Kiltit joutuvat elämässä kärsimään
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa kärsiä koska haluavat jännämiehen. Pahempi kärsimys olisi jos nainen olisi kiltin miehen kanssa.
Kilttikin voi olla jännä. Tilannekohtaista
Miksi olla jännämies harrastaa vankilaa ku voi olla kilttimies ja elää vapauden valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit kärsii.
Olette enemmän idi ootteja, väkivallan tekijöitä ja rikollisia
Kiltisti jännä on tosiaan myös mahdollinen turhaa lokerointia...
Vierailija kirjoitti:
Kiltisti jännä on tosiaan myös mahdollinen turhaa lokerointia...
Siinä on vaan se ero, että kiltti myöntää / tajuaa myöntää tehneensä väärin. Narskuilta tämä taito puuttuu
Kiltteys on sairautta. Omanarvontunto ja rajat on terveyttä.
t. Entinen kiltti, pysyvästi reilu
Narsku ei koskaan halua ottaa vastuuta virheistään
Vierailija kirjoitti:
Kiltteys on sairautta. Omanarvontunto ja rajat on terveyttä.
t. Entinen kiltti, pysyvästi reilu
Aivan. Kukas nämä arvot määrittelee?
Minä olen ollut kiltti kohta 40 vuotta. Minulle alkaa riittää kaikki se hyväksikäyttö, halveksunta ja kynnysmattona oleminen. Eli minusta alkaa tulla ilkeä ja kyyninen ihminen joka ei voi enää sietää minkäänlaista valehtelua, tyhmänä pitämistä, käskyttämistä enkä yhtään mitään.
Tulee ihan hyvä olo kun saan purkautua ja huutaa ja raivota ensimmäistä kertaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut kiltti kohta 40 vuotta. Minulle alkaa riittää kaikki se hyväksikäyttö, halveksunta ja kynnysmattona oleminen. Eli minusta alkaa tulla ilkeä ja kyyninen ihminen joka ei voi enää sietää minkäänlaista valehtelua, tyhmänä pitämistä, käskyttämistä enkä yhtään mitään.
Tulee ihan hyvä olo kun saan purkautua ja huutaa ja raivota ensimmäistä kertaa elämässä.
Juurikin näin. Terveisiä myös vaikka Naantaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Terveisiä myös vaikka Naantaliin.
JOS TE HALUATTE OIKEASTI MINUA AUTTAA, NIIN AUTTAKAA OIKEALLA KOMMUNIKOIMALLA EIKÄ TÄLLÄ TAVALLA. TÄMÄ ON NYT TEILLE ILMOITETTU TÄTÄ KAUTTA !
Eiköhän meistä jokainen joudu jossain vaiheessa elämää kärsimään, oli kiltti tai ei.
MINÄKIN HALUAN PALATA TYÖELÄMÄÄN, MUTTA EI NÄIN. TÄMÄ ON TÄYSIN VÄÄRÄ TAPA.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän meistä jokainen joudu jossain vaiheessa elämää kärsimään, oli kiltti tai ei.
5 vuotta kuitenkin jo epäinhimillistä. Ei tosiaan normaalia
Se on Jumalallekin helpompaa työllistää kiltimpiä ihmisiä mutta samalla saa kasvaa täyteen mittaansa. Se kannattaa ehdottomasti ja olen saanut mieleeni vahvasti kuinka tämä hyvien ihmisten kasvukausi on viety äärimmilleen tänä kylmänä aikana. Jumala katsoo aina ajankohtaisesti ajan hengen.
Nönnönnöö.