Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli torjutuksi tulemisesta

Vierailija
06.05.2022 |

Olin etäisesti ihastunut yhteen mieheen, jota en tuntenut sen paremmin. Olen asiakaspalvelutilanteissa kohdannut hänet ja hän on samassa kauppakeskuksessa töissä, eri liikkeessä.

Hän oli selvästi huomannut kiinnostukseni ja sitten hän torjuikin minut, vaikka ei ole varattu 🥺 En ole kuin pari kertaa elämässäni tehnyt aloitteen, ja nyt kun vuosien jälkeen uskaltauduin, niin tulin torjutuksi. En olisi tehnyt aloitetta jos olisin tiennyt.

En meinaa päästä yli tästä, kuvittelin tosiaan että tämä olisi ollut se hetki kun syntyy rakkaustarina, mutta toisin kävi... :/

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuhahmot on joskus tylyjä.

Vierailija
2/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo eroaa siitä, kun miehet tulee torjutuiksi PALJON useammin ja PALJON ilkeämmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaanko enää koskaan tehdä aloitetta? 🥺

Ap

Vierailija
4/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tietysti kehtaat! Älä ole surullinen. Se mies ei ollut sinulle tarkoitettu ja tulevaisuudessa odottelee joku paljon kivempi tyyppi

Vierailija
5/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
6/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen mies, tuo olisi voinut mennä paljon huonomminkin. Mies olisi esim. voinut esittää että kiinnostaa, käyttää sinua seksiin ja torjua vasta sitten. Pääsit aika vähällä.

Vierailija
7/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aika noloa että jää noin pahasti kiinni tollaseen asiaan ja jää sitä vellomaan loputtomasti. Kannattaa ne traumat hoitaa pois alta ennen kuin mihinkä suhteeseen haaveilee

Vierailija
8/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tän takia naisten ei kantsi tehdä alotteita. Se on biologiaa, että mies lähestyy naista, mikäli miestä sattuu huvittamaan tai kiinnostaa. Naisen rooli on sitten torjua tai hyväksyä. Näin se menee. Miehet ottaa pakit paremmin, kuuluu evoluutioon. Naisia ei oo rakennettu kestämään pakkeja niin hyvin kuin miehiä, sillä naisten aivotki toimii ihan eri tavalla kuin miesten.

Olet vain "saatavilla", jotta sun ihastus sut huomaa. Ja sitten odottelet, tuleeko aloite häneltä vai ei.

Vierailija
9/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tän takia naisten ei kantsi tehdä alotteita. Se on biologiaa, että mies lähestyy naista, mikäli miestä sattuu huvittamaan tai kiinnostaa. Naisen rooli on sitten torjua tai hyväksyä. Näin se menee. Miehet ottaa pakit paremmin, kuuluu evoluutioon. Naisia ei oo rakennettu kestämään pakkeja niin hyvin kuin miehiä, sillä naisten aivotki toimii ihan eri tavalla kuin miesten.

Olet vain "saatavilla", jotta sun ihastus sut huomaa. Ja sitten odottelet, tuleeko aloite häneltä vai ei.

Joo yhtä hyvin kuin naisen jättäessä.

Vierailija
10/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa siitä, kun miehet tulee torjutuiksi PALJON useammin ja PALJON ilkeämmin?

Vuonna 2022? Tinderissä vai? En ole itse tullut koskaan torjutuksi, kun en ole tehnyt kylmiä lähestymisiä. Olen mies.

Vierailija
11/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

0/5

Vierailija
12/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkos ap vähän kertoa, että miten teit aloitteen? Marssitko tuohon liikkeeseen, jossa mies oli parasta aikaa tekemässä töitä vai? Mitä sanoit hänelle tarkalleen? Mitä hän sanoi?

Oliko tuo ensimmäinen kerta, kun edes puhuitte?

Vierailija
13/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä ap sanoa, että tässäpä oli oppituntisi. Tuollaisia aloitteita ei todellakaan töksäytetä tuosta noin vain, kun et edes tuntenut tyyppiä. Olitko ehkä vain sanonut tyyliin "moi" aiemmin?

Tossa pitää eka lämmitellä tilannetta kuukausia. Tyyliin juttelet joka random tapaamisella jotain, aina vähän enemmän, jos mahdollista. Ja annat äijän tehdä mahdollisen aloitteen.

Liika innokkuus saa miehet juoksemaan! Sen, jos minkä olen itsekin oppinut.

Jos olet hard to get, niistä ne äijät vasta innostuukin. Perus psykologiaa.

Olit nyt vain liian helppo ja se ei kiinnosta.

Vierailija
14/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos yhdet pakit saavat naiset näin pois tolaltaan, niin miehenä olisivat varmaan jo oma-aloitteisesti siirtäneet kupin nurkkaan.

Vierailija
15/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä ap sanoa, että tässäpä oli oppituntisi. Tuollaisia aloitteita ei todellakaan töksäytetä tuosta noin vain, kun et edes tuntenut tyyppiä. Olitko ehkä vain sanonut tyyliin "moi" aiemmin?

Tossa pitää eka lämmitellä tilannetta kuukausia. Tyyliin juttelet joka random tapaamisella jotain, aina vähän enemmän, jos mahdollista. Ja annat äijän tehdä mahdollisen aloitteen.

Mä luulen, että tuon tason mies, jota ap on kuvitteellisesti lähestynyt, ei todennäköisesti odottele kuukausia jotain random naista vaatekaupassa.

Vierailija
16/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hard to get, niin olet hard to get. Tämä äijä ei innostu tuollaisesta yhtään, vaan luovuttaa tuon naisen osalta ja siirtyy seuraavaan. Jos tosiaankin mies on noin kovaa tasoa, että naiset tekevät lähestymisiä kauppakeskuksessa. Ei ole ihan 5/10 miehen hommaa.

Vierailija
17/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tuon tason mies, jota ap on kuvitteellisesti lähestynyt, ei todennäköisesti odottele kuukausia jotain random naista vaatekaupassa.

Hahahhaha, tää oli hyvin kiteytetty. 

Vierailija
18/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hard to get, niin olet hard to get. Tämä äijä ei innostu tuollaisesta yhtään, vaan luovuttaa tuon naisen osalta ja siirtyy seuraavaan. Jos tosiaankin mies on noin kovaa tasoa, että naiset tekevät lähestymisiä kauppakeskuksessa. Ei ole ihan 5/10 miehen hommaa.

Oikeastiko luovutat? En usko! Taatusti teet alotetta, etkö vain? Jos olet jostain todella kiinnostunut, et taatusti siirry saman tien seuraavaan, vaan vielä yrität lämmitellä. Koska miehet nyt vain ovat sellaisia.

Jep, samaa mieltä siitä, että tuon miehen täytyy olla tosi hyvännäköinen eli toisin sanoen hänellä on varaa mistä valita.

Vierailija
19/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos yhdet pakit saavat naiset näin pois tolaltaan, niin miehenä olisivat varmaan jo oma-aloitteisesti siirtäneet kupin nurkkaan.

Jep, mutta miehenä he olisivat kyllä erilaisia. Miesten luontoon kuuluu lähestyä ja saada pakkeja. Eivät miehet siitä lannistu. Se on koodattu geeneihin.

Vierailija
20/65 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu ap.

Lannistuitko lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi