvia
Jotkut ihmiset toivottavat toisille ihmisille Jumalan siunausta...
Vierailija kirjoitti:
Paha henki on voinut myös kiinnittyä sinuun.
Puhdista itsesi ja asuntosi
salviaa polttamalla, mene suola- ja yrttikylpyyn jne.
Voiko ostaa Lidlistä, Prismasta, K-Supermarketista vai Puuilosta manausaineita itsen ja asunnon puhdistamiseen?
Pitääkö olla kauan alasti yhtä soittoa? Oon ihan jäässä. Patterit ei nyt lämpene tarpeeksi.
Tarkat ohjeet, kiitos jo etukäteen.
Ei voi. Sillä Jumala ei vastaa tällaiseen rukoukseen. Jos rukoilet toiselle pahaa, se luetaan vain sinulle tuomioksi. Jumala ei toteuta tällaisia toiveita, sillä Hän on hyvä Jumala.
Mun mielestä jos rukoilee pahaa toiselle ei ole uskovainen, hän ei ole sisällä Jumalan valtakunnassa, se on selvää saatanan palvontaa ja mustaa magiaa. Tiedän varmasti monet naiset rukoilevat pahaa muille ja itselleen maallista hyvää. He esittävät itsensä hurskaita herranpalvelijoina, mutta ovat saatanan lapsia. Nämä ihmiset heitetään tuliseen järveen kuten raamattu opettaa
Tietääkö se väärä ihminen, että olet ihastunut häneen?
Se on kylläkin ihan joku muu kuin Jumala joka tuollaisiin pyyntöihin vastaa...
Saattaa pyyntö kolahtaa myös "omaan nilkkaan"
Itsesuggestio tai jonkinlainen itsesyytös voi selittää telomisen ja onnettomuudet sinulle itsellesi. Muiden kuolema on luonnollista, ihmisiä kuolee välillä. Osa elämää. Olen myös kohdannut joitakin ihmisiä, jotka yrittävät harjoittaa mustaa magiaa tai hypnotisoida muita. Helppoa se ei ole, tarvitaan jokin konkreettinen yhteys sinuun ja esim. mahdollisuus aivopesuun.
Niin sinäkö nyt toivot täältä palstalta saavasi vastauksen että oletko kirottu vai et. Ei kovinkaan realistinen ajatus.
Mene kertomaan peloistasi terveydenhuollon ammattilaiselle.