Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopettaa rakastamasta toista?

Vierailija
06.05.2022 |

En jaksa enää olla rakastunut, koska en saa vastakaikua ja olen toimimattomassa suhteessa.
Minulla ei ole tulevaisuutta nykyisen poikaystäväni kanssa ja olen täysin murtunut.
Hän ei varmasti pidä minusta yhtä paljon kuin minä hänestä, enkä ole hänelle niin tärkeä kuin hän minulle.
Taidan olla hänestä jollain tavalla riippuvainen ja haluan kokonaan eroon kaikista tunteista, joita minulla on häntä kohtaan.
Miten oppisin välinpitämättömäksi ja saisin rakkauden sammumaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös väsynyt siihen, että olemme salasuhteessa.

Jatkuva stressi ja ahdistus kiinnijäämisen pelosta ja vaikea elää yksin tunteiden kanssa.
Ikäeron vuoksi emme voi julkisesti olla yhdessä, molemmat olemme kyllä täysi-ikäisiä mutta ikäero on silti suuri.

Ap

Miksi ette? Alla olevassa jutussa Veijo, 62 ja Henna, 27 ovat ihan avoimesti yhdessä. Eivätkä ole ainoita. 

https://www.is.fi/ravit/art-2000008794940.html

Vierailija
22/23 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet vähenevät hiljalleen, kun et ole missään yhteydessä kaipaamaasi (ex)-kumppaniin. Et soita, et vastaa, et katsele kuvia, etkä pidä tekstitse yhteyttä. Mikäli sorrut yhtään olemaan yhteydessä, kun sinulla on vielä tunteita, niin paranemisprosessi hidastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös väsynyt siihen, että olemme salasuhteessa.

Jatkuva stressi ja ahdistus kiinnijäämisen pelosta ja vaikea elää yksin tunteiden kanssa.
Ikäeron vuoksi emme voi julkisesti olla yhdessä, molemmat olemme kyllä täysi-ikäisiä mutta ikäero on silti suuri.

Ap

Miksi ette? Alla olevassa jutussa Veijo, 62 ja Henna, 27 ovat ihan avoimesti yhdessä. Eivätkä ole ainoita. 

https://www.is.fi/ravit/art-2000008794940.html

Oho, eikä ole edes pahannäköinen nainen Veksillä. Good job dude!