E-pillereiden lopettamisen jälkeen...
eli siis lopetin pillerit kaksi kk sitten. ekat menkat niiden jälkeen tuli tasan ajallaan mutta nyt on menossa jo kp31/28 eli voiko menkat nyt vasta alkaa hakemaan paikkaansa vai olenko raskaana? onko muilla kokemusta kuinka menkat hyppeli pillereiden lopettamisen jälkeen? ikäväksi asian tekee se, että söin kierron alussa 10 pvän kuurin antibiottia joka heikentää sikiön luustoa tms... eli siis lapsia ei ole vielä suunnitelmissa mutta jos olisin raskaana pitäisin lapsen, paitsi nyt ku askarruttaa todenteolla nuo lääkkeet... tulipa tarina...
Kommentit (3)
eka luomukierto 106 vrk, sitten 36 vrk, 32 vrk, 28 vrk, 36 vrk, 34vrk ja sitten aloitinkin uudet pillerit
huoh, nyt vähän uskallan hengähtää... tosiaan jos olisin raskautunut se olisi tapahtunut lääkekuurin jo loputtua todennäköisesti mutta tiedä sitten... hammaslääkäri vaan silloin vannotti että oletko raskaana, oletko varma ettet ole... no juu olinhan minä silloin varma koska menkät oli juuri silloin...
Raskaaksi tuleminenkin kesti pitkälti kolmatta vuotta. Minä myös söoin lääkkeittä tietämättä, että olin raskaana. Kysyin lääkäriltä, että onko niistä mitään haittaa sikiölle, niin lääkäri vastasi, että jos raskaudestani olisi tiedetty, hän ei olisi niitä lääkkeitä määrännyt. Sanoi kuitenkin, ettei usko niistä tulevan mitään, kun ei olleet jatkuvasti käytössä. Eikä tullutkaan.