Miehet/naiset: häiritseekö kierukka naimista?
Tuntuuko teillä kierukka yhdynnässä? Häiritseekö se, esim tunteeko penis narut tai onko naisella hankalaa yhtyä kun on varmuusväline sisässä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on huonoja kokemuksia pistelevästä ja hankaavasta kierukasta, sain hiretymiä terskaan. Se oli tosin 15 vuotta sitten, en osaa sanoa onko tekniikka kehittynyt sen jälkeen.
M42
Kyllä meillä ainakin väheni huomattavasti. Vaimoni kysyi miksi ei haluta, sanoin että tuntuu kullissa ikävältä. Kuukausi sitten hän otatti kierukan pois ja pillerit tilalle, siitä alkoi hulvaton naiminen ja paljaallaM50+.
Terskassa monta pientä reikää tuon jälkeen.
Vaimo kävi lyhentää ja sama homma.
Oli pakko poistaa jos seksiä kuvitteli harrastavansa
Mulla ollu kuparikierukka noin puolvuotta. Kierukan laiton jälkeen mies hyppäsi varmaan pari metriä taaksepäin kun tökkäsi suoraan lankaan. Seksistä ei tullu mitään. Sattui kuulemma saatanasti. Kävin lyhentää lankaa ja nykyään sen tuntee kuulemma ainoastaan kerran kuussa noin viikon ajan. Eli kun on menkat ja niiden jälkeen pari kolme päivää. Seksi meillä on yleensä tosi rajua ja välillä tunnen kierukan ite. Etenkin jos mies painaa hulluna takaapäin menee. Vie nautintoa seksistä ja joskus on pakko vaihtaa asentoa tai vähintään hidastaa tahtia. Huomenna pitää soittaa gynelle että tarkistavat onko se siellä oikein kun on ollu outoa kipua vasemmalla puolella tässä aina välillä ja mies ei tuntenut lankaa viime kuukautisten jälkeen niin vähän huolettaa. Uutta kierukkaa en todennäkösesti koskaan tule ottamaan. Niin paljon on ylimääräistä ahdistusta aiheuttanut millon langat, millon rajummat kuukautiskivut ja nyt vielä nää mysteerikivut. Asennuskin oli elämän epämiellyttävimpiä kokemuksia. Harmi sinänsä kun näitä hormoonittomia ehkäsykeinoja on niin vähän.
Itselläni on kierukka ja asettanut gyne suosi lankojen jättämistä nimenomaan pitkiksi (en osaa senttejä sanoa). Silloin ne kiertyvät nätisti kohdunkaulan ja vaginan seinämille. Kuulemma lyhyet langat pistävät kuin haarukka.
Pitkäksi jätettiin, eikä isomunainen mies tunne niitä lainkaan. Olen itse synnyttämätön ja erittäin tiukka.
Se on helvetin ikävä vihlaisu kun lanka pistää kalun päähän. Lyhennettiinkin, muttei juuri vaikutusta. Pisti ehkä harvemmin, mutta kun pisti, oli kuin parsinneulan olisi työntänyt sormeen... Auts!
Kyllä se kirvelee kun hurmiossa työntyy niin syvään kuin pystyy. Ex-naisystävä käytti kierukkaa ja se tuntui. Nykyisin vaimon kanssa ei ongelmia kun teetin vuosia sitten vasektomian. Ei voi olla ruiskuttamatta syvään....
Olen siis synnyttämätön nainen ja nyt kuparikierukka ollut n. 3 vuotta. Itse olen ollut tosi tyytyväinen, kivut tai vuodot eivät ole lisääntyneet juurikaan menkkojen aikaan. Asetus tietysti sattui jonkin verran, mutta toimenpide ei kuitenkaan kestä niin pitkään etteikö siitä selviäisi :) Parin sekunnin kova kipu lähinnä, äkkiä ohi. Nyt meilläkin on alkanut olla ongelmana tuo, että mies valittaa että terska tökkää johonkin kovaan ja terävään. Kävin lyhennyttämässä kierukan lankoja, mutta eipä auttanut. Pitää poistaa koko häkkyrä - ei se nyt kovin kivaa seksiä ole jos toinen joutuu koko ajan olemaan varpaillaan ettei työnnä liian syvään... Mietin itse, että voiko olla tosiaan niin että kun kohdun asento on vähän poikkeava ja pieni kohtu muutenkin, niin aiheuttaisi enemmän ongelmia kuin jos olisi synnyttänyt ja sitä myöten suurempi kohtu?
Häiritsee. Vaimo on aivan raivohullu. Kuukautiset joo jäänyt pois mutta henkiset pms oireet 24/7/365
Autsauts. kirjoitti:
Olen siis synnyttämätön nainen ja nyt kuparikierukka ollut n. 3 vuotta. Itse olen ollut tosi tyytyväinen, kivut tai vuodot eivät ole lisääntyneet juurikaan menkkojen aikaan. Asetus tietysti sattui jonkin verran, mutta toimenpide ei kuitenkaan kestä niin pitkään etteikö siitä selviäisi :) Parin sekunnin kova kipu lähinnä, äkkiä ohi. Nyt meilläkin on alkanut olla ongelmana tuo, että mies valittaa että terska tökkää johonkin kovaan ja terävään. Kävin lyhennyttämässä kierukan lankoja, mutta eipä auttanut. Pitää poistaa koko häkkyrä - ei se nyt kovin kivaa seksiä ole jos toinen joutuu koko ajan olemaan varpaillaan ettei työnnä liian syvään... Mietin itse, että voiko olla tosiaan niin että kun kohdun asento on vähän poikkeava ja pieni kohtu muutenkin, niin aiheuttaisi enemmän ongelmia kuin jos olisi synnyttänyt ja sitä myöten suurempi kohtu?
Olin synnyttänyt enkä tiedä suurentaako se kohtua mutta kierukka häiritsi silti ja tuntu paneskellessa niin miestä kuin minuakin. Minä tunsin kapineen kohdussa ja mies tunsi langat
Terkkarissa asennettu kierukka,kun langat liian pitkät ja emäntä soitti asiasta:se on vaan arkuutta,tuli kommentti.ihmettelen että terkkarissa ollaan näin tyhmiä,miksi ei voi pyynnöstä lankoja lyhentää.täytyy varmaan mennä yksityiselle kun ei voi 5 vuotta odottaa kierukan vaihtoa.
Itsellä tuntui, tai siis mies tunsi yhdynnässä. Neuvolassa tästä sanoin ja lankojen päät käännettiin sisäänpäin jonka jälkeen ei enää tunnu.
Ei onneksi tunnu, mies voi rauhassa painaa perille asti.
Joskus 15 v sitten tuntui vähän aikaa muta parempia nykyåän ja paras ehkäisy mitå voi olla.
Monesti tuntuu jossain tietyssä asennossa eikä tunnu hyvälle. Varsinki takaapäin. eikä minulla mielestäni ole edes kovin iso penis
Kyllä se tuntui viiltelevältä minun te...aani (mies). Ja tuntui naisestakin, sillä hän ei halunnut koskaan takaapäin. Tosin minulla on 17/15, eli se menee helposti pohjaan asti. Oltiin 10 yötä yhdessä, sitten lopetimme seurustelun ihan muista syistä. Mutta asiasta kyllä keskusteltiin.
Joskus on pieni hiertymä terskassa, kun junttaa takaapäin raivopään lailla, mutta sattunut ei ole koskaan.
Alussa pisteli terskan päähän.
Harvemmin nykyyän ehkä osaan alitajuisesti vältellä niitä asentoja tai sitten ne on pehmenny.
Muuten voin kyllä suositella.
Jatkuvat tulehdukset jne. tuli kierukasta. Helvetin typerä rakkine. Ei enää koskaan sellaista.
Kyllä ne langat vaan tuntuu hepin päässä välillä ikävältä. Joskus ei tunnu, mutta usein nirhasee tai pistää. Silloin on koitettava vaan välttää pohjaan asti työntymistä. Kyllähän se tunnelmaa latistaa, kun aina pyörii mielessä, mitenkähän tällä kertaa. En voi kyllä suositella tätä ehkäisyssä, varsinkaan jos miehellä vähänkään isompi.
Minullakin on huonoja kokemuksia pistelevästä ja hankaavasta kierukasta, sain hiretymiä terskaan. Se oli tosin 15 vuotta sitten, en osaa sanoa onko tekniikka kehittynyt sen jälkeen.
M42