Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli torjutuksi tulemisesta

Vierailija
06.05.2022 |

Olin etäisesti ihastunut yhteen mieheen, jota en tuntenut sen paremmin. Olen asiakaspalvelutilanteissa kohdannut hänet ja hän on samassa kauppakeskuksessa töissä, eri liikkeessä.

Hän oli selvästi huomannut kiinnostukseni ja sitten hän torjuikin minut, vaikka ei ole varattu 🥺 En ole kuin pari kertaa elämässäni tehnyt aloitteen, ja nyt kun vuosien jälkeen uskaltauduin, niin tulin torjutuksi. En olisi tehnyt aloitetta jos olisin tiennyt.

En meinaa päästä yli tästä, kuvittelin tosiaan että tämä olisi ollut se hetki kun syntyy rakkaustarina, mutta toisin kävi... :/

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helkkari. Pakkeja tulee ja menee. Sain ties kuinka monet pakit ennen kuin mieheni tuli kohdalleni. Jouduin myös itse antamaan pakkeja paljon. Siihen, että joku ei kiinnostu sinusta tai sinä et kiinnostu jostakin, niin ei siihen mitään kovin kummoisia syitä tarvita. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kyllä sen itse tietää milloin joku on sopiva. Mies tajusi sen heti ja hyvä niin. Teistä ei olisi tullut yhtään mitään ja mies tajusi sen ennen sinua.

Vierailija
62/65 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän kundilla ole oikeus valita seuransa eikätämä varmaankaan tarvitse sinun aloituksiasi vääntämään itsellesi ongelmia?

toinen esimerkki;

ns. gyproc seinän takaa takaa hihittävä kakaranaikkonen vinkuu likkakaverinsa kanssa "ei se huomannut minua. HIHI"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeeToo kampanja tuottaa tulosta. Ei nykypäivänä miehet uskalla enää lähestyä naisia, sehän on "ahdistelua", jos vaikka erehtyy pyytämään treffeille tai kehumaan kauniiksi (kuten joku tässä jonkun aikaa sitten keuhkos iltasanomissa). Kuten eräs miesystäväni sanoi; ennemmin homo kuin parisuhteessa naiseen. Ja naisille pieni pyyntö (ei pahalla) älkää olko niin järkähtämättömiä ja jyrkkiä niiden omien mielipiteiden kanssa, että jyräätte toisen.

Vierailija
64/65 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Itse en uskaltaisi lähtee deitille, jos nainen kysyy. Jos ilta ei menekkään naisen tahdon mukaisesti, niin seuraus on kauhee p$$karyöpytys niskaan. Kiitos ei.

Vierailija
65/65 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi