Eksä kävi äsken riehumassa mun oven takana. Mua pelottaa.
Se huusi mua avaamaan ja hak ka si ja potki mun ovea. Pelkäsin et se pääsee sisään. Se oli ihan kännissä tai aineissa. Ihan sekaisin. Onneksi mun naapuri pelasti mut ja hääsi eksän pois. Se kävi täällä kysyy oonko kunnossa ja sillon mulle tuli hirvee itku. Varmaan pelkäsin niin paljon. Mä tärisen vieläkin. Toivottavasti se ei tuu takas.
Kommentit (31)
Taas sama lapsellinen idiootti keksimässä näitä aloituksia
Pitäisikö muuttaa ja salata tiedot. Jotkut tyypit eivät luovuta koskaan. Kiva naapuri.
Voi ei. :( Tsemppiä sulle!
Ihan järkyttävän törkeetä käytöstä eksältä.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama lapsellinen idiootti keksimässä näitä aloituksia
Taas sama lapsellinen idíootti väittämässä avauksia keksityiksi. Vai kykenetkö todistamaan väitteesi?
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit että sait jonkun sekopään perääsi. Ota vastuuta tekemisistäsi ja anna sille lättyyn kerran oikein kunnolla eikä tukeutua syyttömiin ihmisiin.
Väkivalta ei ole ratkaisu. Sillä ajaa itsensä vain syvemmälle ongelmiin.
Hittoako tänne kirjoittelet! Hae apua.
Ap mene yöksi jonkun ystäväsi luokse. Saat nukuttua kunnolla. Ja ensi kerralla häkeen soitto jos tulee riehumaan.
Vähän jännä paikka hakea apua tuon kaltaiseen ongelmaan...
Naapurina ei kannata ehkä käydä häätäämän ketään riehujaa itsekseen, voi käydä huonosti, koska sekopäät ovat aina riski arvaamattomuudessaan.
Soittakaa virkavalta paikalla. Tulee merkintäkin riehujalle kun poliisista kysellään että mitäpä se riehujan asia koski.
Kenelle tulee mieleen tuollaisessa tilanteessa 1) jättää soittamatta 112, 2) tulla sen sijaan av:lle
Tällä ap:lla mielenkiintoinen elämä siinä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista.
Voi itku taas. Hyvin osaat kuvata kaikkea.
"Se huusi mua avaamaan ja hak ka si ja potki mun ovea".
😂
Jos sulla olisi oikea hätä niin ottaisit ihan muualle yhteyttä kuin tänne.
Jälleen kerran täydellisesti onnistunut kumppanin valinta. Onnittelut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit että sait jonkun sekopään perääsi. Ota vastuuta tekemisistäsi ja anna sille lättyyn kerran oikein kunnolla eikä tukeutua syyttömiin ihmisiin.
Jos on siellä jo niin voihan sitä puolustautua jos henkeä uhataan. Älä nyt vaan ala väittämään ettei saa tehdä mitään itsensä puolustamiseksi jos joku tulee vahingoittamisen tarkoituksessa.
Naapurin ja muiden ulkopuolisten ei pidä mennä väliin vaan soittaa poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on siellä jo niin voihan sitä puolustautua jos henkeä uhataan. Älä nyt vaan ala väittämään ettei saa tehdä mitään itsensä puolustamiseksi jos joku tulee vahingoittamisen tarkoituksessa.
Jos se toinen on oven takana niin et sinä mene sinne itse riehumaan, vaan soitat poliisit. Paitsi toki, jos haluat tuomion itsellesi.
Jos tulee takaisin, niin heti soitto hätänumeroon!