Kohtaat pihalla naapurin ja vaihdatte hyvät päivät. Sitten huomaat, että olette lähdössä kävelemään samaan suuntaan! Miten selviät tilanteesta?
Minä tein viimeksi niin, että sanoin, että minulla on kiire, ja lähdin viilettämään kauheaa vauhtia. Olisi äärimmäisen kiusallista joutua kävelemään edes lyhyttä matkaa naapurin kanssa kotipihan ulkopuolella!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Siinä pitää vain päivitellä säätilaa tai kysyä onko jo kesälle lomasuunnitelmia tehty.
Kyllä siitä sitten tiet nopeasti erkanee.
Mutta miten? Kävellään samaa tienkaistaletta, josta ei erkane muita teitä pitkään aikaan. Melkein naurattaa, kun ajattelee tilannetta.
Nyt keksin: puhelin. Pitää soittaa jollekin. Sillä siitä selviää. ap
Jäät vain seisomaan paikallesi ja katsot niska kenossa taivaalle. Jos naapuri kysyy syytä, et vastaa. Kyllä naapuri siitä kohta häipyy.
Mä oon vaan sanonut että kappas meillähän on sama suunta hehheh!ja ekasta risteyksestä vasemmalle ja kun naapuri on hävinnyt kulman taa, takasin taa, takaisin oikealle tielle...
Vierailija kirjoitti:
Jäät vain seisomaan paikallesi ja katsot niska kenossa taivaalle. Jos naapuri kysyy syytä, et vastaa. Kyllä naapuri siitä kohta häipyy.
😂😂😂
Siirryn naapurin taakse metrin päähän, käännyt ja kävelen naapurin perässä takaperin. Ei sano mitään.
Naapuri ei enää koskaan tervehdi ja välttelee muutenkin. Ei enää tätä ongelmaa
Minä taas mielelläni kiertäisin vaikka koko kaupungin naapurini kanssa. Liian harvoin vain satutaan tielle yhtaikaa.
No on teillä ongelmia!
Ja noita ratkaisuja 😬
Ei tuossa tilanteessa ole muuta vaihtoehtoa kuin palata takas mukamas jotain unohtaneena. Todellisuudessa piileskelen rappukäytävässä laskien hitaasti kymmeneen ja uus yritys. Tosin mun aku ankan-tuurillani se sama naapuri olis tulossa takasin oikeasti jotain unohtaneena. Nää on näitä arkipäivän kiusallisia "pirjo-tilanteita".
Se turvapuhelin(älypuhelin) vain käteen ja sitä selaamaan.
Saakelin tyypilliset suomalaiset.. onko se nyt oikeesti noin kamalaa jutella naapurille..?!
Täytyy vain miettiä että kumpi ehtii ensin ottamaan spurtit. Ettei vain yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Saakelin tyypilliset suomalaiset.. onko se nyt oikeesti noin kamalaa jutella naapurille..?!
Ei se juttelu mut yhdessä kävely. Ei s aatana!
Otan naapurin käden tiukasti käteeni ja sanon vain "nyt sitä meinataan eikä mennä". Eipähän enää lähde toista kertaa.
Olen useita kertoja teeskennellyt kuolevani. Pidän omituisena, ettei kukaan enää usko minua.
Palaisin takaisin sisään jollain tekosyyllä.
Kysyn, että minne hän on menossa. Sitten luontevasti jutustellen kävelemme samaan suuntaan kunnes risteyksen kohdalla totean, että minä lähden tästä tuonne, törmäillään taas!
Käve samaa matkaa.. voit kertoa mihin oot menossa jos haluat..
Siinä pitää vain päivitellä säätilaa tai kysyä onko jo kesälle lomasuunnitelmia tehty.
Kyllä siitä sitten tiet nopeasti erkanee.