Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet/naiset: häiritseekö kierukka naimista?

Vierailija
09.10.2006 |

Tuntuuko teillä kierukka yhdynnässä? Häiritseekö se, esim tunteeko penis narut tai onko naisella hankalaa yhtyä kun on varmuusväline sisässä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa sitä itse eikä mies huomaa.

Sama täällä, juteltiin kumppanin kanssa eikä olla huomattu mitään.

Vierailija
42/60 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ekat 6kk tuntui miehelle langat yhdynnässä, ainakin kun oikein syvälle meni. Välillä oli ihan pistojälkiä terskassa. Mutta jotenkin se sitten loppui, liekö langat pehmenneet tai vetäytyneet mutta ei enää vuosiin mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuessani ja kohdun supistellessa nautinnosta hormonikierukka alkaa tuntua. Edelleen seksin jälkeenkin, ennen kuin palaudun kiimasta, laukeamisesta, nautinnosta, antautumisesta, kierukka tuntuu epämukavana tunteena. Tätä tunnetta ei ollut ennen kierukan asentamista. Toki nautin nyt äärettömän paljon enemmän seksistä, koska saan nauttia seksistä paljaalla, ja sperma on minulle erittäin suuri kiihoke.

Vierailija
44/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemuksia kirjoitti:

Kiihottuessani ja kohdun supistellessa nautinnosta hormonikierukka alkaa tuntua. Edelleen seksin jälkeenkin, ennen kuin palaudun kiimasta, laukeamisesta, nautinnosta, antautumisesta, kierukka tuntuu epämukavana tunteena. Tätä tunnetta ei ollut ennen kierukan asentamista. Toki nautin nyt äärettömän paljon enemmän seksistä, koska saan nauttia seksistä paljaalla, ja sperma on minulle erittäin suuri kiihoke.

Miehen kirjoittama viesti😂

Vierailija
45/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreistä on suurin osa pienimunaisia, joten eivät usko kenenkään yltävänä niin syvälle.

Vierailija
46/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle asennettiin kuparikierukka viime kesänä. Tunnen langat itse ennen menkkojen alkua ja menkkojen aikana, mutta muuten en. Miestä varoitin, että saattaa tuntua mutta hänen mukaansa ei tunnu missään asennossa. Langat jätettiin melko pitkiksi, voi olla että se vaikuttaa. Seksin aikana en tunne kierukkaa, enkä kyllä muutenkaan.

Vierailija
47/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Mirena nipistelee takaa päin-asennossa, miehet eivät ole valittaneet.

5/5 ehkäisy pienestä nipistelystä huolimatta.

Vierailija
48/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika iso ja se jäi kiinni yhen tinder naisen kierukkaan. Et en voi suositella.

Jani

Vierailija
49/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joskus tuntee ne, hyvin harvoin. Eivät yleensä vaivaa, kerran tai kaksi muistan että on vaihdettu asentoa koska tuntuivat. Ei ole siis tullut tarvetta lyhentää lankoja. Vuoden vai kaksi jo ollut ja olen tyytyväinen.

Vierailija
50/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta alle 20cm kulleilla

Vierailija
51/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton vaahtomuovin palasen sinne väliin niin enää ei haittaa

Vierailija
52/60 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt laitettiin toinen, NovaT eikä se tunnu. Ensimmäinen oli sellainen häkkyrä, Multiload, josta lyhennettiin lankojakin.

Lääkäri ei muka uskonut, että se voi tuntua ja jopa sattua, joten on hauska lukea täältä, että näin monella on ongelmia kierukan kanssa.

Multiload? Hyvä nimi kierukalle. 

Vierailija
53/60 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin saakelin vekottimen omin pikku kätösin kun ei huvita pahoinpidellä miehen terskaa joka kerta kun harrastaa seksiä. Ei pehmennyt langat 1,5vuodessa saatika kiertyneet kohdunnapukan ympärille mitä kovasti lupaillaan

Vierailija
54/60 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistin saakelin vekottimen omin pikku kätösin kun ei huvita pahoinpidellä miehen terskaa joka kerta kun harrastaa seksiä. Ei pehmennyt langat 1,5vuodessa saatika kiertyneet kohdunnapukan ympärille mitä kovasti lupaillaan

Miten ihmeessä sait itse poistettua?!

Sama oli aikoinaan meilläkin, otatin pois, ja mies meni vasektomiaan.

No sittemin minultakin vietiinvehkeet, eli kohtu ja munasarjatkin. hormonikorvaus hoidossa sitten, ja ei tietoakaan kivuista tai mistään halujen hiipumisesta, mies innoissaan.

Vierailija
55/60 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena nyt 18 vuotta. Neljä kertaa olen vaihtanut. Ekalla kerralla langat pisteli, kävin kahdesti lyhennyttämässä. Sittemmin olen pyytänyt, että lyhentävät langat oikein kunnolla, eikä ongelmaa ole ollut.

Ihan paras ehkäisy verrattuna pillereihin tai mihinkään muuhun. Halpa, ei kuukautisia koko aikana, ei pms oireita. Seksihalut ja kostuminen 24/7/365 täysillä.

Laihduin verrattuna pilleriehkäisyyn. Toimii tulevina vuosina vaihdevuosien hoitoon yms

Vierailija
56/60 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä siinä mielessä, että vaimolla on halut kohdallaan verrattuna pillereihin ja pillu on super märkä kiihottuessaan. Pillereillä ei siis ollut.

Miinuksena, että joistain asennoista naidessa tökkii kulli kiinni ja ne langan pätkät ei tunnu todellakaan hyvälle terskassa.

Vierailija
57/60 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pisteli meilläkin. Ei auttanut lyhennykset, sen verran pitkä tuo jorma. Koko härveli jorpakkoon. Kävin vasektomiassa ja nyt saa survoa ihan täpöllä.

Vierailija
58/60 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsi. Itsellä keskimäätäistä pienempi kohtu, joten se lienee osasyynä. Langat pisteli miestä ja tuntui painetta takaapäin asennossa. Nyt ei enää kierukkaa.

Vierailija
59/60 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samoja kokemuksia täälläkin. Kyllä sen on aina tuntenut kun kumppanilla on ollut kierukka. Pistelee peniksen päähän kun on ns. pohjakosketus, mutta silloin on vain oltava hieman varovainen. Jos nainen pitää erityisesti siitä, että menee niin syvään kuin pystyy vastaanottamaan, jokin toinen ehkäisykeino on silloin parempi.

Vierailija
60/60 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu, kalu normaali 16cm ja ollaan melko laihoja. Joutuu varomaan, kun vaistomaisesti pelkää, että toiseen sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän