Uskovaisille kysymys: voiko ihmisen "kirota" rukoilemalla?
Satuin ihastumaan väärään ihmiseen, niin sen jälkeen elämässäni on tapahtunut paljon kaikkea todella negatiivista. Epäilen, että minulle rukoillaan kostoa ja tuhoa.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi te taikauskoiset!
No tässä on ihan Jumalakin mukana kuvioissa, joten ei ole pelkkää taikauskoa. 🙂
Karman uskominen, muiden kiroaminen ja manaus ym. yllä kuultu ei ihan kuulosta kristittyjen uskon mukaisesta.
Katolisella kirkolla on virallisia manaajia mutta manauksen voi tehdä kun mielenterveydelliset yms. syyt tutkittu ja mukana on lääkärit.
Uskonnot ovat maailman syöpä kirjoitti:
Uskovaiset, uskonnosta riippumatta, ovat vajaaälyisempiä ihmisiä mitä maan päällä on ikinä ollut.
Kaikenlaisia ihmisiä mahtuu kaikenlaisiin ryhmiin ateisteista, lääkäreihin, taviksiin, rikkaisiin köyhiin, ja uskovaisiin. Yleistäminen on suorastaan jostain mistä en nyt halua mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi te taikauskoiset!
Karman uskominen, muiden kiroaminen ja manaus ym. yllä kuultu ei ihan kuulosta kristittyjen uskon mukaisesta.
Katolisella kirkolla on virallisia manaajia mutta manauksen voi tehdä kun mielenterveydelliset yms. syyt tutkittu ja mukana on lääkärit.
Mulla ei ole mitään sellaista. Ihastuin vain vuosia sitten väärään henkilöön ja epäilen, että minulle kostetaan ja rangaistaan sitä virhettäni ehkä niin kauan kunnes kuolen.
Kaikessa on kyse ajatuksesta. Mietit vaan jotain muuta. Vaikka alkavaa kesää tai luontoa, ihan tavallisia asioita. Ajatuksessa on voimaa ja ajatuksia voi hallita.
Myös ajattelun kieltäminen on ajattelua: älä ajattele hillomunkkia, älä katso oikealle jne.
Se mitä ajattelet, vahvistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että voi. Ehkä Jumalakin langettaa kirouksia yksittäisille ihmisille harvoin, se tuntuisi järkevältä. Ainakin kuulee pyynnön.
Voiko se ilmetå siten, että läheisiä kuolee ja olen itse tapaturma-altis ja jatkuvasti sairaana? Ennen ihastumistani oli kuollut sukulaiseni viimeksi vuonna 1991, mutta ihastumiseni jälkeen olen menettänyt kolme sukulaistani jo. Lisäksi sain pahan murtuman ja iski koronakin. Ja minua alettiin ekaa kertaa aikuisiälläni kiusata todella pahasti.
Mitä jos taustalla on sellainen tarkoitus, että heräisit tutkimaan Raamattua ja tutustumaan Jeesukseen?
Heräsin jo aiemmin ja se tuntuikin auttaneen, kunnes tapahtui lisää pahaa. Silloin jokin siinä alkoi pahasti tökkiä. Ei se Raamatun lukeminen tai kirkossa käyminen parantanut minua tunteistani tai saanut unohtamaan ihastustani. Se tuntui pahalta, kun tajusin, että olen samassa jamassa koko ajan kuukaudesta toiseen.
Olisiko sinun kannattanut kokeilla koetuksissa kestämistä luovuttamisen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi te taikauskoiset!
Manausta harjoitetaan katolisessa kirkossa ainakin.
Katolisessa kirkossa palvotaan myös Mariaa, mikä ei välttämättä ole ok. Se mikä on ok, on kristittyjen yhteinen usko Jeesukseen Kristukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tätä voi ja saa tehdä, koska sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään.
Minä mennessäni hakemaan pankista uutta pankkikorttia rukoilin, että tunnusluku olisi helppo. Olihan se: 0000. Jumala vaikuttaa olevan jonkin sortin vitsiniekka.
Eikös joskus ollut vicca-tyttöjä, jotka vois auttaa sua vastakiroamaan tai poistamaan kirouksen? En ite lähtis kristilliseltä pohjalta etenemään.
Ei. Täysin uskonnon vastainen ajatuskin. Rukous ja kirous ei voi olla samassa suussa. Vain siunaus toimii. Näin kristinuskossa. Ns. rukoilla voi tietysti mitä haluaa omaksi lämpimäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi te taikauskoiset!
Eikös manaus ole pahojen henkien eli riivaajien ulosajamista ihmisestä, eikä suinkaan kenenkään ihmissielun kiroamista.
En ole rukoillut pyytääkseni Put inin kiroamista, vaan sitä, että tämä hulluus loppuisi sitä kautta, että tämä parkinsonin tauti, syöpäsairaus ja skitsofreeniset oireet etenisivät ja tekisivät lopun tämän ihmisen maan hallitsemisesta. ja sodan käynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi te taikauskoiset!
Ei siinä ketään ihmistä manata vaikeuksiin, vaan vissiin karkotetaan huonoa henkimaailmaa.
Uskon siihen, että jos joku tekee tarpeeksi paljon pahaa toiselle niin kohtalo myös antaa tälle tekijälle ansionsa mukaan kaikesta siitä pahasta mitä hän on tehnyt. Kolmelle ihmiselle olen huomannut näin käyneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi te taikauskoiset!
Eikös manaus ole pahojen henkien eli riivaajien ulosajamista ihmisestä, eikä suinkaan kenenkään ihmissielun kiroamista.
Nimenomaan pelkään olevani jotenkin kirottu. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi te taikauskoiset!
Jumala ja taikausko ei sovi samaan kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä tai mistä voisin kysyä apuja? Vai menisinkä itse manaajalle? Niitähän on katolisessa kirkossa ainakin.
Pyydät apua Jeesukselta. Vilpittömästi.
Jos haluat perustietoa kristillisestä uskosta, katso vaikka TV 7. Netissä se on TV7.fi. Niin ja lue Raamattua, mene Jumalanpalveluksiin. Älä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon siihen, että jos joku tekee tarpeeksi paljon pahaa toiselle niin kohtalo myös antaa tälle tekijälle ansionsa mukaan kaikesta siitä pahasta mitä hän on tehnyt. Kolmelle ihmiselle olen huomannut näin käyneen.
Mielestäni se onneton ihastumiseni ei ole yhtä vakava asia kuin kokemani vitsaukset ja kärsimykset. Olin lähinnä naiivi hölmö ja tunteitteni vietävissä. Ei ollut koskaan edes suhdetta ja sain nopeasti pakitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä tai mistä voisin kysyä apuja? Vai menisinkä itse manaajalle? Niitähän on katolisessa kirkossa ainakin.
Pyydät apua Jeesukselta. Vilpittömästi.
Jos haluat perustietoa kristillisestä uskosta, katso vaikka TV 7. Netissä se on TV7.fi. Niin ja lue Raamattua, mene Jumalanpalveluksiin. Älä luovuta.
Se vain ei jostain syystä auttanut lainkaan. Yritin sitä polkua jo muutaman vuoden ajan. Sitä kautta en löydä puolisoa myöskään. Mulla on valtava rakkauden ja oppimisen nälkä, muttei se tyydyty tavallisten jumalanpalvelusten kautta. Jää vain turhautunut olo.