Nainen, kerro miten tulit torjutuksi
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Nyt päästiin ikuisuus asiaan: Mies-Nais haukkumiseen.
Tämä ja juuri tällaista vastakkain asettelua putin haluaa suomalaisten välille.
En ole koskaan tullut torjutuksi, koska olen normaali ja osaan lukea ihmisten elekieltä. En mene ehdottelemaan niille, joita en kiinnosta . Helppoa kuin heinänteko.
Lopettakaa tällaset id...ootti keskustelut. Joku itsernsä kyllästynyt pyytää naisia kertomaan torjutuksi tulemisesta ja sitten haukkuu ja mollaa kaikki kommentoijat. Säälittävää!
Vierailija kirjoitti:
En tee alotetta. Se on miehen tehtävä. Olrn sinkku. N31
Olet vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee alotetta. Se on miehen tehtävä. Olrn sinkku. N31
Ja pysytkin sinkkuna. Kukaan ei halua tuon ikäistä naista, joka on ylittänyt parasta ennen päivänsä 2 vuotta sitten.
Ai jälleen me mennään tähän "nainen vanha huono", "vanha mies hyvä", "nainen huono lukko, jos jakanut" ja "mies hyvä avain, jos monta lukkoa sille aukeaa"?
Kerran me tässä kielikuvia, elämän viisauksia ja stereotypioita jaellaan, niin muistakaa miehet; lyijykynästä tulee nysä, jos sitä liikaa teroittaa! Paljon teroittanut teroitin on hyvä, monessa teroittimissa uinut kynä on lopulta nysä ja kulutettu loppuun.
Äkkiä se teroitin vaan tylsyy jo heti ensimmäisellä teroituskerralla..
Yhden kerran tein aloitteen, hölmönä ja hölmösti, oli eka ja vika kerta. Torjunta oli asiallinen, en vain ollut kiinnostava. Ei jäänyt traumoja.
Kerron kaksi torjuntaa. 26-vuotiaana näin söpön nuoren miehen baarissa ja kysyin, onko hän sinkku. "Olen... Öö, ei kun siis en ole." Sanoin, että no voi harmi, olisin pyytänyt numerosi, jos olisit ollut. Olen helpottunut, etten päässyt sekaantumaan noin tyhmään olentoon, joka ei osaa edes suoralta kädeltä lausua valkoista valhetta. 33-vuotiaana kysyin suoraan kaveriltani, että kannattako minun koskaan yrittää iskeä sinua. Vastaus oli, että ei ehkä, ja olin siihen lopulta tyytyväinen, koska kaveruus ja avoimet välit säilyivät sen jälkeenkin. Ja tajusin myöhemmin, että ihastuin kaverini, koska meillä synkkasi hyvin ja olin ollut pitkään sinkkuna. Ei meistä mitään romanttista olisi koskaan tullut.
Mies oli ensin aloitteellinen netissä, kiinnostuin hänestä ja ilmaisin sen. Hän kohteli minua pitkin hampain, koska olin kokematon, eri sosiaaliekonomista taustaa, outo, jne. Olimme kuitenkin noin vuoden jonkinlaisia kavereita, minä toki olin ihastunut häneen. Tapasimme livenä vain pari kertaa ja lopulta hänellä ilmeisesti meni hermo yhteydenottoihini, jolloin ghostasi kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt päästiin ikuisuus asiaan: Mies-Nais haukkumiseen.
Tämä ja juuri tällaista vastakkain asettelua putin haluaa suomalaisten välille.
Suosittelen tutustumaan suomalaisiin nykyisiin naisasinaisiin ja - miehiin, todellisiin ilmapiirin myrkyttäjiin joille on ihan normaalia puhua toksisesta mieheydestä ja yrittää saada kantismiehet polvilleen. Ei tarvitse hakea syytä ulkomailta. Samaa porukkaa kuin wokettajat ja canceloitsijat.
Minä olen tullut torjutuksi useimmilla kerroilla, kun olen jostain ollut kiinnostunut ja en ole koskaan ollut parisuhteessa jättäjä. En taida olla kovin hääppöisen näköinen ja luonteeltanikin olen introvertti pohdiskelija: miehet haluavat ulospäinsuuntautuneen, puheliaan ja iloisen naisen. Olen joitakin miehiä torjunut myös itse. Tasan ei käy onni rakkaudessa eikä missään muussakaan oikeastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tullut torjutuksi useimmilla kerroilla, kun olen jostain ollut kiinnostunut ja en ole koskaan ollut parisuhteessa jättäjä. En taida olla kovin hääppöisen näköinen ja luonteeltanikin olen introvertti pohdiskelija: miehet haluavat ulospäinsuuntautuneen, puheliaan ja iloisen naisen. Olen joitakin miehiä torjunut myös itse. Tasan ei käy onni rakkaudessa eikä missään muussakaan oikeastaan.[/quote
Jatkoa: on torjuttu suorin sanoin, jätetty kuukausien/vuosien jälkeen ja ghostattu.
Minut on torjuttu jo ennen kuin olen mitään ehtinyt kysyä. En tosin ikimaailmassa tekisi minkäänlaista aloitetta, mutta olen ollut kysymässä esim. "Mistä pääsee Homeperseensuolle" tai muuta vastaavaa. Kun miesoletettu on huomannut, että aion sanoa jotain, niin hän on ensimmäisenä sanonut, että "Mä seurustelen" tai "Mulla on tyttö-/naisystävä". Ok, ihan kiva, mutta minä haluaisin silti päästä Homeperseensuolle... 🙄
Ei ole monikaan minusta ollut kiinnostunut, joten itselle täysin normaalia!